MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Amerikanen hebben toch ook van die gare programma's die mainstream zijn?

Dit soort meuk:

Dierenleed kan ik al helemaal niet tegen maar voor mensenleed ben ik een ijskoude geworden. Misschien maar beter ook,

mijn hartslag gaat geen slag meer sneller van een onthoofding of executie ,dieren zal ik altijd proberen te redden ,hoewel dat laatste wel slecht is voor mijn bad boy reputatie

(onlangs tijdens werkzaamheden nog aardig wat kikkers gered van een wisse dood :o)

laatst de 2 jonge vrouwen in Marokko maakten wel indru

bij mij ook tot dat bleek dat het van die "de wereld is van iedereen " linkse trutjes waren, toen was het medelijden heel snel over :roflol:

Laatst bewerkt:
plaatsvervangende schaamte voor zoveel hypocrisie ,bizar dat ook in Amsterdam GroenLinks nog groter gaat worden ,wie stemt in godsnaam op deze verkwisters in een groen jasje

Ik snap ook sowieso niet dat mensen zich in laten met cq. laten beïnvloeden door verkiezingscampagnes.
Mijn stem is gebaseerd op wat partijen zeggen en doen VOOR de verkiezingscampagne.

Want we weten toch allemaal dat een verkiezingscampagne grotendeels bestaat uit leugens en loze beloften
Slechts bedoeld om manipuleerbare, naïeve kiezerszieltjes te winnen.

Toch?

Niemand is heilig en de collectieve signalen zijn zo duidelijk dat ik me eigenlijk verbaas hoe weinig geweldadige tegenreactie er is geweest op de moslim problemen.

yep,en iedereen schiet ondanks alle terreur,ellende ,gezeur en gedram nog steeds in de pamper reflex ,onbegrijpelijk ,er is niets zieligs aan Moslims ,ze verkiezen hun eigen voor ons afgesloten wereldje ,

nog geen 0,1% van alle Moslim vrouwen mogen met een kaaskop trouwen ,op uittreding van de Islam staat op zijn minst een verbanning uit de gemeenschap en familie

geven 0,0 om problemen van de Westerse samenleving ,je hoort en ziet ze alleen als ze weer de slachtoffer kaart trekken en zielig gaan doen of als ze met wat meer zijn de lange tenen kaart

bij alle grote rampen word er 0,0 euro gegeven als het geen Moslims betreft ,maar voor links zijn Wilders en Baudet de grote wannabee Hitlers die overal de oorzaak van zijn:roflol:

ik sta nog steeds open voor een ieder die de echte positieve punten kan inbrengen van een samenleving waar steeds meer Moslims komen wonen,ik zie het niet maar ik hoor graag

bewezen argumenten voor deze "verrijking"

Mijn stem is gebaseerd op wat partijen zeggen en doen VOOR de verkiezingscampagne.

hier ook ,voor het eerst in mijn leven dat ik het bijna volledig eens met een partijprogramma (FvD)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Belgische Syriëstrijder krijgt doodstraf in Irak
Irak heeft maandag opnieuw een Belgische Syriëstrijder ter dood veroordeeld. Het gaat om de 23-jarige Bilal Al Marchonhi uit Antwerpen. Hij werd gevangengenomen door Amerikaanse troepen bij de herovering van de Syrische stad Raqqa.

Marchonhi gaf zichzelf over en werd daarna uitgeleverd aan buurland Irak. Daar werd hij veroordeeld omdat hij deel was van Islamitische Staat. Marchonhi ontkende alle beschuldigingen voor de rechter. Maar tijdens de rechtszaak werd de aanklacht bewezen. De rechter las stukken voor uit zijn bekentenis en toonde foto’s en video’s die bewijzen dat de man wel degelijk lid was van de extreme beweging.

