apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Obama heeft zijn kleur slim ingezet. Moet je als skinny whiteboy met een kale kop eens doen. Vervolgens heeft Obama echt helemaal niks, nada, noppes gedaan voor de zwarten. Hij verschilt in dat opzicht niets met andere democraten.Obama is niet zwart. Zijn moeder was blank. Hij is een halfbloed.
Just sayin

Heel slim indeed. Maar laat tevens ook zien hoe dom het stemvee is.Obama heeft zijn kleur slim ingezet. Moet je als skinny whiteboy met een kale kop eens doen.
Ik was toen voor Hillary. Vond die collectieve ejaculaties op zijn speeches, het gezweep met "hope" en zijn excuses voor Amerika helemaal niks. De NPO zat toen vaker met een nat broekje dan je kunt vinden in een peuterspeelzaal.Heel slim indeed. Maar laat tevens ook zien hoe dom het stemvee is.
"De 1e echte zwarte president!!"
Uhh, nee.

Hussein ligt of lag gevoelig dacht men.
Vreemd, het was immers zo'n aardige man.
West Virginia!

Republikeins? Ben je dan ook voor Warren?Ik was toen voor Hillary. Vond die collectieve ejaculaties helemaal niks.
Met dat soort kandidaten worden het 4MYs.Hillary is toch democraat. Althans ze komt voor die partij uit. Ze is zo'n grote havik dat ze niet onder doet voor Bolton of wijlen McCain.
Het grapje is dat Hillary voor Trump de droomtegenstander was, dat wellicht voor Obamas tegenkandidaat in z'n eerste verkiezing wellicht ook gold en dat het Fauxcahontas niet veel beter zal vergaan.Hillary is toch democraat. Althans ze komt voor die partij uit.
Hier heb je helemaal gelijk. Onder andere omdat Hilly als vrouw geloofwaardig moest zijn als Commander in Chief is die hele ellende in Libië begonnen.Hillary is toch democraat. Althans ze komt voor die partij uit. Ze is zo'n grote havik dat ze niet onder doet voor Bolton of wijlen McCain.
Dacht even dat het parodie was, die wilt 'm wel heel graag inlijvenAller tijden, echt Pee?

Moet ik hier inhoudelijk op reageren? Gesprekken voeren met mensen als Josef doe ik graag, want die doet dat op een respectvolle manier en heeft ook zijn huiswerk gedaan.
Dacht even dat het parodie was, die wilt 'm wel heel graag inlijvenAller tijden, echt Pee?