- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"De bekende Belgische zangeres Sarah Bettens".
Not an addict"De bekende Belgische zangeres Sarah Bettens".
Nog nooit van gehoord
Die heb ik ook nog nodig.

Arminelien.
Als het een roidrage was dan lijkt het me enigszins nog verdedigbaar.Een 70+er in zijn rug dropkicken en dan nog falen ook. Wat een laffe kneus ben je dan.
Als je in je roidrage faalt om een 70+er omver te trappen met een dropkick dan kan je beter gewoon stoppen met trainen en gaan jue de boulen.Als het een roidrage was dan lijkt het me enigszins nog verdedigbaar.
Bodybuilding zal nooit het niveau van pétanque overgaan. Neem dat terug!Als je in je roidrage faalt om een 70+er omver trappen met een dropkick dan kan je beter gewoon stoppen met trainen en gaan jue de boulen.
Die sukkels leren het ook nooit. Slavenhandel werd gedaan door de WIC niet VOC.

Gewoon naam veranderen in Enslave Nickgurs ofzonaam veranderen van VOC naar WIC en iedereen is blij![]()

Gelukkig ga ik zo naar de gym kan ik mijn frustratie van mij af trainen. Ik hoop niet dat ik deze gast op straat tegen kom, want dat gaat niet goed aflopen.up the tren biatchhhhhhhh!Wil je niet meer van dat soort filmpjes posten nu ik een verhoogd test-level heb.Gelukkig ga ik zo naar de gym kan ik mijn frustratie van mij af trainen. Ik hoop niet dat ik deze gast op straat tegen kom, want dat gaat niet goed aflopen.