MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Gezien de murder rate zou ik misschien gewoon wegblijven uit Detroit.

jdeChv3.jpg
Wie op veilig wil spelen gaat naar Baltimore.

Kan me toch moeilijk voorstellen hoe zoiets gebeurt. Ok een val met de fiets en dan bewusteloos raken kan, maar dan lig je nog niet in het water. En kan er geen reden voor de val zijn geweest zoals uitwijken of geraakt worden door een auto? Dat zou toch de meest logische manier zijn om bewusteloos in het water te eindigen. Hoe erg dronken moet je zijn om het water in te fietsen en er niet uit te komen?

Misschien dat ze niet gewend was aan de elektrische fiets.

Inderdaad, dit artikel roept alleen maar vragen op. Is ze met der hoofd in de berm gevallen en in water gerold? Maar daar raak je toch niet bewusteloos van?

Edit: Tegen een boom aangereden?

Gewoon in een dronken staat het water in gefietst natuurlijk, wel echt sneu. 9/10 keer lach je om zulke verhalen als je weer nuchter bent.

Daar raak je toch niet bewusteloos van? :o

Mijn oom is eens dronken in de Leie gefietst...

e82788.gif

• Like
Waarderingen: mat
Daar raak je toch niet bewusteloos van? :o
Als jij ladderzat van een feestje weggaat, misschien daarvoor nog even snel 2-3 ahotjes achterover tikt en naar huis gaat, in de sloot beland omdat je zo dronken bent en je lichaam gewoon uitgaat.

Je ziet toch vaak zat dat een zat persoon naar de grond gaat en vrijwel direct ‘slaapt’ en met bijna geen 1 mogelijkheid wakker te krijgen is.

Daar heb je een punt. Moeilijk voor te stellen en triest, maarja.

Inderdaad, dit artikel roept alleen maar vragen op. Is ze met der hoofd in de berm gevallen en in water gerold? Maar daar raak je toch niet bewusteloos van?

Edit: Tegen een boom aangereden?
Als je met 30 km/u met je dronken kop de berm in fietst, met je hoofd op een boom klapt en dan KO in het water valt dan ben je wel de sjaak. Als je alleen bent tenminste.

Of als je het water in fietst en meteen een flinke hap water inademt.

Vroegah fietsten we altijd met de dames mee tot hun huis. Al was dat niet per se voor hun veiligheid :eyebrow:.

Ik las ergens gemeente Epe. Ik dacht meteen dat die pedoring in die contreien weer bezig was (zaak jolanda). Toen ze nog vermist was.

Ik weet het ze was barely legal

Als je met 30 km/u met je dronken kop de berm in fietst, met je hoofd op een boom klapt en dan KO in het water valt dan ben je wel de sjaak. Als je alleen bent tenminste.

Of als je het water in fietst en meteen een flinke hap water inademt.

Vroegah fietsten we altijd met de dames mee tot hun huis. Al was dat niet per se voor hun veiligheid :eyebrow:.
Tegen een boom aan.

https://www.ad.nl/binnenland/vermis...-tegen-boom-en-is-daarna-verdronken~a8e18b0f/

Laatst bewerkt:
Lekker een gtje tappen bij je dochter en haar vriendinnetje van 7 :emo:

Passende straf imo

Terug
Naar boven