apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De ideale buschauffeurFred Teeven veroorzaakte in 2015 een ernstig verkeersongeluk op de A44 door zijn telefoon te gebruiken achter het stuur. ,,Ik zat te appen, lette even niet op en botste op mijn voorganger", zegt de voormalig staatssecretaris van Justitie vandaag in een interview met De Telegraaf.
Ha kijk eens wie we daar hebben. Fredje fucking Teeven. Ik zit nu in zijn bus, de 300 van Bijlmer busstation richting Haarlem.
Ik zou eigenlijk een kaartje bij hem moeten kopen en dan om het bonnetje vragen.
![]()
![]()

Hij ging net ook vol in de remmen, zat bijna op een auto. Kon niet zien of ie zat te appen.
Perv, is that you?
Het concept is leuk, de uitvoering dramatisch, de Amerikaanse versie is nog ok.

Het concept is leuk, de uitvoering dramatisch, de Amerikaanse versie is nog ok.
Idd. Kijk ondertussen wel uit naar een witte kerst.
. Je bent niet de enige hoor.Als ik de zoon van René Froger in beeld zie weet ik al genoeg. Misschien leuk voor het lama publiek.
Ik zal je zeggen dat ik vroeger met mijn ex min of meer "de regel" had dat wanneer iemand de lama's leuk vond wij daar afstand van namen. Een soort voorselectie. Werkte vrij goed moet ik zeggen.