MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Zelfmoord door ophanging lijkt me sowieso niet evident om in scène te zetten. Nu moeten ze ook nog eens de lijkschouwer omkopen!

Laatst bewerkt:
Jeffrey heeft in het verleden nooit een woord gerept over anderen. Nu leek daar ook geen sprake van te zijn. Snap niet waarom zoveel mensen er een complot in zien? :thinking:
Zelfs DNC leden roepen op tot onderzoek naar z'n dood :o Misschien kon hij wat over de feestjes met Trump gaan zeggen!

• Like
Waarderingen: 040B

??? en ik zie tegenwoordig alleen reclames met een blanke vrouw en een donkere man

of een blanke vrouw met een getint kind

@ 3:40... Zo gemakkelijk is het om zelfmoord te plegen in de gevangenis.

Check 3:40... Zo gemakkelijk is het om zelfmoord te plegen.

Ja leuk en aardig als je een BF hebt van 40% en zwart bent en ze dus niet zien dat je paars/blauw aanloopt. Daarnaast, als je 24/7 door een camera bewaakt wordt lijkt 't me sterk dat niemand ziet dat je je boxer uit elkaar plukt en de draadjes met een pen rond je strot draait.

In Hongarije kan drugssmokkel bestraft worden met een levenslange gevangenisstraf :eek:

Niet echt een goede risico analyse gemaakt, vind toch wel dat als je levenslang riskeert de beloning groter moet zijn... (minimaal een mil voor mij)

Niet echt een goede risico analyse gemaakt, vind toch wel dat als je levenslang riskeert de beloning groter moet zijn... (minimaal een mil voor mij)

en natuurlijk krijgen ze geen levenslang ,maar zelfs 5 jaar in een Hongaarse gevangenis is voor Nederlandse verwende snotapen al bijzonder zwaar

Je bent jong en je wilt wat...

Je bent jong en je wilt wat...

Nederland weigert mee te werken aan verzoeken om verdachten of veroordeelden over te leveren aan de Hongaarse autoriteiten. De omstandigheden in de Hongaarse gevangenissen zijn dermate slecht dat de Nederlandse rechter eerst wil weten in welke gevangenis een opgeëiste persoon wordt vastgezet alvorens die verdachte of veroordeelde op een vlucht naar Hongarije te zetten

De Belgische gevangenissen behoren nog altijd tot de meest overbevolkte van Europa. Enkel Hongarije doet het nog slechter dan ons land, zo blijkt uit een rapport dat dinsdag gepubliceerd wordt door de Raad van Europa.

ja jongens ,geniet er van zou ik zeggen :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven