- Waardering
- 12.184
Daar staat een jaar cel op, maar er was geen opzet, de verdachte heeft geen strafblad, nooit drugs gebruikt en er is geen kans op herhaling.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar staat een jaar cel op, maar er was geen opzet, de verdachte heeft geen strafblad, nooit drugs gebruikt en er is geen kans op herhaling.

Heb jij geen GHB in huis dan voor de leuk.Daar staat een jaar cel op, maar er was geen opzet, de verdachte heeft geen strafblad, nooit drugs gebruikt en er is geen kans op herhaling.
![]()
@ThuggishRuggish is meer van de pep
Dat jij poppers gebruikt en je anaal laat verkrachten kan ik ook niets aan doen.
Dit neem je terug!!!Dat jij poppers gebruikt en je anaal laat verkrachten kan ik ook niets aan doen.

Het is wel een super vaag verhaal.Ben ik paranoide als ik denk dat hij het meisje wilde misbruiken en met opzet ghb in haar drinken deed maar de juiste dosering voor een kind niet wist en toen het mis ging maar dit sportschool fatburner verhaal heeft verzonnen?
Misschien e ver gezocht maar zou wel kunnen, waarom zou je ook op dat moment die fatburner nemen die al zo oud is etc?Ben ik paranoide als ik denk dat hij het meisje wilde misbruiken en met opzet ghb in haar drinken deed maar de juiste dosering voor een kind niet wist en toen het mis ging maar dit sportschool fatburner verhaal heeft verzonnen?
En dat spul is toch super zout. En als dealer zijnde verkoop je geen GHB onder de noemer fatburner lijkt mij.Misschien e ver gezocht maar zou wel kunnen, waarom zou je ook op dat moment die fatburner nemen die al zo oud is etc?
Enkele jaren terug ging wel de roddel rond dat GHB groeihormonen fel zou stimuleren en in dat opzicht betere huid, leaner zijn...En dat spul is toch super zout. En als dealer zijnde verkoop je geen GHB onder de noemer fatburner lijkt mij.

Idd, Marcel D heeft ze mooi bij het pootjeEn dat spul is toch super zout. En als dealer zijnde verkoop je geen GHB onder de noemer fatburner lijkt mij.
En dat spul is toch super zout. En als dealer zijnde verkoop je geen GHB onder de noemer fatburner lijkt mij.
Weet jij dan weer..
En dat kind dronk het alsnog helemaal op? Vragen, vragen ..