AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

.

69162116_10156142642761106_2569617399200350208_n.jpg

is wel leuk al die complottheorieën ,ik denk dat vieze pedo het gewoon niet zag zitten om de rest van zijn leven te jailhouse rocken,meer niet

is wel leuk al die complottheorieën ,ik denk dat vieze pedo het gewoon niet zag zitten om de rest van zijn leven te jailhouse rocken,meer niet
Alleen als El Chapo binnenkort ontsnapt geloof ik dat. Zijn toch niet de minste namen doe samen met hem in verband worden gebracht met het misbruik van minderjarige meisjes.

Joost denkt wanneer hij twee stoplichten achter elkaar op rood heeft dat het al een complot is, van links.

Joost denkt wanneer hij twee stoplichten achter elkaar op rood heeft dat het al een complot is, van links.
Snap het ook wel. Jongens als Wierd Duk, Joost Niemoller en anderen moeten ook brood op de plank hebben. De commerciële inkt vloeit rijkelijk, waar niets mis mee hoeft te zijn, totdat het meer en meer lijkt op zelfbevlekking in plaats van objectief onderzoek en/ of de suggestie wekken daarmee bezig te zijn. Ze hebben heus goede stukken maar het lijkt weleens meer circus dan een serieus vak.

But the wealthy financier had already been removed from constant surveillance when he was found unresponsive in his jail cell early Saturday morning. ..

Epstein, 66, was removed from suicide watch on July 29, just six days after the self-inflicted bruising on his neck was spotted, according to the New York Times.
:thinking:

Nothing to see here

Laatst bewerkt:
Machtige man die Andrew

Denk eerder aan democratisch complot onder Clinton met hulp van De Blasio en consorten.

Jeffrey heeft in het verleden nooit een woord gerept over anderen. Nu leek daar ook geen sprake van te zijn. Snap niet waarom zoveel mensen er een complot in zien? :thinking:
Omdat mensen wellicht denken dat een stinkend rijke pedofiel onvoldoende te verliezen heeft. Dus moet het wel een hogere macht zijn. Ben er niet bij geweest maar totdat niets anders die richting uitwijst is het lachwekkend.

Terug
Naar boven