Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Alle (oude) blanke mannen zijn sukkels in de nieuwe SW films. Eigenlijk is het ook allemaal Luke's schuld. Dat past prima in de trend, de helden van vorige generaties zijn daders.

Doet me ook hieraan denken
https://tpo.nl/2018/11/15/politiek-links-presenteert-ons-de-apocalyptische-versie-van-vrijheid/

Had eigenlijk wel verwacht dat @Derksen deze zou posten.
Maar misschien was dat ook wel de bedoeling.

Vrij Nederland mengt zich ook in het debat rondom zwarte piet. :emo:

godver :roflol:

Link met verschillende tweets

Laatst bewerkt:
Komt er een extra lang Sinterklaas journaal met Diewertje omtrent alle rellen? :roflol:

Komt er een extra lang Sinterklaas journaal met Diewertje omtrent alle rellen? :roflol:
Trieste randdebielen, zowel voor als tegenstanders! Leuk voor de kinderen zo...

Het hele debat is al lang achterhaald. Alle grote retail partijen zijn al jaren bezig met het verschuiven van de aandacht richting kerst. Dat is niet controversieel (het christelijke deel is al lang weg), en wordt door mensen gezien als een tijd van gezelligheid en samen zijn met familie. Sluit ook mooi aan bij de campagnes die ze internationaal hebben lopen.

Als straks ook de lokale middenstand stopt met het sponsoren van de intochten, dan hebben we over een paar jaar helemaal geen sint meer.

het verschuiven van de aandacht richting kerst. Dat is niet controversieel (

En al die elfjes die in die fabriek cadeautjes moeten maken en inpakken? Die hebben geen eerlijke arbeidsafspraken!
En die rendieren doe een obese kerstman op een avond langs al die huizen moeten slepen? Dierenmishandeling!
:p:p

Mensen vinden toch wel iets om over te zeiken (en ja ironisch dat ik dit zeg met mijn standpunt over zwarte piet)

Pfffft, de vergelijking had wel iets origineler gemogen, hebben we godwin ook weer...
Ze raken wel snel door de woorden ter escalatie heen. Racist is al hoog inzetten, nu eroverheen met Nazi.
Ontneemt deze woorden hun zwaarte en hun waarde. Nog even en ze betekenen niets meer.

Terug
Naar boven