AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Kom jij daar weleens binnen dan? :p
Ik vind lidl een van de beste supers ja. Sinds 2008. Niet alles dus ik doe de helft ongeveer bij de lidl. Met name kwark/ fruit is ongeslagen kampioen. Verder brood, chocolade puur, stroopwafels, magere houdbare melk, kaas, smoothies, wc papier, schoonmaak artikelen, kalkoenfilet. Personeel is vriendelijk, het is er schoon genoeg, lichte winkels en geen onnodige opsmuk.

Dat soort zaken zijn daar gewoon prima ja.

Dat soort zaken zijn daar gewoon prima ja.
Die mayonaise is trouwens ook erg romig daar, is een glazen pot (was tip vd consubond). Vlees haal ik dan 90% van de gevallen wel bij een slager en kip van poelier en vis bij vishandel en noten/kaas vaak genoeg bij kaasboer. Koffie moet ook goed zijn. Vroeger moest alles merk zijn, maar ik ben wat losgekomen van de marketing en promotie maffia, de producten die ik neem vind ik of lekkerder of hetzelfde. En was/ schoonmaak artikelen zijn vaak bij lidl wel een van de betere volgens consumentenbond/ tests. Een hoop andere zaken haal ik evengoed elders.

Misschien al gepost door Roy.

draadje.

Wij kopen de ene week vanalled in de Aldi en de andere week vannales in de Lidl, en hebben met een betaalbaar bedrag hier altijd lekker en veel voedsel :) ik heb ook nooit zin om naar andere supermarkten te rijden omdat ik hier niets weet liggen :) maar die keer dat ik bv in de Delhaize winkel weet ik wel dat ik voor hetzelfde geld maar een halve kar heb. Dus ik vertrouw die test niet helemaal.

Dus ik vertrouw die test niet helemaal.
Test is gedaan met budgetproducten en lidl en aldi kunnen op deze producten niet concurreren zoals de ah/jumbo etc dat wel kunnen doen.

"Servicesupers houden de prijzen voor budgetproducten laag. Zij kunnen dit doen omdat dit voor hen bijproducten zijn."

Zoals vaker plakt NOS een kop bij een artikel dat enigszins misleidend is, of op zijn minst niet het hele verhaal samenvat.

Ja zo zal de test inderdaad wel kloppen, dan gaat het over bijvoorbeeld wit product suiker van AH tegenover suiker van de Aldi. Dit geeft jammer genoeg inderdaad niet het volledige verhaal weer.

Ja zo zal de test inderdaad wel kloppen, dan gaat het over bijvoorbeeld wit product suiker van AH tegenover suiker van de Aldi. Dit geeft jammer genoeg inderdaad niet het volledige verhaal weer.
"goedkoopste varianten van 27 producten die een gemiddeld gezin in huis heeft". Dan blijkt Aldi het duurst. Lidl daarna. Wel belangrijk om te vermelden dat de kwaliteit van deze producten bij deze twee supers hoger ligt in vergelijking met ah/jumbo etc.

Maar stel je voor je gaat naar de ah, wie kiest daar dan uitsluitend de budgetshizzle? Vrijwel geen hond, op een paar lokkertjes na misschien. Supermarkt psychologie is heel waardevol, gaan miljarden in om. Elke supermarkt is ingericht om de klant zo lang mogelijk binnen te houden en ook zo veel mogelijk mee te laten nemen, af te laten dwalen van automatische rondjes en reflexen. AH is daar heel goed in en heeft daar ook een groot budget voor. Alles staat in principe op een plek waar is over nagedacht, vrijwel niks staat daar toevallig. Klanten die net gegeten hebben en met een lijstje zijn de grootste uitdaging.

• Like
Waarderingen: 040B
Inderdaad :)

:o:o

Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

Wat een verstand in die landen zeg

Mijn Groenlinks zus zegt "ruwe diamanten" :roflol:

In thailand is het gevaarlijk in het verkeer ja, volgens mij 1 van de gevaarlijkste landen ter wereld.

Gedeelte Noordstation wordt ’s avonds hermetisch afgesloten om veiligheid te verbeteren

03edcb2c-5c93-11e9-8fb9-5ebaed6df389_web_scale_0.0562372_0.0562372__.jpg

Nadat minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) en De Lijn vorige week beslisten om zo snel mogelijk een voorlopig busstation buiten het Noordstation te maken, zijn er een aantal maatregelen genomen die de veiligheid in het station moeten verbeteren. Een deel van het gebouw wordt ’s avonds hermetisch afgesloten.

Links van de inkomhal, waar het eerste Kentucky Fried Chicken-restaurant van ons land komt, worden ’s avonds de twee glazen wanden afgesloten. Zo kunnen transmigranten, die voor veel overlast zorgen in het CCN-gebouw, er niet meer rondhangen of slapen. Ook de trap die van daar naar de -1 gaat, waar de bussen stoppen, is zo niet meer toegankelijk.

Het is de veiligheidsdienst van het station die de glazen deuren en een ijzeren hek ’s avonds afsluit. De politie is wel gevraagd om een oogje in het zeil te houden.

De toestand in en rond het Noordstation blijft problematisch. Afgelopen weekend zijn er weer een aantal vechtpartijen geweest onder transmigranten.

Busreizigers en chauffeurs van De Lijn voelen er zich al lang niet meer veilig. Bovendien is het er vuil en stinkt het er naar urine.

Omdat er maar geen oplossing komt en de vakbonden bij De Lijn een stakingsaanzegging hadden ingediend, is nu beslist dat de lijnbussen zo snel mogelijk een alternatief eind- en vertrekstation krijgen buiten op het Noordplein.
Part and parcel of living in a big city.

Vechtpartij in Noordstation: man krijgt kapot glas in gezicht geduwd
Bij een ruzie in het Brusselse Noordstation is maandag een man zwaargewond geraakt. Hij kreeg een kapot geslagen glas in het gezicht geduwd en is afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens getuigen begon de ruzie in de buurt van de fietsstallingen. Nadien gingen de mannen elkaar opnieuw te lijf in de grote hal van het station. Nog voor de politie kon optreden, werd een man bewerkt met een stukgeslagen glas. Hij raakte zwaargewond in het aangezicht en is naar het ziekenhuis afgevoerd.

Meer details ontbreken nog. Maar volgens de politie is minstens één verdachte opgepakt in de buurt van het station. Het aantal vechtpartijen in en rond en Noordstation, vaak met gebruik van steekwapens, verontrust de politiediensten.

Het CCN-gebouw, waarin het Noordstation ligt, is al maanden een pleisterplaats voor transmigranten maar ook voor drank- en drugsverslaafden. Die zorgen voor zo veel overlast dat de bussen van De Lijn er binnenkort niet meer stoppen. Er komt een tijdelijke halte buiten op het Noordplein.
Brussel: Not even once

Mandzukic speelt niet mee morgen.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven