MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Obama is niet zwart. Zijn moeder was blank. Hij is een halfbloed.
Just sayin

Obama is niet zwart. Zijn moeder was blank. Hij is een halfbloed.
Just sayin
Obama heeft zijn kleur slim ingezet. Moet je als skinny whiteboy met een kale kop eens doen. Vervolgens heeft Obama echt helemaal niks, nada, noppes gedaan voor de zwarten. Hij verschilt in dat opzicht niets met andere democraten. :roflol:

Heel slim indeed. Maar laat tevens ook zien hoe dom het stemvee is.

"De 1e echte zwarte president!!"
Uhh, nee.
Ik was toen voor Hillary. Vond die collectieve ejaculaties op zijn speeches, het gezweep met "hope" en zijn excuses voor Amerika helemaal niks. De NPO zat toen vaker met een nat broekje dan je kunt vinden in een peuterspeelzaal.

Daarvoor was ik voor Al Gore. Nope, niet vaak bij het juiste eind gehad.

Bij Bush had het te maken met zijn vader natuurlijk. Bij Trump zou het weleens te maken kunnen hebben met zijn zoon.

• Like
Waarderingen: 040B
Ik was toen voor Hillary. Vond die collectieve ejaculaties helemaal niks.
Republikeins? Ben je dan ook voor Warren? :hahaha: Met dat soort kandidaten worden het 4MYs.

Ik kan me best voorstellen dat in de VS de eerste gekleurde president wel een ding is. Het doet mensen weer geloven in de steeds minder reëele American Dream. De meeste Dems zijn vooral PINOs en voor de bühne laten ze zich in met identity politics. Voor een groot deel zitten ze allemaal in de zakken van big corp.

De hele politieke situatie is bizar verziekt en dat was al zo, dat is echt niet de schuld van Trump.

Hillary is toch democraat. Althans ze komt voor die partij uit.
Het grapje is dat Hillary voor Trump de droomtegenstander was, dat wellicht voor Obamas tegenkandidaat in z'n eerste verkiezing wellicht ook gold en dat het Fauxcahontas niet veel beter zal vergaan.

Alleen niet D66ers hopen dat Rob Jetten lijsttrekker wordt, zal ik maar zeggen.

Dacht even dat het parodie was, die wilt 'm wel heel graag inlijven :roflol: Aller tijden, echt Pee?

Hillary is toch democraat. Althans ze komt voor die partij uit. Ze is zo'n grote havik dat ze niet onder doet voor Bolton of wijlen McCain.
Hier heb je helemaal gelijk. Onder andere omdat Hilly als vrouw geloofwaardig moest zijn als Commander in Chief is die hele ellende in Libië begonnen.

Wat een pauper is onze premier trouwens, dat ie het liefst zelf mensen in elkaar zou slaan.

Belachelijk, een premier en leider van de grootste partij onwaardig!

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven