XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Hij zou een bonus moeten krijgen voor weer een gangbanger van de straat ruimen :trollface:

Voorbijganger vindt kooi met leeuwenwelpje in Nederlandse wei

183209d6-ca2b-11e8-b961-7b0585b82ca4_web_scale_0.4166667_0.4166667__.jpg
Een voorbijganger in de Nederlandse stad Tienhoven wist niet wat hij zag, toen hij in een weiland naast de weg keek. Zondagochtend stond daar immers een kooi in, met daarin een klein leeuwenwelpje. Het dier keek met verwarde oogjes toe, want van zijn eigenaar was geen spoor meer.
De politie van Stichtse Vecht was meteen ter plaatse. Samen met dierenarts Peter Klaver en de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit ontfermden ze zich over de welp, die zich amper kon draaien in zijn kooi. Het dier leek amper vier maanden oud te zijn.

Even vreesde het team dat de dokter de welp gingen moeten verdoven, maar dat was gelukkig niet het geval. “De kooi was niet heel stevig en de mogelijkheid bestond dat het welpje zou ontsnappen. Maar uiteindelijk lukte het om de leeuw met kooi en al in de wagen te schuiven. Het verdoven bleek dus niet nodig”, zei Klaver aan De Telegraaf.

Volgens de dierenarts is het enorm zeldzaam dat er een leeuwenjong gedumpt wordt in Nederland. De politie en de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) hebben een onderzoek ingesteld naar de herkomst van het dier. De welp zelf komt op zijn positieven in de gebouwen van Stichting Leeuw op Landgoed Hoenderdaell in Anna Paulowna.
wat

Messen zijn kut. Hij kan in een seconde bij je staan en met 1 steek op de goede plek ben je dood, of je kan in een seconde tig keer gestoken worden. f**k dat ik was niet eens uitgestapt rij hem maar omver met de squad car. :o

Het aantal schoten is niet relevant, eigenlijk moet je gewoon schieten tot het gevaar uitgeschakeld is. Vaak genoeg doet 1 of 2 of zelfs meer schoten dat niet, dus daar worden ze niet op getraind. Meestal schieten ze ook met z'n allen.

"I feared for my live" zijn de magische woorden waarmee dat niet meer uitmaakt voor zelfverdediging. Het hele idee van noodweer exces is dat je niet meer zo rationeel gecontroleerd mogelijk handelt.

In NL moeten ze inderdaad proberen of 1 of 2 schoten in de benen genoeg is, en de hele situatie had anders aangepakt kunnen worden. Afstand houden, de-escaleren, non-lethal, geen bange paniek agent zijn, etc etc.

Dat maakt het allemaal slecht politiewerk, maar geen moord. Ik zou verwachten dat hij nog in hoger beroep kan zonder jury ofzo en dan vrijgesproken wordt.

En f**k die black lives matter onzin.

Het is juist belangrijk voor burgerrechten om niet te redeneren dat je voor zelfverdediging zo min mogelijk geweld moet gebruiken en je eerst van alles moet doen om je terug te trekken.

Dat is precies wat we hier in NL missen t.o.v. sommige states in de USA waardoor je al die onzin krijgt dat je inbrekers of overvallers eigenlijk lief moet behandelen in plaats van je leven en eigendom te beschermen.

Dat paniekerige pubertje moet sowieso al niet met een mes gaan rondlopen om mensen te beroven die wel voor hun bezittingen hebben gewerkt.

Ongeacht de huidskleur of afkomst trouwens, had ik nog niet eens opgemerkt.

Maar bij dit soort discussies worden wij het denk ik nooit met elkaar eens.

Jullie proberen recht te lullen wat krom is, fuk dat.

we kunnen ons simpelweg niet voorstellen hoe gevaarlijk het werk van een politieagent in de USA of bv Zuid-Afrika is ,

daar hoef je niet te proberen om de-escalerend te werken want dat word meteen je doodvonnis

Ze weten precies waar ze aan beginnen, niemand dwingt ze het martelaarskleed aan te trekken..
Fatsoenlijke baan zoeken is ook gewoon een optie.

die wout zat fout, maar ik had die kleine bosaap ook afgeknald :p

Een godsdienstwaanzinnige als terrorismedeskundige, kan allemaal.

Ach, de meeste terrorisme”deskundigen” zijn denk ik toch ook islamiet.

Was al eerder, terecht, ontslagen als beveiliger. https://www.parool.nl/amsterdam/activist-jerry-afriyie-terecht-ontslagen-als-beveiliger~a4598524/
Als je hem door google haalt kom je allerlei arrestaties tegen maar ook dat zijn stichting wordt of werd gesubsidieerd door de gemeente Amsterdam om lasterpraat* tegen Zwarte Piet te verspreiden. Bizar. En het is nog maar maandag jongens (en meisjes).

* https://nederlandwordtbeter.nl/wp-c...NLWB_LESPAKKET_HANDLEIDING_FINAL_SEP_2016.pdf
Het lespakket van 20 pagina’s bevat volgens Quetext 165 keer plagiaat. :roflol: Plagiaat is strafbaar en des te schrijnender dat dit gepleegd is door een stichting die belastinggeld ontvangt of heeft ontvangen.

