- Waardering
- 21.437
De tragiek is dat ik dit vroeger wellicht doorzag maar tegenwoordig zou het zomaar kunnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De tragiek is dat ik dit vroeger wellicht doorzag maar tegenwoordig zou het zomaar kunnen.
Maar is die link een positieve?Rechtsfilosoof. Ik denk dat hij een punt heeft wanneer hij het heeft over de link tussen de Holocaust en mensenrechtenverdragen maar verder?

VN is een lachertje. Een blik op wie daar rondlopen en opkomen voor mensenrechten is genoeg.Maar is die link een positieve?
De magna carta en constituties van de republieken (NL, VS, ..?) erkenden meer individuele vrijheden en fundamentele mensenrechten dan dat de VN verklaring voor de rechten van de mens nog doet.
In elk geval hebben we geen property rights, geen gun rights, geen free speech, geen recht op zelfverdediging, etc. die toen wel erkend werden.
Ja, alsof je constant op de set van jiskefet rondloopt. Maar Kees Prins komt niet tevoorschijn.De verbazing reeds ver voorbij, het leven krijgt een surrealistische tint.
Ja, alsof je constant op de set van jiskefet rondloopt. Maar Kees Prins komt niet tevoorschijn.

...dat k*twij* lieke gaan we eens goed aanpakken via facebook hehe
Je moet sowieso geen gebruik willen maken van Facebook.
Ik dacht dat dit forum dat is.heb je gelijk in maar is nog 1 van de weinige middelen om het echte nieuws te verspreiden
Nieuws is handel. Handel wordt geselecteerd voor meer en minder specifieke doelgroepen. Doelgroepen kunnen worden gerangschikt naar leeftijden, opleiding, inkomen, afkomst en meer. Je zal dus m.i. niet één maar eerder tientallen nieuwsbronnen moeten raadplegen wil je enigszins een wijde blik kunnen werpen op datgene wat jouw interesse heeft.
Wellicht kan je als tweede deze toevoegen. En vanzelf zie je misschien bronnen die jou aanspreken en kan je dan ook toevoegen op social media. Een link naar een overzicht van wereld, europa, afrika etc. https://www.reddit.com/r/worldnews/heb je gelijk in maar is nog 1 van de weinige middelen om het echte nieuws te verspreiden