Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Ies Koeltoer man, niet bemoeien mee :finger:
Volgens mij is die inlegkruisjes vergeten te stoppen in de handtas.

https://nos.nl/artikel/2285686-verdachte-commandant-syrische-terreurgroep-aangehouden-in-kapelle.html
  • Verdachte commandant Syrische terreurgroep aangehouden in Kapelle
Een 47-jarige Syriër die verdacht wordt van terroristische en oorlogsmisdrijven in Syrië is aangehouden in het Zeeuwse dorp Kapelle. De man zou commandant zijn geweest bij de rebellenbeweging Jabhat al-Nusra, die gelieerd is aan al-Qaida.

De verdachte woont sinds 2014 in Nederland. Hij heeft een verblijfsvergunning voor bepaalde tijd, laat het Openbaar Ministerie weten. Zijn huis is doorzocht en er is beslag gelegd op mogelijk bewijsmateriaal. In Ede is ook een huis doorzocht, van een man die met de verdachte in contact stond.

Man man man.

Item net gemist. Maar SBS6 6 inside iets over anabolen ofzo.

Ik kijk voor het eerst weer eens naar opsporing verzocht. Niets veranderd met jaren terug. :roflol:

Dit programma moeten te op vrijdag uitzenden. Kan je een drinkspelletje doen.

Shotje nemen bij het woord donker getint.
:emo:

Lichtgetintiërs

En als je op save wilt spelen neem je het woordje blank.

Gaaflandiërs

Ik kijk voor het eerst weer eens naar opsporing verzocht. Niets veranderd met jaren terug. :roflol:

Ik kan hieruit aflezen dat jij graag een alcoholvergiftiging wilt??

Mensen met visie, innovatief en intelligent genoeg zijn om op tijd mee te bewegen. Datgene doen waar ze heel goed in zijn en om dat te blijven ook in willen investeren, en erkennen waar ze minder goed in zijn zodat anderen dat kunnen doen. Fouten durven maken. Doorgaan waar anderen (meestal mensen zonder enige kennis) zeggen dat het wel heel moeilijk wordt. Vrij durven dromen en bewegen zonder het sociale cocon waarin veel mensen vast lijken te lopen.

Vraag mij altijd af in hoe verre er geluk bij komt kijken. Met slim zijn en hard werken kom je een heel eind, maar dat is niet genoeg. Er is een flinke dosis geluk nodig. Er zijn er velen met hetzelfde charisma, intelligentie en werklust die het net niet hebben gered op enkele cruciale factoren die je zelf niet in de hand hebt. Is iemand die rijk is geworden automatisch een goede ondernemer, is een ondernemer die bij een project faalt ook meteen een slechte ondernemer? Neem een Joel Beukers als voorbeeld...

Vraag mij altijd af in hoe verre er geluk bij komt kijken. Met slim zijn en hard werken kom je een heel eind, maar dat is niet genoeg. Er is een flinke dosis geluk nodig. Er zijn er velen met hetzelfde charisma, intelligentie en werklust die het net niet hebben gered op enkele cruciale factoren die je zelf niet in de hand hebt. Is iemand die rijk is geworden automatisch een goede ondernemer, is een ondernemer die bij een project faalt ook meteen een slechte ondernemer? Neem een Joel Beukers als voorbeeld...
Geluk speelt zeker mee, er zijn meer mensen die min of meer over dezelfde capaciteiten beschikken maar geluk dwing je tegelijkertijd in bepaalde mate ook af, door bijvoorbeeld timing, risico's durven nemen en een ongekende drive om succesvol te willen zijn. Ik denk dat veel selfmade figuren ook in andere takken bovengemiddeld kunnen scoren als ze zich erop zouden toeleggen. Ik zie het ook bij bepaalde sporters, die blinken niet alleen uit in de sport waar ze geld mee verdienen maar laat ze tennis spelen, golf of iets en ze zullen al snel beter zijn dan het gemiddelde. De winnaarsmentaliteit heeft daar ook invloed op. Rijk worden is overigens een ding, rijk blijven en rijker worden is een ander ding. Motivatie, uitdaging, verveling, andere dromen ontwikkelen hebben allemaal met elkaar te maken.

Aan het soort delict schat ik vrij behoorlijk in wat voor figuur het gedaan zou kunnen hebben. Dat roep ik dan dikwijls nog voordat de compositie wordt vrijgegeven. Sinds enkele jaren is er wel een nieuwe categorie bijgekomen, die van de vrouwelijke Roemenen/ Bulgaren/ zigeuners en ander addergebroed. Het maakt het spelletje meer divers. Ik snap de roep om meer diversiteit in het medialandschap dan ook nooit zo. Divers genoeg. Meer dan genoeg zelfs.

Wij kijken het niet eens meer, veel te voorspelbaar geworden :(

Enige wat nog een beetje boeit zijn die cold cases die ze behandelen, vroegah toen moorden nog een autochtone bezigheid was :dunno:

Misschien ligt er ook een bepaalde cultuur achter het type misdrijf.

Bij inbraken zijn opvallend veel minderjarige Oost-Europeanen betrokken.
Straatroof vaker het bekende “noord Afrikaanse” uiterlijk.
Gezinsdrama’s lijken dan weer een duidelijk autochtoon karakter te hebben. Ik heb nog nooit gezien dat het een Antilliaanse vader is die met zijn twee kinderen voor de trein stapt.

Terug
Naar boven