- Waardering
- 22.485
Wie op veilig wil spelen gaat naar Baltimore.Gezien de murder rate zou ik misschien gewoon wegblijven uit Detroit.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie op veilig wil spelen gaat naar Baltimore.Gezien de murder rate zou ik misschien gewoon wegblijven uit Detroit.
![]()
Kan me toch moeilijk voorstellen hoe zoiets gebeurt. Ok een val met de fiets en dan bewusteloos raken kan, maar dan lig je nog niet in het water. En kan er geen reden voor de val zijn geweest zoals uitwijken of geraakt worden door een auto? Dat zou toch de meest logische manier zijn om bewusteloos in het water te eindigen. Hoe erg dronken moet je zijn om het water in te fietsen en er niet uit te komen?Hoe triest het ook is ik ben blij dat het geen Anne faber achtige zaak is.
https://www.ad.nl/binnenland/gevond...pe-geen-misdrijf-maar-val-van-fiets~a8e18b0f/
Als jij ladderzat van een feestje weggaat, misschien daarvoor nog even snel 2-3 ahotjes achterover tikt en naar huis gaat, in de sloot beland omdat je zo dronken bent en je lichaam gewoon uitgaat.
Als je met 30 km/u met je dronken kop de berm in fietst, met je hoofd op een boom klapt en dan KO in het water valt dan ben je wel de sjaak. Als je alleen bent tenminste.Inderdaad, dit artikel roept alleen maar vragen op. Is ze met der hoofd in de berm gevallen en in water gerold? Maar daar raak je toch niet bewusteloos van?
Edit: Tegen een boom aangereden?
.Tegen een boom aan.Als je met 30 km/u met je dronken kop de berm in fietst, met je hoofd op een boom klapt en dan KO in het water valt dan ben je wel de sjaak. Als je alleen bent tenminste.
Of als je het water in fietst en meteen een flinke hap water inademt.
Vroegah fietsten we altijd met de dames mee tot hun huis. Al was dat niet per se voor hun veiligheid.
Dit mag en kan gewoon.
Vrijspraak voor gewapende man die Aboutaleb wilde spreken
https://www.ad.nl/rotterdam/vrijspraak-voor-gewapende-man-die-aboutaleb-wilde-spreken~ad48e64a/