Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs DNC leden roepen op tot onderzoek naar z'n doodJeffrey heeft in het verleden nooit een woord gerept over anderen. Nu leek daar ook geen sprake van te zijn. Snap niet waarom zoveel mensen er een complot in zien?![]()
Misschien kon hij wat over de feestjes met Trump gaan zeggen!Misschien kon hij wat over de feestjes met Trump gaan zeggen!

Niet alleen met Trump.Zelfs DNC leden roepen op tot onderzoek naar z'n doodMisschien kon hij wat over de feestjes met Trump gaan zeggen!
We weten toch nog niet of hij de lakens gebruikte?

Check 3:40... Zo gemakkelijk is het om zelfmoord te plegen.
Dat was toch niet zo? Hij bevond zich niet meer in de suicide watch afdeling.Daarnaast, als je 24/7 door een camera bewaakt wordt lijkt 't me sterk dat niemand ziet dat je je boxer uit elkaar plukt en de draadjes met een pen rond je strot draait.

Een kilo pillen ook.https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/bui...ders-vast-om-drugshandel-op-hongaars-festival
Daar ga je dan, hoe dom kan je zijn![]()

@Big Chungus kan dan nog zeggen eigen gebruik #junkie.
Ga eens werken jij@Big Chungus kan dan nog zeggen eigen gebruik #junkie.
Niet echt een goede risico analyse gemaakt, vind toch wel dat als je levenslang riskeert de beloning groter moet zijn... (minimaal een mil voor mij)
“Ik deed research voor een film meneer de rechter”.en natuurlijk krijgen ze geen levenslang ,maar zelfs 5 jaar in een Hongaarse gevangenis is voor Nederlandse verwende snotapen al bijzonder zwaar