- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha misschien. Maar ze hebben er oog voor. En lijken zich er ook niet voor te schamen. Er zijn er echt bij die als ze kunnen kiezen tussen een gelukkig huwelijk en gemiddeld inkomen of een ongelukkig huwelijk maar ver bovengemiddeld voor het laatste zouden kiezen, zonder ogen. Vind ik vreemd. En dan gek staan te kijken als ze na het 40e jaar verbitterd zijn geraakt.Ben je in zn land niet al rijk als je 100 euro in n club Uitgeeft?
Ik begrijp alleen niet hoe dom en naïef je moet zijn om daar in te trappen? Of zouden die mannen dat wel door hebben en dr vrede mee hebben?Haha misschien. Maar ze hebben er oog voor. En lijken zich er ook niet voor te schamen. Er zijn er echt bij die als ze kunnen kiezen tussen een gelukkig huwelijk en gemiddeld inkomen of een ongelukkig huwelijk maar ver bovengemiddeld voor het laatste zouden kiezen, zonder ogen. Vind ik vreemd. En dan gek staan te kijken als ze na het 40e jaar verbitterd zijn geraakt.
Geen idee eerlijk gezegd. Kijk om je heen. Hoeveel mannen zijn niet ontzettend simpel in bijzijn van vrouwen. Je aait ze over hen ego en zijn je grootste vriend. Maar verder genoeg kans dat het een win win situatie voor beide is en dat is wat mij betreft prima als ze daar vrede mee hebben. Leven en laten leven.Ik begrijp alleen niet hoe dom en naïef je moet zijn om daar in te trappen? Of zouden die mannen dat wel door hebben en dr vrede mee hebben?
Welvarende mannen verhogen de kans op (probleemloze) voortplanting. Al zijn er natuurlijk ook echte golddiggers, 't is een enorme subcultuur tegenwoordig.
Ik durf toch wel te stellen dat mensen dusdanig complex zijn geworden dat deze dierlijke instincten niet meer op gaan.
Dat is toch instinctiefHeb weleens meegemaakt dat ik na een simpele handdruk al een zeer goede indruk kreeg van iemand.

Op zich wel maar hangt voor mij sterk af van hoe dat gelukt is.Laten we wel wezen, of je nou man of vrouw bent, als je iemand de handen schudt waarvan je weet dat hij eigenhandig en legaal miljonair is geworden (>3-5 miljoen) is dat knap.
Mensen met visie, innovatief en intelligent genoeg zijn om op tijd mee te bewegen. Datgene doen waar ze heel goed in zijn en om dat te blijven ook in willen investeren, en erkennen waar ze minder goed in zijn zodat anderen dat kunnen doen. Fouten durven maken. Doorgaan waar anderen (meestal mensen zonder enige kennis) zeggen dat het wel heel moeilijk wordt. Vrij durven dromen en bewegen zonder het sociale cocon waarin veel mensen vast lijken te lopen.Weet jij goede voorbeelden die helemaal respectabel zijn?
Als je achter de computer werkt in bepaalde sectoren ken je doorgaans de klanten niet echt persoonlijk, hoogstens via skype etc. Sommigen willen wel graag een ontmoeting als ze in de buurt zijn of als er een bijeenkomst is. In dat opzicht telt het sociale veel minder. De resultaten des te meer.Dat aura dat je noemde is een sterke factor uit het sociale vlak denk ik. Anders gaan/doen niet genoeg mensen met je mee en ben je maar een eigenwijs waar niemand geld aan wil overmaken.
Het leeftijdsverschil vind ik nog het ergste. Als hij 2 jaar ouder was geweest dan zou je nog kunnen zeggen dat ze op een knappe vent verliefd is.Om toch even dit soort vrouwen te verdedigen. Mannen die hun enorme welvaart zelf bij elkaar verdiend hebben zijn meestal charismatisch as f**k. En hebben skills. Dat is voor vrouwen ook aantrekkelijk.
Die hebben een versleten rug vanaf 50.Het leeftijdsverschil vind ik nog het ergste. Als hij 2 jaar ouder was geweest dan zou je nog kunnen zeggen dat ze op een knappe vent verliefd is.
Zijn er ook jonge vrouwen die met een bouwvakker van in de 60 hebben of een stratenmaker?
De oude garde wel ja.
Zolang het op een boxspring isEr zijn genoeg onderzoeken die laten zien dat vrouwen sneller voor iemand zouden kiezen als ze welvarend zijn.
Net als dat rijk opgevoede kinderen sneller een man krijgen die welvarend is dan iemand die onderaan de maatschappij staat.
Ook omdat ze door sociale status sneller in contact komen met mensen van dezelfde sociale status.
Genoeg van die meiden die een leeftijdsverschil van 40jaar voor lief nemen als ze er een luizenleven op na houden.
Voor een gedeeld vermogen van 100miljoen wil ik Angela Merkel ook wel 1x per maand neuken. Ogen dicht en gaan
.Bijna is niet helemaal.