Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Heb het een tijd gedaan elke vrijdagavond. Kreeg daardoor wel meer respect voor toppers als MvG. Verdomd lastig moet ik toegeven. Met name de conditionering en de aanhoudende focus. Even een fractie wat minder en je zit gelijk 50 punten lager.

Ik krijg altijd pomp in mijn schouders na 3 legs :roflol:

Kramp in de handen.. Nee op vele vlakken kan het een topsport zijn. Je ziet ook mooi hoe Phil Taylor zijn laatste jaren ook minder en minder wordt naar gelang zijn rugklachten erger zijn geworden. Zou niks voor mij zijn met mijn verleden.. 1CM tussenwervelschijf eruit en volgens mij moet je daarna weer helemaal je nieuwe base point zien te vinden met darten :roflol:

Moet je Alex Moonen, sterkste man van Nederland, maar eens vragen wat hij verdient.
Of krijgt? :) Big difference.
Kramp in de handen.. Nee op vele vlakken kan het een topsport zijn. Je ziet ook mooi hoe Phil Taylor zijn laatste jaren ook minder en minder wordt naar gelang zijn rugklachten erger zijn geworden. Zou niks voor mij zijn met mijn verleden.. 1CM tussenwervelschijf eruit en volgens mij moet je daarna weer helemaal je nieuwe base point zien te vinden met darten :roflol:
Ja of zo'n mentale dwerg als Barney die helemaal in paniek raakt als hij zijn pijlen weer eens niet "voelt". Overigens mag ik Barney wel dus ik loop 'm niet af te zeiken om het afzeiken. Hij is alleen niet zo sterk in het koppie. Dat zie je bij hem ook gelijk.

Overigens moet een Johan Derksen eens stilstaan bij het volgende. Je kunt een potje pijltjes gooien voor een kwart of half miljoen tegenover een uitzinnig publiek/ sponsoren/ druk om te presteren enz. Wat zou dat doen met je? Als je daarin bepaalde vermogens mist zal je niet winnen. Hoe goed je verder ook bent. Wanneer het niet lukt kan je enkel jezelf verwijten, is wel anders als bij voetbal waar 11 halve jeanetten de schuld aan elkaar geven.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Maar vergeet focus niet, met druk kunnen omgaan, jezelf af kunnen sluiten of juist de energie van buiten kunnen gebruiken in het voordeel, de tegenstander uit zijn element houden, kunnen winnen, geluk naar je toe trekken en met de aandacht leren omgaan. Wordt m.i. vaak vergeten maar speelt wel degelijk een belangrijke rol.

Maar dan zijn de fortnite spelers ook sporters.

Ja goede punten, blijft een heel bijzondere sport en wij kijken er altijd met plezier naar. Mensen kijken ons daarom weleens vreemd aan; kijken jullie daarnaar? :roflol: En vervolgens zijn het dezelfde mensen die ons vreemd aankijken als we niet naar Ex on the beach of temptation island kijken :emo:
Darts wordt vaak weggezet als paupersport (leuk ook dat het hier in dit topic voorbij komt :D), maar zoals jij al aanhaalt komt er zoveel meer bij kijken dan het gooien van 3 pijltjes in een klein vakje.

Jullie zijn ook gewoon Air max dragende paupers. :tanden:

• Like
Waarderingen: Vonk
Maar dan zijn de fortnite spelers ook sporters.

Ja die kun je daar ook onder scharen inderdaad.. Eigenlijk betekent dit wel een beetje dat het pas een "sport" is, wanneer er grotere getallen zijn van mensen die eraan deelnemen en er ook een centje mee te verdienen valt.

Ben jij dan zoveel beter, of de rest zoveel slechter dan gemiddeld? :p

tenor.gif

Harrie heeft tenminste een gekeurde ladder :p

Harrie voldoet die steiger wel aan de veiligheids eisen , Tuurlijk Kees! jezus en ik krijg 5 k boete omdat ik 3 x betrapt ben op ongekeurde ladders :p

61696868_2358742780880133_3269927502033715200_n.jpg
Wat is dit. Liep Jack van Gelder niet in de buurt? Dan was het vast een remake van ter land, ter zee en in de lucht.

Terug
Naar boven