Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Prachtig. Iemand in de media die Peter weerwoord biedt en stil krijgt.

Ik kan me herinneren dat Peter ook een keer niet wist wat hij moest zeggen ten tijden van zijn PRDV partijtje. Kan dat filmpje niet meer vinden.

Ik kan me herinneren dat Peter ook een keer niet wist wat hij moest zeggen ten tijden van zijn PRDV partijtje. Kan dat filmpje niet meer vinden.
Wat ik nu niet snap aan Peter is dat hij Wilders verwijt commentaar te hebben op een zaak waar reeds uitspraak over is gedaan terwijl hij Graus vooralsnog onschuldig acht tot het tegendeel bewezen is. Justitie noch politie willen zeggen of de aangifte van de vrouw in behandeling is en of er vervolging zal worden ingesteld. Dan klinkt het toch logisch dat je, in deze precaire situatie, zorgvuldig bent in het geven van commentaar?

Zal me niks verbazen als er bij die vrouw een steekje los zit. Hoeveel procent van sexueel misbruik zaken zijn wel niet bij elkaar gelogen? Moet Peter als geen ander weten.

Zal me niks verbazen als er bij die vrouw een steekje los zit. Hoeveel procent van sexueel misbruik zaken zijn wel niet bij elkaar gelogen? Moet Peter als geen ander weten.
Ze werkt ook nog eens voor de PVV. Komt Graus dus nog tegen denk ik. Maakt het lastig. Maar misschien mag je van Peter alleen een mening hebben als niemand in de directe omgeving mogelijk iets ten laste gelegd kan worden.

Ze werkt ook nog eens voor de PVV. Komt Graus dus nog tegen denk ik. Maakt het lastig. Maar misschien mag je van Peter alleen een mening hebben als niemand in de directe omgeving mogelijk iets ten laste gelegd kan worden.
dan snap ik niet dat hij huisvriend was bij Cor en Ad van Hout :P

dan snap ik niet dat hij huisvriend was bij Cor en Ad van Hout :P
Juist die Peter weet telkens weer te verbazen als hij vanuit het zadel voor de zoveelste keer als moraalridder door het medialandschap raast en kwebbelt.
De ontvoerders van Freddy Heineken hebben tonnen verdiend aan het boek 'De ontvoering van Alfred Heineken'. Het boek, geschreven door Peter R. de Vries, groeide uit tot een bestseller en leverde hen een vermogen op. Dit meldt De Telegraaf. De misdaadverslaggever had een contract gesloten met de ontvoerders over de verdeling van de opbrengst van het boek. Hij kreeg toestemming te schrijven over de ontvoering, mits ontvoerder Cor van Hout 75 procent van de royalties zou ontvangen.
:roflol:

In Amerika loop je dan tegen de Son of Sam wet aan

is en blijft een pedant eikeltje die De vries

De sturmabteilung?

11ranpz.gif

Misschien heeft hij een 10 incher? :dunno:

Een beetje bezeten door ras heb ik zo de indruk.

• Like
Waarderingen: mat
Het ergste wat je bij dit soort jongens kan doen is hun eer afpakken, zet ze zo gigantisch voor lul en pleur het op het internet. Laat ze janken en hun eigen stront eten, breng een grote tak bij ze in en film dit. Bah wat een vieze smerige beesten, het laagste van het laagste. hoop dat dit voorval ze nog lang zal achtervolgen

samenkomst in spijkenisse aan station,geinteresseerden mogen me pm sturen

Terug
Naar boven