MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Prachtig hoe oom agent te werk gaat met de neveneffecten van de multikul >25s. Ik zou'm serieus de hand schudden met een fooi erin.

Zag het live dacht ook wat is dit nou
Diana Woei moest voor minder ophoepelen

After all been said and done rijden ze weg in een gloednieuwe 'mussèdus'.

Powned filmpje van yt af. Kapot geflagged door Rutger GW figuren :eek:

Ik zie de laatste tijd bij mij in de buurt allemaal donker gepigmenteerde mensen midden over de weg lopen terwijl er gewoon stoep/voetpad aan beide zijden is en moest hier aan denken. Zal wel genetisch bepaald zijn ofzo en vanaf bepaalde demografische percentages uitlopen in zulke straatfeesten.

Ik zie de laatste tijd bij mij in de buurt allemaal donker gepigmenteerde mensen midden over de weg lopen terwijl er gewoon stoep/voetpad aan beide zijden is en moest hier aan denken. Zal wel genetisch bepaald zijn ofzo en vanaf bepaalde demografische percentages uitlopen in zulke straatfeesten.
Bij ons in de buurt zit een AZC en heb nu al minimaal 3 keer achter een asielzoeker aangereden die met zn fiets op een 80 weg fietste, ik snap wat je bedoelt.

Twee jongeren blijven langer in gesloten instelling na ‘kopschoppen’
Twee van de vier minderjarige jongeren die betrokken waren bij het ‘kopschop’-incident in het Antwerpse premetrostation Astrid moeten langer in de gesloten gemeenschapsinstelling van Everberg blijven. Dat besliste de jeugdrechter vrijdag. Een derde jongere mag naar huis, maar krijgt strenge voorwaarden opgelegd.

De gewelddadige overval vond in het weekend van 5 april plaats in premetrostation Astrid. Een 59-jarige man werd er in de vroege ochtend belaagd door een groepje jongeren. Hij werd bedreig met een mes en tegen het hoofd geschopt. Vervolgens gingen de daders met zijn portemonnee aan de haal. Het slachtoffer ging later op de dag aangifte doen bij de politie met de melding dat de jongeren hem ook van zijn smartphone hadden beroofd. Toen beelden van de feiten op sociale media viraal gingen, kwam het onderzoek in een stroomversnelling terecht en werden al snel vier minderjarigen gearresteerd.

Geen respect voor dit soort idioten. Oh je bankt meer dan 100 omdat je lenig bent en je rug 360 graden kunt draaien? Chapeau. En nou terug naar het circus c.q rariteitenkabinet.
In mindere mate, maar nog steeds debiel, zijn die lui met multiply gear aan en gekkigheid uithalen met monolifts etc.

Terug
Naar boven