- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik nu niet snap aan Peter is dat hij Wilders verwijt commentaar te hebben op een zaak waar reeds uitspraak over is gedaan terwijl hij Graus vooralsnog onschuldig acht tot het tegendeel bewezen is. Justitie noch politie willen zeggen of de aangifte van de vrouw in behandeling is en of er vervolging zal worden ingesteld. Dan klinkt het toch logisch dat je, in deze precaire situatie, zorgvuldig bent in het geven van commentaar?Ik kan me herinneren dat Peter ook een keer niet wist wat hij moest zeggen ten tijden van zijn PRDV partijtje. Kan dat filmpje niet meer vinden.
ik had als agent geschoten , terug tussen 6 plankjes of op de brancard richting PolenIk had ze wel graag gezien tegenover die Pool die op de agenten los ging. Ik denk dat hij ze allemaal wel totaal los geslagen had![]()
Ze werkt ook nog eens voor de PVV. Komt Graus dus nog tegen denk ik. Maakt het lastig. Maar misschien mag je van Peter alleen een mening hebben als niemand in de directe omgeving mogelijk iets ten laste gelegd kan worden.Zal me niks verbazen als er bij die vrouw een steekje los zit. Hoeveel procent van sexueel misbruik zaken zijn wel niet bij elkaar gelogen? Moet Peter als geen ander weten.
dan snap ik niet dat hij huisvriend was bij Cor en Ad van HoutZe werkt ook nog eens voor de PVV. Komt Graus dus nog tegen denk ik. Maakt het lastig. Maar misschien mag je van Peter alleen een mening hebben als niemand in de directe omgeving mogelijk iets ten laste gelegd kan worden.

Juist die Peter weet telkens weer te verbazen als hij vanuit het zadel voor de zoveelste keer als moraalridder door het medialandschap raast en kwebbelt.dan snap ik niet dat hij huisvriend was bij Cor en Ad van Hout![]()
De ontvoerders van Freddy Heineken hebben tonnen verdiend aan het boek 'De ontvoering van Alfred Heineken'. Het boek, geschreven door Peter R. de Vries, groeide uit tot een bestseller en leverde hen een vermogen op. Dit meldt De Telegraaf. De misdaadverslaggever had een contract gesloten met de ontvoerders over de verdeling van de opbrengst van het boek. Hij kreeg toestemming te schrijven over de ontvoering, mits ontvoerder Cor van Hout 75 procent van de royalties zou ontvangen.

Het enige dat Peter met Amerika linkt is over de rug van een vermoord tienermeisje een prijsje in ontvangst nemen en doen alsof hij de moord op Kennedy even oplost. En Trump bashen.
Haha een heel account, met foto's en al. @nannan denk om je bloeddruk bij het bezichtigen van dit account.
Zal me niks verbazen als er bij die vrouw een steekje los zit. Hoeveel procent van sexueel misbruik zaken zijn wel niet bij elkaar gelogen? Moet Peter als geen ander weten.
Edit, nevermind hij plaatst zelf zijn adres lol.
Ga jij langs?