AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik zie de laatste tijd bij mij in de buurt allemaal donker gepigmenteerde mensen midden over de weg lopen terwijl er gewoon stoep/voetpad aan beide zijden is en moest hier aan denken. Zal wel genetisch bepaald zijn ofzo en vanaf bepaalde demografische percentages uitlopen in zulke straatfeesten.
Dat doen ze zodat jij dan makkelijker bonuspunten kan scoren.

Dat doen ze zodat jij dan makkelijker bonuspunten kan scoren.
Stel je koopt een oude wagen, zorgt dat die niet geregistreerd staat en vijlt alle traceerbare zaken eruit. Je gaat dan zgn. "joyriden".. Waar zou je in theorie dan het best je bonus kunnen halen?

Stel je koopt een oude wagen, zorgt dat die niet geregistreerd staat en vijlt alle traceerbare zaken eruit. Je gaat dan zgn. "joyriden".. Waar zou je in theorie dan het best je bonus kunnen halen?
Verleidelijk om hier antwoord op te geven, maar het lijkt mij verstandig om dat toch maar niet te doen.

Verleidelijk om hier antwoord op te geven, maar het lijkt mij verstandig om dat toch maar niet te doen.
Dit is allemaal theorie. En hypothetisch. Niemand die het in zijn hoofd gaat halen om zoiets te gaan doen. Het is meer bij wijze van spreken, paupers united.

giphy.gif

Als ik naar huis rijd kom ik langs AZC. Is altijd laagstaande zon rond die tijd. De beste mensen die daar onderdak schijnen te hebben steken op de vreemdste plaatsen over. Heb al eens gehad dat ik flink in de remmen moest. Zag ze te laat.

Ik zie de laatste tijd bij mij in de buurt allemaal donker gepigmenteerde mensen midden over de weg lopen terwijl er gewoon stoep/voetpad aan beide zijden is en moest hier aan denken. Zal wel genetisch bepaald zijn ofzo en vanaf bepaalde demografische percentages uitlopen in zulke straatfeesten.

Als ik naar huis rijd kom ik langs AZC. Is altijd laagstaande zon rond die tijd. De beste mensen die daar onderdak schijnen te hebben steken op de vreemdste plaatsen over. Heb al eens gehad dat ik flink in de remmen moest. Zag ze te laat.
Is het dan teveel gevraagd om netjes de regels te volgen en oversteken daar waar het kan, mag en moet? Wat is dat toch. Als je ze aanrijdt moet je nog snel je browser geschiedenis wissen ook. :roflol:

Beschermde diersoorten worden vaak wat roekelozer.

Is het dan teveel gevraagd om netjes de regels te volgen en oversteken daar waar het kan, mag en moet? Wat is dat toch. Als je ze aanrijdt moet je nog snel je browser geschiedenis wissen ook. :roflol:
Ja, dacht ik ook al aan. Wordt zo geframed als een aanslag. Vertrouw justitie voor geen meter. En dan al die linkse pro deo advocaten die je op je dak krijgt.

Beschermde diersoorten worden vaak wat roekelozer.
Ja dat is waar. Voelen geen grenzen meer. Zijn er al touroperators op ingesprongen? Ik bedoel The Big Five is leuk en aardig maar dichter bij huis hebben we nu nieuwe beschermde diersoorten lopen naar het schijnt.
Ja, dacht ik ook al aan. Wordt zo geframed als een aanslag. Vertrouw justitie voor geen meter. En dan al die linkse pro deo advocaten die je op je dak krijgt.
Reken maar. Zie het zo voor me hoe je in een soort bad movie terechtkomt. En er vanaf kunt komen door te dokken. Geert Jan Knoops in de telefoon opgeslagen.

Ja dat is waar. Voelen geen grenzen meer. Zijn er al touroperators op ingesprongen? Ik bedoel The Big Five is leuk en aardig maar dichter bij huis hebben we nu nieuwe bedreigde diersoorten lopen naar het schijnt.
Maar ze vermenigvuldigen zich wel als knijnen :thinking:

https://nos.nl/artikel/2280328-kass...dl-komen-als-duurst-uit-boodschappentest.html

Gisteren eens keertje naar de Lidl geweest. Viel mij toen ook al op dat deze winkel duur is.
Misleidende test. Als ik een wagen boodschappen doe bij lidl of ah dan weet ik echt wel bij welke super ik meer moet afrekenen.
Dat zogeheten servicesupers als Albert Heijn (46,18 euro), Plus (44,31 euro) en Jumbo (42,90 euro) ook goedkoper zijn dan de 'discounters', valt te verklaren zegt deskundige Paul Moers tegen het programma. "Servicesupers houden de prijzen voor budgetproducten laag. Zij kunnen dit doen omdat dit voor hen bijproducten zijn."

Moers stelt daarbij dat de kwaliteit van de basisproducten bij Aldi en Lidl beter is dan die bij de servicesupers. Alleen Albert Heijn, die slechts een fractie goedkoper is dan de Lidl, komt volgens Moers in de buurt van die prijs-kwaliteit-verhouding.

Terug
Naar boven