MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Lekker afslankmiddel, iets voor jou?

Ben ik paranoide als ik denk dat hij het meisje wilde misbruiken en met opzet ghb in haar drinken deed maar de juiste dosering voor een kind niet wist en toen het mis ging maar dit sportschool fatburner verhaal heeft verzonnen?

Terwijl zijn eigen kind er naast staat?

Ben ik paranoide als ik denk dat hij het meisje wilde misbruiken en met opzet ghb in haar drinken deed maar de juiste dosering voor een kind niet wist en toen het mis ging maar dit sportschool fatburner verhaal heeft verzonnen?
Het is wel een super vaag verhaal.

Daar goot hij het laatste restje ‘fatburner’ in dat nog in de koelkast stond. Een vetverbrandend goedje dat hij jaren eerder een keer had gekregen in zijn sportschool.

Wie heeft er nou jaren iets in de koelkast. Terwijl er kinderen rondlopen in huis. En hij heeft het dus al gebruikt. Nou heb ik nooit GHB gebruikt maar als je het gebruikt dan merk je wel dat het geen fitness goedje is neem ik aan.

Misschien e ver gezocht maar zou wel kunnen, waarom zou je ook op dat moment die fatburner nemen die al zo oud is etc?

Het verhaal klopt langs geen kanten. Ik denk ook dat die vent andere plannen had.

Natuurlijk had hij andere plannen... GHB en Rohypnol zijn de bekendste verkrachtingsdrugs.

En er dan vanaf komen met een taakstraf die op enkele weken klaar is, niet normaal.
Proberen mag dus blijkbaar, pas als het effectief lukt heb je problemen..

Wat ik sowieso wel apart vindt, is dat hij pas bij het derde gesprek kwam met het verhaal van de sportschool?
En jaren een flesje GHB in je koelkast terwijl er kinderen rondlopen..

Bij nader inzien ben ik niet helemaal overtuigd van zijn onschuld :p

En dat spul is toch super zout. En als dealer zijnde verkoop je geen GHB onder de noemer fatburner lijkt mij.
Enkele jaren terug ging wel de roddel rond dat GHB groeihormonen fel zou stimuleren en in dat opzicht betere huid, leaner zijn...
Ik heb dit nooit ervaren :p

Terug
Naar boven