- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat mensen die eenmaal stemrecht hebben zo vaak mogen stemmen als mogelijk is, liefst met een aantal keer per jaar referenda. De voorwaarden om dergelijk stemrecht te verkrijgen, zijn aanwezig. Ik ben er momenteel niet zo op de hoogte van eerlijk gezegd. Maar als iemand echt dom is, door een handicap, kan diegene volgens mij nu ook niet stemmen. Men kan dan iemand anders machtigen. Ik vind dat zo'n machtiging ook niet geldt. Zelfde voor mensen met bijvoorbeeld alzheimer.
Klopt helemaal. Ik denk daarbij in dit kader al heel wat jaren aan bepaalde kinderen. Je moet verdomme, afhankelijk van gemeente, een half report indienen om een vergunning te verkrijgen waarmee men een schuur mag plaatsen. En dan kunnen afhankelijk van de vergunning buurtbewoners ook nog beklag doen. Maar kinderen maken en krijgen kan in de meeste situaties door een ieder gebeuren. Terwijl als ik zo om mij heen kijk, dikwijls het liefst had gehad dat betreffende vaders het op de verwarming hadden gespoten, dan was het tenminste met een sisser afgelopen. Je hebt daarnaast ook nog zoals Theo Maassen ooit mooi onder woorden bracht, zgn. voorvocht kinderen. Zijn ter wereld gekomen zonder zaadlozing maar door voorvocht, hoe treurig is dat. Kan allemaal. Mag ook gewoon stemmen. En ook kinderen maken.Weet je, ik vind dit zo'n onbegrijpelijke discrepantie!
Voor bijna ALLES in dit land dien je geschoold, getest, geaccrediteerd, gediplomeerd, geverifieerd, ge-plausibiliseerd en weet ik wat nog meer te zijn VOORDAT je iets überhaupt iets mag.
Maar op zoiets ultra-belangrijks als mede bepalen wie Nederland regeert, hoef je alleen maar 18+ te zijn.
Ik heb hier dus nooit wat van begrepen....
ging ff uit van de wettelijke lft waarop je geacht word beslissingen te nemen‘Brein van twintigers vaak nog niet volgroeid'
https://www.nu.nl/wetenschap/2625155/brein-van-twintigers-vaak-nog-niet-volgroeid--.html
Just saying.
vertel mij wat , wil 5 meter aan aanbouw aan mijn werkplaats zetten , 5 tekeningen verder heb ik de hoop opgegevenKlopt helemaal. Ik denk daarbij al heel wat jaren aan kinderen. Je moet verdomme, afhankelijk van gemeente, een half report indienen om een vergunning te verkrijgen waarmee men een schuur mag plaatsen. En dan kunnen afhankelijk van de vergunning buurtbewoners ook nog beklag doen. Maar kinderen maken en krijgen kan in de meeste situaties door een ieder gebeuren. Terwijl als ik zo om mij heen kijk het liefst had gehad dat betreffende vaders het op de verwarming hadden gespoten, dan was het met een sisser afgelopen.
Met 21 als grens heb je in ieder geval geen last meer van snotetters zoals ik![]()
)Ruzie om meisje in jongenskleedkamer: vader slaat voorzitter voetbaltoernooi ziekenhuis in
https://www.ad.nl/binnenland/ruzie-...itter-voetbaltoernooi-ziekenhuis-in~a7637d85/
Ik geef ook toe dat ik gewoon getraumatiseerd ben door uitspraken om me heen:
"Ik stem op Ruud Lubbers, want ik vind het wel een grappig kereltje" (tuut tuut tuut met groeten van Ruud, ik zou dan nog liever op A. van Duin stemmen)
"Ik stem op Femke Halsema, want ze heeft wel een lekker koppie" (ja echt)
Als ik heel eerlijk ben, zou ik helemaal niet erg vinden dat dit soort "argumenten" om te stemmen zouden moeten leiden tot een (tijdelijke) stemrecht-ontheffing...
Iemand kan zijn "stem-rijbewijs" weer terug verdienen door een gedwongen cursus en examen "Nederlandse Politiek: wat er speelt en wat je moet weten voordat je gaat stemmen" of zoiets.
Weet je, ik vind dit zo'n onbegrijpelijke discrepantie!
Voor bijna ALLES in dit land dien je geschoold, getest, geaccrediteerd, gediplomeerd, geverifieerd, ge-plausibiliseerd en weet ik wat nog meer te zijn VOORDAT je iets überhaupt iets mag.
Maar op zoiets ultra-belangrijks als mede bepalen wie Nederland regeert, hoef je alleen maar 18+ te zijn.
Ik heb hier dus nooit wat van begrepen.....
mogelijk is dat de optie in het huidige nlDe basis van democratie begon met migranten en vrouwen uitsluiten...
Wanneer je bepaalde groepen gaat uitsluiten dan is de hele basis van een democratie toch weg?
In principe is er al een bepaalde groep uitgesloten: Iedereen die nog geen 18 jaar oud is.
Die zouden normaal gesproken toch vertegenwoordigt moeten zijn door de stem van de ouders?