Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Snap nu ook waarom basic fit nieuwe pasjes heeft. Ik denk dat je nu niet meer via je mobiel kan inchecken. Aangezien de Achterkant donker is gemaakt.

20190709_145523.jpg

Snap nu ook waarom basic fit nieuwe pasjes heeft. Ik denk dat je nu niet meer via je mobiel kan inchecken. Aangezien de Achterkant donker is gemaakt.

20190709_145523.jpg

met de vorige pasjes werd in Helmond veel fraude gepleegd ,een gastvrouw wou een keer aardig zijn en gaf haar pasje aan een pauper om even binnen te komen,

en wat deed deze vogel ? ,snel met zijn mobiel een foto maken van haar pasje en kwam voortaan op haar naam binnen ,na ontdekking was deze b*ch in shock van zoveel brutaliteit :roflol:

met de vorige pasjes werd in Helmond veel fraude gepleegd ,een gastvrouw wou een keer aardig zijn en gaf haar pasje aan een pauper om even binnen te komen,

en wat deed deze vogel ? ,snel met zijn mobiel een foto maken van haar pasje en kwam voortaan op haar naam binnen ,na ontdekking was deze b*ch in shock van zoveel brutaliteit :roflol:
Dus nu moet je zelf betalen om binnen te komen? :p

Facebook community standards update:

Do not post:

Threats that could lead to death (and other forms of high-severity violence) of any target(s) where threat is defined as any of the following:
- Statements of intent to commit high-severity violence; or
- Calls for high-severity violence (unless the target is an organization or individual covered in the Dangerous Individuals and Organizations policy, or is described as having carried out violent crimes or sexual offenses, wherein criminal/predator status has been established by media reports, market knowledge of news event, etc.)
...

wait wat

https://www.facebook.com/communitystandards/credible_violence/

Dat is nog steeds hoe ik aan geld kom, homo’s zijn makkelijk te chanteren

Odinverdomme, dat ik daar nog niet aan dacht. :thinking:

Terug
Naar boven