Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hollywood is toch opgezet en gerund door minderheden?We kunnen er moeilijk omheen dat minderheden lange tijd niet geaccepteerd werden in Hollywood. Om nog wat extra zout in de wonde te strooien werden niet-blanke rollen vaak geportretteerd door blanken.![]()

een blanke kan beter in een zwarte rol acteren dan een zwarte![]()

Even op gezocht en zie daardoor deze voorbij komen die lijkt wel erg vet.
Gelukkig hebben we Gran Torino
Hij wil nu eenmaal geen gooks op z'n gazon.![]()
Is dit de nieuwe.... maar ik heb ook zwarte vrienden?Sorry als racist vallen dat soort dingen me op.Ik wijs op de titel van dit topic opdat het niet representatief is van de mening van dbb en dat anderen zich niet ook zo geprivilegieerd behoren te gedragen.
Verder vond ik The Equalizer 2 wel een toffe film en Denzel en die zwarte jongen wel sympathiek en voorbeeldige personages! En de nieuwe Pokemon film lijkt me ook wel leuk.

Dat en het viel me bij die film ook op. Verder prima film maar alle grote bad guys waren blanke of lichtgetinte mannen. Positieve personages en slachtoffers waren gekleurd of white women die gered moesten worden door Denzel. Beetje raar.Is dit de nieuwe.... maar ik heb ook zwarte vrienden?![]()
en dan achteraf rape roepen 
Dat en het viel me bij die film ook op. Verder prima film maar alle bad guys waren blanke of lichtgetinte mannen. Positieve personages en slachtoffers waren gekleurd of white women die gered moesten worden door Denzel. Beetje raar.
Ohja de enige neutrale/goede blanke mannelijke rol was een bejaarde holocaust survivor. Godver
Die beeldenen dan achteraf rape roepen
![]()
Voor de diversiteit had er een token black guy in het evil mercenary white guy team moeten zitten reeee. Nee hoor ze moeten niks en ik heb ook genoten van de film, sowieso is Denzel baas en de onderliggende boodschap was goed. Ik kijk alleen ook naar symboliek en culturele rollen van films en dat viel op.Dan moeten ze telkens voor een volledig zwarte cast gaan?![]()
Alle (oude) blanke mannen zijn sukkels in de nieuwe SW films. Eigenlijk is het ook allemaal Luke's schuld. Dat past prima in de trend, de helden van vorige generaties zijn daders.Er is een grotere tendens gaande. Zie ook de nieuwere Star Wars films waar leidende personages vrouwen of gekleurd moeten zijn en alle voormalige sterke blanke rollen worden gedenigreerd.