Een voorbeeldje
uit andere tijden, https://anderetijden.nl/artikel/736/Geschiedenis-van-het-Zwarte-Pieten-debat
HfA4aT2G_t.jpg

uit het lespakket van Nederland Wordt Beter:

STFvM47h_t.jpg

uit Wit over zwart. Beelden van Afrika en zwarten in de westerse populaire cultuur https://www.dbnl.org/tekst/nede008wito01_01/nede008wito01_01_0011.php
JMAFrCpM_t.jpg

uit handleiding bij het lespakket Nederland Wordt Beter:
LJfHmSMt_t.jpg

Laatst bewerkt:
Woont ze niet op de bible belt?

https://www.ad.nl/binnenland/terreurexpert-beatrice-de-graaf-ijdelheid-is-een-grote-zonde~a1ef608d/
,,Ik geloof dat het Kwaad bestaat, als autonome kracht, maar ik geloof ook dat het Kwaad door God is overwonnen. En ik geloof ook dat het Kwaad niet kan zijn als je het Licht aandoet. Dan is het weg.’’
In de Bijbel staat heel mooi: ‘de duivel gaat rond als een briesende leeuw, zoekende wie hij zal verslinden’. Ook al sterven er mensen en ook al zijn er nog altijd oorlogen, het zal ophouden. Echt. Het stopt. En dat geloof - het is echt gelóóf - is de kern van het christendom; dat de machten van het Kwaad door Christus aan het kruis zijn overwonnen.
,,Ik wilde eigenlijk een boekje schrijven met mijn uitgangspunten voor een breder publiek, maar dit punt, dat zo centraal staat in mijn éígen overtuiging, dat is voor mensen die er niets mee kunnen dwaasheid. Maar ik kan geen water bij de wijn doen. Ik ben niet iemand die met predikanten als Carel ter Linden of Harry Kuitert zegt: het is een mooi verhaal dat mensen elkaar vertellen. Nee. Het is niet een verhaal. Het is echt gebeurd, een realiteit.’’

Daar twijfel je niet aan?
,,Nee. Je hebt mensen die twijfelen over God. Bestaat hij of bestaat hij niet? Dat heb ik minder. Wel: Hij is dichterbij of verder weg. Als Hij verder weg is, dan dwarrelen wij hier maar zielloos rond. Dan begin ik niet aan Hem maar wel diep aan mezelf te twijfelen.’’ Op zachte toon: ,,Ik zie genoeg mensen die daar aan onderdoor gaan. Zondag nog is een kennis opgenomen in een psychiatrische kliniek.’’
Ik ben wel gaan inzien dat ik meer houvast nodig heb. Ik zou anders niet overeind kunnen blijven. Daarom ga ik naar de kerk, de Jacobikerk in Utrecht. Als ik niet dat Woord zou horen en niet met die medegelovigen in die bankjes zou zitten en niet die gesprekken zou hebben, dan zou ik helemaal afdwalen.’’
Ze velt geen oordeel over andere religies, benadrukt ze. Maar voor haar is het christendom de beste. ,,Dat je de zegen met open handen mag ontvangen, dat is voor mij zo bevrijdend en ontspannend. Terwijl ik helemaal niet zo ben, ik heb ook een egoïstisch, machtswellustig, ambitieus typetje in me. Die zegen ontvangen, is voor mij dé manier om elke keer weer te doen van: oké, reset, laat los.’’ Ze denkt even na. ,,Nu klinken de antwoorden heel gelikt, maar zo simpel is het niet.’’
Op het moment dat ik merk dat er ijdelheid bij aan te pas komt, dan denk ik: stoppen. IJdelheid is een grote zonde.’’

Dan denk je dat er iets slechts met je gebeurt?
,,Dat denk ik wel zeker. Dat zie ik ook wel aan mezelf. Dat je denkt dat jij gelijk hebt, omdat je nu eenmaal prof of afdelingshoofd bent. Het slechte eraan vind ik dat je anderen dan niet meer tot hun recht laat komen. Als ik vind dat ik op inhoud gelijk heb, wals ik soms, per ongeluk, over anderen heen.’’

---------------
Woont ze niet op de bible belt?
Zou mij niets verbazen.
De Graaf is actief lid van een partij die een paar jaar geleden worstelde met de vraag of praktiserende homo’s wel actief mochten zijn binnen de partij, nadat verschillende CU’ers de partij te coulant vonden richting homo’s. Een commissie concludeerde na lang beraad dat de partij eisen mag stellen aan de leefwijze van politici, vanuit de gedachte dat die ‘geloofwaardig’ moeten kunnen functioneren. Als je openlijk niet te nichterig bent of hand in hand over straat gaat wordt er wellicht een oogje dichtgeknepen, maar in principe motten ze je niet. Ook wil de CU abortus- en euthanasiewetgeving terugdraaien.
https://www.hpdetijd.nl/2015-11-25/een-beetje-worstelen-met-belijdende-beatrice-de-graaf/
---------------
Als we onze nationale knuffelgrefo mogen geloven is het gevaar dat uitgaat van Donald Trump even groot zo niet groter dan islamitische terreur, dus zolang we voortgaan op de ingeslagen weg (Trump-bashen, heel veel drammen over fake news, je boos maken over ‘islamofobie’, in combinatie met een ongebreideld maar ongefundeerd geloof in buurtwerkers, straatcoaches, buurthuisregisseurs etc) is er niks aan de hand, mensen.

