Poepiemonster
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 903
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heisa in 2018 over wat de normale burger in 1990 al wist.“Wat vinden jullie van Rutger Vink?“, vroeg Holtrop.
Capuchon één: “Hij is een homo.”
Capuchon twee: “Ik praat niet met zulke mannen. Ha ha. Ik kijk niet naar zulke mannen, bedoel ik.”
Holtrop: “Is dat dan omdat hij homoseksueel is of omdat je gewoon z’n video’s niet leuk vindt?”
Capuchon twee: “Nee, omdat hij homo is man.”
Holtrop: “Oké, dus als hij homo is, kijk je per definitie niet z’n video’s?”
Capuchon twee: “Ja.”
Holtrop: “Dat kan, maar hij kan er natuurlijk niets aan doen dat hij op mannen valt.”
Capuchon twee: “Jawel, veranderen.”
Holtrop: “Hij kan niet veranderen. Hij is zo geboren en zo viert hij de liefde.”
Capuchon twee: “Dat is zijn probleem.”
Als Rutger Vink vervolgens bij de heren komt staan, rent capuchon één hard weg en neigt ook capuchon twee weg te lopen. Capuchon twee blijft echter toch staan. “Ja, ik blijf er nog steeds bij hoor.”
Holtrop: “Durf je nu wel naar hem te kijken?”
Capuchon twee: “Ja, nee. Nee, ik durf niet naar hem te kijken.”
Holtrop: “Kijk even.”
Capuchon twee: “Nee, ik hoef niet te kijken.”
Rutger Vink: “Hij durft me gewoon niet aan te kijken.”
Holtrop: “Dat is ook een mens. Je zei ook als tip voor Rutger: ‘Hij moet maar veranderen, hij moet maar geen homo zijn.’”
Capuchon twee: “Veranderen is het beste gewoon, dan niemand haat hem.”
Holtrop: “Hij is gewoon geboren zo, het is een geaardheid.”
Capuchon twee: “Dat is zijn probleem.”
Rutger Vink: “Je hebt recht op vrijheid van meningsuiting, maar ik denk dat jij misschien ook wel eens met discriminatie te maken hebt en dan moet je toch weten dat je op die manier geboren wordt. Dat jij dit zegt, vind ik zo jammer. Je kan gaan lachen, maar je bent gewoon fucking dom. Je bent zó dom.”
Capuchon twee: “Wie is dom? Ik ben slim man.”
Rutger Vink: “Je bent zo dom, je weet zelf wat discriminatie is waarschijnlijk. Ik vecht voor gelijke rechten: voor jou, voor mij, voor iedereen.”
Capuchon twee: “Verder vechten…”
Rutger Vink kon het na afloop nog steeds niet geloven. “Ik kon het niet geloven toen hij zei dat hij niet naar me wil kijken, omdat ik homoseksueel ben. Niet eens alleen op YouTube, maar me nu aankijken was eigenlijk al te veel gevraagd. Hij wilde gewoon niet naar me kijken. Dan denk ik: gast, waar slaat dit op, waarom discrimineer je zo?”
“Ik snap het echt niet, ik word er ook best wel boos van. Ik hoop dat hij misschien vanavond als hij naar bed gaat, toch er beter over nadenkt.”

'Er is iets wat ik niet kan verklaren. Toen ik werd gearresteerd, mocht ik mijn telefoon niet uitzetten. Een agent zei: 'Die is nu ons eigendom.' Nadat ik was vrijgelaten, heb ik met die telefoon foto's gemaakt van mijn verwondingen. Twee dagen later had ik de telefoon in mijn hand en ineens werd hij gereset. Nummers, foto's, alles wat erop stond, was gewist.
'Als ik nu langs een wifispot loop waarvan ik het wachtwoord in het verleden ooit heb opgeslagen, ga ik automatisch op die wifi. Ik ben niet iemand van complottheorieën, maar dit begrijp ik niet. Als de hele telefoon is teruggezet naar de fabrieksinstellingen, waarom zijn die wachtwoorden dan niet gewist?'

"Het zwart-wit denken voorbij" is een mooi boek hierover. Daar zet de schrijver in uit hoeveel ze eigenlijk aan onze cultuur en kolonisering te danken hebben.Zonder slavernij en kolonialisme zaten ze nogsteeds allemaal in de modder te spelen daar.
Het lijkt erop dat er enkel in India al zo'n 20-30 miljoen zijn. (Op zich niet raar gezien het zeer grote contrast tussen rijk en arm daar.)Momenteel zijn er naar schatting nog zo'n 40-45 miljoen slaven.
![]()