AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik zou geen reclame maken op het internet voor zo'n operatie. :emo: (als je niet gepakt wil worden tenminste)

Flashball Ce policier vise la tête, son collègue l'en empêche.

De sturmabteilung?

11ranpz.gif

Nee Mark Rutte, om ze in elkaar te slaan...

pic bij station spijkenisse or it didnt happen

zoiets krijgt dan ook nog verdediging van de wet , ongelooflijk maar we krijgen ze wel

Politiebewaking bij huis van mishandelaar Tommy in Spijkenisse
Foto-MediaTv-Joey-Bremer.jpg
Foto: MediaTv (Joey Bremer)

De mishandeling van de 14-jarige Tommy leidt dinsdagavond tot een gespannen sfeer in de wijk De Akkers in Spijkenisse. Voor het huis van een van de verdachten staat permanent een politiewagen. Passanten en buurtbewoners moeten zich legitimeren.

Volgens een ooggetuige wordt er intensief gesurveilleerd en houden ook omwonenden nauwlettend in de gaten wat er op straat gebeurt. Het huis waar een van de verdachten woont, zit volgens de getuige "potdicht". Het is niet duidelijk of het nog bewoond wordt.

Een van de jongens, die Tommy vrijdag in een park in elkaar sloeg en schopte, publiceerde maandagavond zélf zijn adres op social media. "Iedereen bedreigt me, maar niemand doet iets dus hierbij mijn adres", schreef hij. Het bericht is inmiddels verwijderd.

Het was een reactie op dreigementen van anderen om de groep een lesje te leren uit wraak voor het gepleegde geweld. Ook andere adressen van de dadergroep deden de ronde op social media.

Voor de mishandeling van Tommy zitten momenteel vijf jongens vast. Een deel van hen meldde zich zelf op het politiebureau.

Inwoners van de wijk Waterland, waar de mishandeling plaatsvond, zijn een kaartenactie begonnen om Tommy een hart onder de riem te steken.

Het ergste wat je bij dit soort jongens kan doen is hun eer afpakken, zet ze zo gigantisch voor lul en pleur het op het internet. Laat ze janken en hun eigen stront eten, breng een grote tak bij ze in en film dit. Bah wat een vieze smerige beesten, het laagste van het laagste. hoop dat dit voorval ze nog lang zal achtervolgen
Klopt. Een ex vriendin hield van joggen. Totdat ze een keer overstuur thuis kwam en vertelde dat er een rukker achter haar aan zat. En als ze dan voorbij gerend was stapte hij op de fiets en ging even verderop weer rukken. Of ik kon helpen. Bleek een kansparel van net wel of net niet 18, dacht ze. Goed, we hebben volgende dag politie gebeld maar die kon niet veel betekenen. Goed opletten en signalement doorgeven was het advies. Ik ben weken achter haar aan gefietst, op gepaste afstand, maar geen kansparel te bekennen in de bosjes. Bijna had ik de hoop opgegeven totdat ze een seintje gaf dat hij er weer was toen ik achter haar fietste. Precies zoals de vorige keer was het rond negenen, in die tijd van het jaar dat het net schemerig begon te worden. Heb afgewacht tot die etter op een stuk ging rukken waar hij de minste kans had om er vandoor te gaan. Bleek in de buurt van een gemaal te zijn dat ik van vroeger kende. Daar heb ik hem verrast, hij keek mij aan zoals je een hert in koplampen ziet kijken. Goed, heb hem gezegd dat hij zich moest ontdoen van kleding daar hij zichzelf graag toonde. Dat wilde hij aanvankelijk niet toch heb ik hem weten te overtuigen. Onderbroek was een dingetje maar mocht hij aanhouden. Zijn kleding heb ik in de tuin gegooid van waar hij zei te wonen. Dat was ongeveer een kilometer of 3 van het gemaal. Het is niet dat mijn ex daar nog dagelijks liep maar hem heeft ze nooit weer gezien. Onteren werkt. Trots krenken werkt. Liep hij daar in zijn onderbroek langs een lange weg. Hoop dat hij vaak gezien is en eenmaal thuis gekomen heel wat had uit te leggen.

Klopt. Een ex vriendin hield van joggen. Totdat ze een keer overstuur thuis kwam en vertelde dat er een rukker achter haar aan zat. En als ze dan voorbij gerend was stapte hij op de fiets en ging even verderop weer rukken. Of ik kon helpen. Bleek een kansparel van net wel of net niet 18, dacht ze. Goed, we hebben volgende dag politie gebeld maar die kon niet veel betekenen. Goed opletten en signalement doorgeven was het advies. Ik ben weken achter haar aan gefietst, op gepaste afstand, maar geen kansparel te bekennen in de bosjes. Bijna had ik de hoop opgegeven totdat ze een seintje gaf dat hij er weer was toen ik achter haar fietste. Precies zoals de vorige keer was het rond negenen, in die tijd van het jaar dat het net schemerig begon te worden. Heb afgewacht tot die etter op een stuk ging rukken waar hij de minste kans had om er vandoor te gaan. Bleek in de buurt van een gemaal te zijn dat ik van vroeger kende. Daar heb ik hem verrast, hij keek mij aan zoals je een hert in koplampen ziet kijken. Goed, heb hem gezegd dat hij zich moest ontdoen van kleding daar hij zichzelf graag toonde. Dat wilde hij aanvankelijk niet toch heb ik hem weten te overtuigen. Onderbroek was een dingetje maar mocht hij aanhouden. Zijn kleding heb ik in de tuin gegooid van waar hij zei te wonen. Dat was ongeveer een kilometer of 3 van het gemaal. Het is niet dat mijn ex daar nog dagelijks liep maar hem heeft ze nooit weer gezien. Onteren werkt. Trots krenken werkt. Liep hij daar in zijn onderbroek langs een lange weg. Hoop dat hij vaak gezien is en eenmaal thuis gekomen heel wat had uit te leggen.
Dit is precies hoe zulke dingen aangepakt moeten worden! Hulde, een man naar m'n hart!

Jonge bestuurder slipt gracht in, laat auto achter en gaat gewoon werken

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

In de Denderstraat in Appels is een bestuurder deze morgen rond 06.00 uur met zijn Volkswagen Polo in de gracht terecht gekomen. De man kwam vanuit Oudegem en reed in de richting van Appels toen hij op het gladde wegdek plots de controle verloor. Hij draaide rond zijn as en kwam tegen een boom terecht. De man stapte uit en raakte niet gewond. Hij deed zijn voertuig op slot en bleef nog even ter plaatse. De man vertrok daarna doodleuk richting werk, waar de politie hem kon aantreffen. Het ongeval werd pas later ontdekt en de wagen bleef enkele uren in de gracht steken.

tenor.gif

Terug
Naar boven