Bovendien, we moeten het allemaal ook niet groter maken dan het is, dat hele ISIS, aldus onze anti-cannabis activist terreurexpert, die de NRC Handelsblad-lezer nog wist toe te vertrouwen dat ‘massavernietigingswapens ook voor hen waarschijnlijk een stap te ver zijn’, met de toevoeging dat het ‘gevaarlijk (is) om te speculeren over een volgende overtreffende trap. Je wilt terroristen niet op ideeën brengen’.
:emo:
Maar het wordt leuker. Over de reacties op de aanslagen in Europa: “Bijna 50 procent van de jongeren is (dus) bang voor aanslagen en/of oorlog en denkt ook nog eens dat die daadwerkelijk gaan gebeuren. Dat vond ik een schokkend hoog percentage.” En over de politieke consequenties van die angst: “Uit eerdere historische periodes weten we dat angst voor oorlog en terrorisme op den duur een angstige, conservatieve generatie kan kweken met een sterke law-and-order-agenda.”

Precies wat je nodig hebt, een raadgevend prominent die blijk geeft van een openlijke afkeer van een sterke law-and-order-agenda, en daarbij zegt ‘geschokt’ te zijn over de zeer reële angst onder mensen voor de nietsontziende ideologisch geïnspireerde amateurscheikundigen in ons midden. Je kunt altijd vertrouwen op Beatrice om tegen te werpen dat het hier zo’n vaart niet zal lopen, want wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond (en wat de Here haar heeft ingefluisterd) dat het beste middel tegen radicalisering een kopje thee is met de buurtregisseur, gevolgd door een volledig verzorgd nazorgconsult met een overambitieuze grefo-deradicaliseringsmuts.
De Blijde Boodschap lijkt in het geval van Beatrice de Graaf het centrale zenuwstelsel te hebben aangetast, hoewel ik bezwaar maak tegen de duiding die Arthur van Amerongen vandaag gaf aan De Graaf in zijn HP/de Tijd-column, namelijk dat ze ‘in het muffe naar bedorven zwarte kousen en wollen onderbroeken meurende milieu van de christelijke zendercoördinatoren als een lekkere chick wordt beschouwd’. Niet alleen daar, nonkel Tuur! U heeft buiten Veghel gerekend waar je genoeg knakworstjes kunt vinden die stram in de houding springen voor onze bible belt-beauty, net als die van Volkskrant-columnist Bert Wagendorp trouwens, die onlangs jolijk jubelde: “Dankzij De Graaf weten we dat we het in Nederland eigenlijk heel goed doen, met onze wijkagenten en welzijnswerkers.”
https://politiek.tpo.nl/2017/05/26/...ffelgrefoterrorisme-expert-beatrice-de-graaf/
---------------
Na iedere aanslag duiken ze overal weer op, de nuttige idioten. Petertje de Vries was er als de kippen bij om de slachting van Manchester goed te praten. Het zal me niks verbazen als hij binnenkort woordvoerder van de Wereldraad van Salafitische Moskeeën wordt (als die hem tenminste meer betalen dan de duivel).

Vervolgens zag ik Beatrice de Graaf, die in het muffe naar bedorven zwarte kousen en wollen onderbroeken meurende milieu van de christelijke zendercoördinatoren als een lekkere chick wordt beschouwd. Een andere reden waarom De Graaf na iedere aanslag op de treurbuis de aanslagplegers mag verdedigen zie ik niet. Ze verkoopt enkel lariekoek.
:roflol:

https://www.hpdetijd.nl/2017-05-26/lullig-aanslagje-manchester/

Laatst bewerkt:
Ze zei toch ook dat IS niets met islam te maken heeft? :thinking:

Ze zei toch ook dat IS niets met islam te maken heeft? :thinking:
Ontkenning van geweld door moslims staat los van de islam, of woorden van soortgelijke strekking.

Vanochtend wijst Leon de Winter (overigens ook iemand met een duidelijke missie) er in De Telegraaf op dat De Graaf in het veelgeroemde Correspondent-interview niet eenmaal de islam als godsdienst noemt, als op zijn minst een deel van de oorzaak van het terrorisme. Ze ontwijkt de discussie over de rol van religie in het geweld, concludeert hij.

Kan me ook nog een reportage herinneren over de Razzia van Putten (of de Wehrmacht). Toen ging ze op de koffie bij Franz Kurowski en Hannes Heer. Twee charlatans aan beide zijden van het spectrum. :emo:

Terug
Naar boven