AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Broer van Perez?

Goed zo, Bosma. Geef ze van katoen.

Zijn roeiboot richting Australië staat klaar.

:lol:

-

Laatst bewerkt:
De politie stond vast te springen om hem te helpen, verrekte tyfusmongool. :roflol:

Mag m wel.

Skippin' legday voor Ismail de Erdogan strijder?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

‘Treitervlogger’ Ismail Ilgun uit Zaandam heeft aangifte gedaan wegens mishandeling. Aanleiding is een filmpje waarin te zien is dat de negentienjarige vlogger door een man wordt achtervolgd en uitgescholden. Wat uit de beelden niet blijkt, maar aan De Telegraaf gemeld is door een ooggetuige: de man zou Ilgun ook een paar rake trappen hebben verkocht.

Het is nochtans duidelijk dat hij hem trapt. :D

Asociaal varken is het. Ik noem het karma wat hem nu overkomt. En die beentjes moeten ze opsturen naar de lucifershoutjes fabriek.

Street cred is ook voorbij. Succes met vloggen van je 'hood', Ichschmell.

Street cred is ook voorbij. Succes met vloggen van je 'hood', Ichschmell.
Dit raakt hem echt hoor. De sociale schandpaal. Het is echt zo iemand wiens zelfbeeld afhankelijk is van het "aanzien" en de goedkeuring van anderen. Hij heeft de "Eff T double U" attitude niet goed begrepen. Ik heb een filmpje gezien van die gast waar hij door een groep kleine kinderen op fietsjes aanbeden word. Ik begrijp gewoon niet wat er stoer aan is. Ik moest denken aan die docu van Satadarah: "Is dit een kleuterklas!?" Het lijkt wel of ze proberen een soort GTA San Andreas te simuleren maar het werkt echt niet hoor.

De GeenStijl-hoek gaat zich toch nog ff roeren over de 'Parade van Ieder1' van morgen. Want heb je het betoog van Nasrdin Dchar gezien bij DWDDafgelopen week? Of misschien zag je 'm al op Lowlands, want daar hield hij tot op het woord nauwkeurig hetzelfde praatje. Zelfs de geplengde krokodillentranen komen op precies hetzelfde moment. We hebben de video's over elkaar gelegd voor het pijnlijke bewijs. "Ik sta hier als mezelf", acteert Dchar in canon, maar dat is dus een leugen.

De succesmarokkaan speelde met ingehouden snikjes, zwaar aangezette emotie en goed gekozen stiltes teneinde zijn slachtofferrol meermaals uit te beelden melken. De eerste keer onder luid applaus van roomblanke festivalgangers die zich vanaf het podium op Lowlands gretig een schuldgevoel aan lieten leunen, de tweede keer 'primetime achtergesteld in de Vara-schijnwerpers' (©Nausicaa Marbe) bij het best bekeken bankaardappelprogramma van Nederland, De Wereld Deugt Door.

:roflol:

Het is niet precies duidelijk wat Ieder1 nou eigenlijk wil, behalve dus laten zien dat je polarisatie Niet Lief vindt. Wel is er vijftigduizend euro gecrowdfund voor de organisatie van de Parade en er zijn bedrijven die het hele gebeuren sponsoren.

http://nieuws.tpo.nl/2016/09/25/reportage-ieder1-parade/

Charlotte van Powned. Ze vraagt aan de hipster of weigeren met powned te praten nou zo saamhorig is.

Een huisregel was: geen campagne voeren. Geldt kennelijk niet voor de PvdA

Woord van het jaar: Haakneusjager

Zal DHL leuk vinden

Terug
Naar boven