Hij is de tweede Belgische Syriërstrijder die in Irak de doodstraf krijgt. Tarek Jadaoun (30), beter gekend als Hamza al-Beljiki, werd in mei 2018 al veroordeeld.Buitenlandse Zaken heeft bij de Iraakse regering herhaald dat België tegen de doodstraf op Belgische burgers is gekant.
tenor.gif

Niet capituleren stond wellicht ook gelijk aan een doodstraf. Genoeg van die kwibussen die zich doodvochten toen ze niet meer konden ontsnappen.

fijn, die vieze ratten konden het weer niet laten ,hoe komen die riffapen toch aan zo'n slechte reputatie ?ik denk door racisme :thinking:

A new study has investigated who watched the ISIS beheading videos, why, and what effect it had on them
https://bigthink.com/mind-brain/a-n...why-and-what-effect-it-had-on-them-2631863422

About 20 per cent reported watching part of one of the videos, and another 5 per cent said they'd watched at least one to the end. People in these groups were more likely to be male, Christian and unemployed, to watch more TV than average, and to have a higher lifetime experience of violence.
the researchers found that those who'd watched at least part of a video had higher levels of distress and a greater fear of future negative events
their conclusion: that "watching graphic coverage may exacerbate preexisting fears and increase psychological symptomatology, demonstrating the negative psychological impact of viewing graphic media produced by terrorists." As Redmond and her colleagues further note, the findings also imply that "watching such coverage may assist terrorists in achieving their goal of instilling fear."

:o :o :o

The work raises some important questions, not least: how should news programmes handle coverage of such horrific events? Running the beheading footage in full on a mainstream news channel would have been unthinkable. But was the storm of coverage alluding to the content really necessary? It may have prompted many people – especially those with pre-existing fears – to want to see the full footage for themselves, potentially worsening their anxiety, which, the researchers suggest, may have had the ironic effect of making them more likely to seek out other, similar kinds of distressing footage in future. Understanding how to prevent such a "spiral of fear" will be an important topic for further research in the area.
Beter censureren zodat mensen niet bang worden..

Running the beheading footage in full on a mainstream news channel would have been unthinkable.
Of misschien eens een goed idee.

Over niet capituleren gesproken. Het is alweer een jaar geleden dat onze vriend Filipov sneuvelde.

O33bSiM.jpg

Chauffeur kaapt schoolbus vol kinderen en steekt voertuig in brand

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

In Milaan heeft een 47-jarige buschauffeur een schoolbus met een vijftigtal kinderen gekaapt en het voertuig vervolgens in brand gestoken. Volgens de eerste berichten werden twaalf kinderen en twee volwassenen naar het ziekenhuis gebracht maar zijn ze niet ernstig gewond.

De chauffeur was met een vijftigtal kinderen na een uitstap terug op weg naar een school toen hij plots een andere weg nam. Hij zou de kinderen aan boord hebben verteld dat ze op weg waren naar Linate, een internationale luchthaven in Milaan, en voegde eraan toe: “Niemand komt hier levend uit.”

Minstens één leerling op de bus slaagde er daarna in om zijn ouders in te lichten via zijn smartphone. De ouders waarschuwde op hun beurt de politie, die blokkades opwierp op de route naar de luchthaven.

Volgens politiecommissaris Luca De Marchis werd de bus net buiten Milaan tegengehouden, na een rit van ongeveer veertig minuten. Op het moment dat de bus een eerste keer tot stilstand kwam, kon een deel van de kinderen al ontsnappen. De chauffeur probeerde nog te vluchten, maar reed zich uiteindelijk klem tegen de vangrail en haalde een aansteker en een bidon brandstof boven. Terwijl de agenten de achterdeur van de bus openbraken om de overgebleven passagiers te evacueren, stak hij het voertuig in brand.

De kinderen konden snel ontsnappen door de achterdeur en kwamen er zonder ernstige verwondingen vanaf. Twaalf kinderen en twee volwassenen werden na afloop nog naar het ziekenhuis gebracht, vooral voor builen en schrammen. De bus werd volledig vernield door de vlammen.

De chauffeur werd meteen na het incident gearresteerd. Het zou gaan om een veertiger uit Cremona die al jarenlang met de bus reed, volgens Sky TG24. Aan nieuwsagentschap Ansa vertelde een leerkracht van de school dat de man wilde protesteren tegen het immigratiebeleid in Italië. “Ik wil er een einde aan maken, de doden in het Middellandse Zeegebied moeten stoppen”, riep de chauffeur volgens getuigen toen hij werd ingerekend.
Hij wou een einde maken aan de doden in de middellandse zee door een bus met kinderen in brand te steken? :thinking:

Shiiiiiii wat een noob :no:

ik heb stiekem wel heimwee naar die boys van de Bataclan of Brussel ,de laatste tijd zijn er alleen maar echte losers ,de naam terrorist verliest zo wel aan respect en angst

Terug
Naar boven