040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
De overheid moet eens beginnen met actief uitzetten.
Dan hoeven dit soort samaritanen ook niet voor onderdak te zorgen voor deze arme mensen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt best goed met sommige millenialsJonge bestuurder slipt gracht in, laat auto achter en gaat gewoon werken
![]()
![]()
Zwaktebod. Als je daar niet tegen kunt is dit in ieder geval niet de manier.
Uniform heeft wat weg van de Guardia Civil en Policia Nacional, ik kan je verzekeren dat ze daar doorgaans niet voor parkeerwachters worden aangezien. Het pak ziet er eigenlijk wel goed uit, beter dan het vorige. Als je de sentimenten naast je neer kunt leggen.De homofiele outfits helpen ook niet. Die Pool dacht vast dat het parkeerwachters waren.
Uniform heeft wat weg van de Guardia Civil en Policia Nacional, ik kan je verzekeren dat ze daar doorgaans niet voor parkeerwachters worden aangezien. Het pak ziet er eigenlijk wel goed uit, beter dan het vorige. Als je de sentimenten naast je neer kunt leggen.

Zwaktebod. Als je daar niet tegen kunt is dit in ieder geval niet de manier.
Agenten op straat moeten met mensen kunnen omgaan van allerlei pluimages. Als Dennis al een te grote uitdaging vormt? Na een dergelijk incident kan de politie op de klompen aanvoelen dat Powned langskomt en daarop kan je je dan voorbereiden, het ontbreekt kennelijk aan (handelen naar) dergelijk inzicht. Veel mensen die het filmpje hebben gezien snappen niet hoe het heeft kunnen gebeuren dat een of andere gekke pool zo zijn gang heeft kunnen gaan. Daar kan men dan toch iets over zeggen? Op deze manier reageren wordt het imago niet beter, het geeft meer een bevestiging dat veel mensen wellicht ervaren na het zien van het incident.Snap ik, hun reactie is niet slim, maar als je na zo’n incident op zo’n manier benaderd wordt zou ik niet weten hoe je het interview nog een positieve draai kunt geven. Het politiesysteem en de manier en kwaliteit van opleiden kan je als agent dan toch ook niet de schuld geven?
Hij is ook weer wakkersamenkomst in spijkenisse aan station,geinteresseerden mogen me pm sturen

Ik vind ook dat er minder geklaagd mag worden op de politie. Maar er mag tegelijkertijd beter worden gecommuniceerd. Die agenten hadden ook even kunnen blijven staan en kunnen zeggen Dennis, ik begrijp dat er verschillende vragen zijn en dat dit leeft onder de mensen. We gaan aan de hand van de beelden nog uitvoerig in gesprek met anderen binnen de dienst zodat we er lessen uit kunnen trekken want dit mag niet weer gebeuren. Het zal eerst evalueren worden en tot die tijd hebben wij afgesproken dat bij vragen van de pers we graag doorverwijzen naar de woordvoerder. Dan was Dennis ook blijven achtervolgen maar wegduiken voor een Dennis komt niet goed over. Zo helpen de agenten zichzelf ook beter. Wellicht zijn er wel heel plausibele argumenten te geven vanuit de politie waarom er niet besloten is tot meer actie, waardoor het plaatje er wat anders uitziet.Je hebt gelijk, ik probeer alleen die arme agenten die hun best doen in bescherming te nemen.
Misschien kunnen we het beste de normale (wijk)agent degraderen tot handhaver en alleen AT’ers geel laten dragen.