XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Is te soft, criminelen kunnen heel veel geld verdienen in een korte periode door zich bezig te houden met wat verboden is. Het risico, taakstraf, voorwaardelijk of een hele korte periode brommen.
Na die korte periode hebben ze nog steeds veel meer geld dan jij en ik ooit bij elkaar kunnen sparen door wit te werken.

Om maar 1 voorbeeld te noemen

Daarnaast, genoeg lui gesproken die in zich in de criminaliteit bevinden die zelf zeggen helemaal niet onder de indruk te zijn van het rechtssysteem. Als zij die de wet overtreden dit beeld al hebben, dan doe je toch iets fout.

Sorry kerel maar je weet echt niet waar je over lult.

Sorry kerel maar je weet echt niet waar je over lult.
Kan je me dat uitleggen?

Drugsdealers bv, hebben inderdaad geen villa's met dikke auto's voor de deur in Marokko/Turkije of waar ze dan ook vandaan komen en geen enorme bedragen op hun bankrekening staan daar.
Zitten inderdaad op bijstandsniveau met hun praktijken :roflol:

Zal het me wel allemaal inbeelden en denken dat ik een zonnesteek heb opgelopen volgende keer als ik Marokko ben

Tonnen verdienen en als ze gepakt zitten max paar jaar brommen. Verdien jij een paar ton in een paar jaar? Ik niet in ieder geval.

Kan je me dat uitleggen?

Drugsdealers bv, hebben inderdaad geen villa's met dikke auto's voor de deur in Marokko/Turkije of waar ze dan ook vandaan komen en geen enorme bedragen op hun bankrekening staan daar.
Zitten inderdaad op bijstandsniveau met hun praktijken :roflol:

2a61gnn.gif

• Like
Waarderingen: mat
:popcorn:

Penoze tegen Plebs

Nee man, ga ik m'n tijd niet aan verspillen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Nee man, ga ik m'n tijd niet aan verspillen.
Gevoellige snaar?
Reageer dan niet als je er niet inhoudelijk over wil hebben en alleen maar wil zeggen dat ik maar wat lul.

Ken zat lui die in die circuit zitten en dit beweren, die lullen uit hun nek?

Straffen moeten afschrikken en dat effect hebben de meeste straffen in NL gewoon niet.

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig is het ook gebruikelijk in bepaalde kringen om jongere broertjes/ neefjes in te zetten (<12) want kunnen niet vervolgd worden. En wat ouder <16 hebben doorgaans nog geen (uitgebreid) strafblad en komen met meer weg. Mocht het toch gevangenis worden verhoogt het de status. Mocro's praten doorgaans niet, niet met politie en zeker niet met hulpverleners. Hier zit ook een deel van de kern van het probleem. Men kan alle hulp aanbieden maar het geeft geen status om te praten en vaak is die status een zwaar wegende factor. Bovendien wordt het thuis echt niet gewaardeerd. Dit zag je ook in onderzoek naar het prostitueren van en door familieleden onder veelal Marokkaanse komaf in o.a Amsterdam.

dit hou je toch allemaal niet meer voor mogelijk?? deze foto's stonden in de krant "het belang van limburg"

50739448_183064165987067_8470894359301062656_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

50728470_599088763838282_8124607033308610560_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

Vrijheid van meningsuiting, braaaaah.

Net op de radio, de hoofdverdachte van de diamantroof moet 7 jaar de cel in. Buit 70 miljoen,waarbij het grootste gedeelte van de buit spoorloos.
7 jaar zitten, als held ontvangen worden in prison en daarna emigreren met veel geld.

Net op de radio, de hoofdverdachte van de diamantroof moet 7 jaar de cel in. Buit 70 miljoen,waarbij het grootste gedeelte van de buit spoorloos.
7 jaar zitten, als held ontvangen worden in prison en daarna emigreren met veel geld.

Geld is dan allang opgemaakt door zijn kompanen :D

of hij komt vrij wordt dan ontvoerd en gemarteld zodat die verteld waar de buit ligt en dan in een blok beton op de bodem van de maas eindigt

"Mijn dochter werd opnieuw in elkaar geslagen door haar vriend”

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

Bont en blauw geslagen, met gebroken tanden en een zware oogbreuk erbovenop: een negentienjarig meisje heeft in het Henegouwse dorp Morlanwelz-Mariemont klacht ingediend nadat ze zwaar toegetakeld werd door haar vriend. Volgens de moeder van het slachtoffer is de dader Florian Di Rupo, een achterneef van PS-politicus Elio Di Rupo. De politie bevestigt dat de verdachte aangehouden werd.

Emilie sprong deze ochtend naar verluidt uit het raam van het huis van Florian om aan het geweld te ontsnappen. Voor haar moeder Sylvie is de maat vol. Ze plaatste foto’s van de mishandeling online en wijst met een beschuldigende vinger naar Florian. “Hij heeft haar nu voor een tweede keer in elkaar geslagen. Ze is in haar bh naar buiten moeten vluchten. Deze keer heeft de politie toch gereageerd, ze ligt nu in het ziekenhuis. Maar ik ga niet langer zwijgen of me laten doen”, klinkt het.

Half januari trok Sylvie al eens aan de alarmbel. Ze zette toen ook foto’s van de verwondingen van haar dochter online, maar haalde die later weer weg. “Mijn dochter wilde niet dat ik er openlijk over praatte en ik werd ook zelf bedreigd”, klinkt het bij ‘La Dernière Heure’. Deze keer heeft de dochter naar verluidt wel toestemming gegeven om haar verhaal te delen.

Florian Di Rupo is geen onbekende voor het gerecht. In mei 2015 reed hij aan hoge snelheid door een rood licht, met desastreuze gevolgen. Twee van zijn vrienden zouden de zware klap tegen een bestelwagen niet overleven. Florian kreeg uiteindelijk een boete van 3.000 euro en een voorwaardelijke celstraf van twee maanden. Hij mocht ook een half jaar niet meer rijden. Aan de burgerlijke partijen moest hij 12.500 euro uitbetalen.

Eerder was Florian ook al veroordeeld wegens overdreven snelheid. Voor zijn aandeel in een afranseling in Waterloo moest hij 300 uur gemeenschapswerk verrichten.

De vader van Florian reageert stomverbaasd. “Eerst en vooral wil ik duidelijk stellen dat een vrouw nooit geslagen mag worden. Ik veroordeel elke vorm van familiegeweld”, aldus David.

De man heeft sinds de ondervraging nog geen contact gehad met zijn zoon. “Emilie was gisteravond vertrokken en deze ochtend teruggekeerd. Op vakantie is ook alles prima verlopen. Maar er moet dan toch een ruzie ontstaan zijn.”

Volgen David heeft zijn zoon helemaal niets te maken met de geweldpleging van twee weken geleden. “Emilie heeft toen zelf gezegd dat het een vrouw was die haar geslagen heeft. Ik zou trouwens zelf ook een klacht willen indienen. Een van haar familieleden heeft mij met de dood bedreigd, dat kan ik bewijzen met berichtjes.”

Florian, wat een deugniet ben je toch.

als je dacht dat het niet smeriger kon

Terug
Naar boven