XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Twee kindjes van Belgische vader dood teruggevonden nabij Valencia

3ca1216e-4706-11e9-a58c-3f9fba53b362_web_scale_0.3358779_0.3358779__.jpg

De twee jonge kinderen van een Belgisch-Spaans gezin, zijn door de Spaanse politie in het dorpje Godella nabij Valencia dood teruggevonden. Het gaat om een jongen van 3 jaar, en zijn zusje van amper vijf maanden. Hun ouders, de Belg Gabriël S. (30) en zijn Spaanse echtgenote Maria G. (28) zijn opgepakt.

Buren zagen woensdagavond hoe het koppel voor hun huis aan het vechten was. Daarna vertrok de vrouw, halfnaakt, en bebloed. Toen de Spaanse Guardia Civil ter plaatse kwam, reageerde de Belgische echtgenoot erg verward. “Ze zijn allemaal dood”, stamelde hij.

De twee kinderen van het koppel waren nergens te bespeuren. De vader kon niet uitleggen waar zijn twee jonge kinderen waren.

De vrouw werd pas ’s anderendaags opgespoord. Na lang aandringen kon ze de politiemensen naar de kinderen brengen. Meer dan 100 agenten waren al die tijd al op zoek geweest naar de twee kinderen, maar ze hadden ze niet kunnen vinden.

Beide kinderen bleken apart begraven te zijn, op enkele honderden meters van het huis van de familie. Hoe de kindjes zijn gedood, wordt nog onderzocht. De lichamen vertonen fysieke verwondingen.

De moeder Maria G., van Colombiaanse afkomst maar met de Spaanse nationaliteit, wordt ervan verdacht dat ze haar kinderen zelf om het leven zou hebben gebracht. Ook haar Belgische man, die als buitenwipper werkt, wordt als een verdachte aanzien. Waarom de kinderen moesten sterven, is nog niet uitgeklaard.

Op de gevel van het huis was met rode letters “Jullie gaan allemaal dood” geschreven. Zowel de vader als de moeder zouden volgens de Spaanse pers met psychische problemen kampen.
:grumble:

Wtf dat filmpje van die aanval in NZ. Wat een gigantische zieke geest zeg. Echt gewoon een afslachting...

Ben bang dat dit soort dingen alleen maar meer gaan voorkomen...
Alexander Pechtold zou zeggen dat het heel erg is, maar dan vooral dat het slecht afstraalt op rechtse en/of islamkritische mensen, ik vind het gewoon verschrikkelijk.

Meh dit gaat net wat te ver, heb je het filmpje gezien? Sick man

Wie denkt zich te kunnen permitteren iets te schrijven over psychologie van de koude grond wanneer ik schrijf dat het mij niet raakt. Dat ik het afkeur en een puinhoop vindt, dat ik de nabestaanden sterkte toewens maar het domweg niet binnen komt. En overga tot de orde van de dag. Een broodje eten. Wat zal ik erop doen?

Wie denkt zich te kunnen permitteren iets te schrijven over psychologie van de koude grond wanneer ik schrijf dat het mij niet raakt.
:hello: Callenge accepted!

Het is verschrikkelijk, maar het is ook letterlijk en figuurlijk heel ver weg.

Dat maakt je geen racist, islamofoob, of zielloos.

De dood van een huisdier komt heftiger binnen dan een ontploffing in een fabriek in China of een aanslag als deze.

Het is wel koren op de molen voor links en het islamisme, die kunnen hier wel wat mee.

Heb gekozen voor pindakaas met nootjes, op een maïsbrood boterham. Zonder boter natuurlijk. Heerlijk.

Heb gekozen voor pindakaas met nootjes, op een maïsbrood boterham. Zonder boter natuurlijk. Heerlijk.
Dit kan echt niet....
Hoezo geen boter? Lekker met echte roomboter, oikofoob! En meestal zijn het geen nootjes, het zijn stukjes pinda.

Eet smakelijk!

Ik smeer alleen boter op mijn boterham bij hageslag, muisjes en op ontbijtkoek. Roomboter op het hoofd.

:hello: Callenge accepted!

Het is verschrikkelijk, maar het is ook letterlijk en figuurlijk heel ver weg.

Dat maakt je geen racist, islamofoob, of zielloos.

De dood van een huisdier komt heftiger binnen dan een ontploffing in een fabriek in China of een aanslag als deze.

Het is wel koren op de molen voor links en het islamisme, die kunnen hier wel wat mee.

Dit word door links en de Islam uitgemolken tot de laatste druppel

Had geen enkele moeite het filmpje te kijken (vermakelijke memes ook) en ik zal niet de schijn opwekken dat dat vanwege de afstand is.

Het is ook geen bewuste extreemrechtse afweging maar ik denk onderliggend in de menselijke aard. Beelden van moorden op afrikaners doen me ook meer, en van de europeesche slachtoffers van aanslagen enzo.

Alleen filmpjes met dieren kan ik niet kijken.

Ik kan me ook goed vinden in veel van z'n manifesto en ik weet dat heel veel europeanen zich net zo voelen. Dit is geen depressieve gek geweest met waanbeelden maar gewoon iemand die tot uitvoering heeft gebracht wat er al lang aan zat te komen.

Niemand is heilig en de collectieve signalen zijn zo duidelijk dat ik me eigenlijk verbaas hoe weinig geweldadige tegenreactie er is geweest op de moslim problemen.

Laatst bewerkt:
Misschien nam hij Bodies van Drowning Pool iets te letterlijk?

"Als je iedereen die niet links is dit in de schoenen wil schuiven ben je een propagandist of zo verstrengeld in cognitieve dissonantie dat je zelfs massamoord gebruikt om je gesloten wereldbeeld te beschermen."

Wees geen Sjors.

Maar we schuiven alle moslims toch ook die terroristen in de schoenen? Beetje hypocriet van rechts.:o

Maar we schuiven alle moslims toch ook die terroristen in de schoenen? Beetje hypocriet van rechts.:o
Wie zijn we en is dat zo? Er wordt volgens mij wel degelijk verschil gemaakt tussen stromingen binnen de islam en moslims. Daarbij wordt wel vaak gezegd dat het grote groepen moslims zou sieren wanneer deze zich meer zouden uitspreken tegen de daden van terroristen.

Wie zijn we en is dat zo? Er wordt volgens mij wel degelijk verschil gemaakt tussen stromingen binnen de islam en moslims. Daarbij wordt wel vaak gezegd dat het grote groepen moslims zou sieren wanneer deze zich meer zouden uitspreken tegen de daden van terroristen.
Alternatief rechts, nieuw rechts, extreeem rechts. Maar heb jij je al uitgesproken tegen deze dader dan?

Maar heb jij je al uitgesproken tegen deze dader dan?
Ja. En velen met mij trouwens, op social media. Dat is wel degelijk een verschil, in zoverre ik dat kan beoordelen. Er wordt niet defensief geredeneerd, ja maar natuurlijk zijn wij het er niet mee eens dus hoeven we dat niet te zeggen. Je kunt toch gewoon zeggen dat dit idioot is en sterkte wensen voor de nabestaanden. Dat hele defensieve wat ik zo vaak bespeur, dat is een akelig randje.

Alternatief rechts, nieuw rechts, extreeem rechts. Maar heb jij je al uitgesproken tegen deze dader dan?
Er zullen genoeg extreem rechtse figuren zijn die net zo staan te juichen als moslims op social media bij elke aanslag/onthoofding hebben gedaan.

Ogh ja hoor, nu is Fortnite de lul.

Terug
Naar boven