MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Deze topsporter harkt miljoenen binneb.

0011401a-500.jpg

Natuurlijk ook sponsors e.d. maandsalaris kan al snel naar de 10-40k per maand gaan afhankelijk van je positie.
Niet in de atletiek. Doei. In Arnhem woonde ik enige tijd tegenover drie figuren die met auto's en opdrukken van olympische spelen bij elkaar woonden. Was denk ik niet gebaseerd op het inkomen dat je doet voorspiegelen. Wil niet beweren dat ze er niet rondlopen, vast, maar dat is doorgaans de buitencat.

Dan heb je het waarschijnlijk over 0,1% en dus niet over de meesten die tot de topsport behoren en voor Nederland uitkomen.

Inderdaad op olympisch niveau ja.
Maar meer om er op te doelen dat die 2.2k een basissalaris is.
Naar de 3-5k gaan is dus niet zo lastig. Al zit je als het goed is wel weer in de knoop met dat basissalaris omdat het een uitkering is, als je door prijzengeld te veel verdient valt dat weg. Weet het fijne niet precies meer.
(Al is topsport wel een van de meest intensieve banen die iemand kan hebben, gezien je er letterlijk alles voor moet laten)

Laatst bewerkt:
Vorige baan 1550ogv in de 4 weken. Nu het geluk dat ik meer verdien ivm ploegentoeslag. Als top atleet heb je waarschijnlijk ook wel een sponsor voor kleding voeding en miss als extra inkomstenbron?

atleet zijn in Nederland blijft gerommel in de marge ,een paar toppers zullen wel beter verdienen ( Schippers ,Hassan en Martina)

de rest zal echt niet boven de 2000,00 netto uitkomen ,ik wil niet lullig doen maar voor 2000,00 netto ga ik echt niet werken

Laatst bewerkt:
atleet zijn in Nederland blijft gerommel in de marge ,een paar toppers zullen wel beter verdienen ( Schippers ,Hassan en Martina)
Of een tandpasta glimlach.
Kende wel wat honkballers persoonlijk die naar OS zijn gegaan en wat ik altijd begrepen heb was het een leuke onkostenvergoeding. Je kon je wel in de kijker spelen van bijvoorbeeld de Major League, toch een droom van velen. Was denk ik wel toen een andere tijd overigens maar dan nog. Nederland weigert echt geld uit te geven. Zuinige apen. Des te knapper eigenlijk de prestaties her en der.

100% zeker dat het voor de gemiddelde Nederlandse deelnemer aan de spelen het gewoon armoede troef is ,period

en hoeveel mensen kunnen in Nederland enkel en alleen van bodybuilding leven

1 of 2 misschien ? (geen Winklaar want dat is een Antiliaan)

Is topsport. Wat mij betreft. Deel het voor mijzelf in bij sporten als schaken.

Maar schaken is puur intelligentie, dat straalt onze darter nou niet echt uit :D

Tuurlijk komt er ook enige strategie bij kijken in sommige potten met sommige tegenstanders, maar over het algemeen is het een kwaliteit die geen hoog IQ vergt om het ver te schoppen, concentratie en vermogen om te mikken daarentegen :thumbs:

100% zeker dat het voor de gemiddelde Nederlandse deelnemer aan de spelen het gewoon armoede troef is ,period

en hoeveel mensen kunnen in Nederland enkel en alleen van bodybuilding leven

1 of 2 misschien ? (geen Winklaar want dat is een Antiliaan)
Wesley met verkoop van merch en YouTube erbij wel gok ik.

Screenshot_20190812-131825_Chrome.jpg

Maar schaken is puur intelligentie, dat straalt onze darter nou niet echt uit :D

Tuurlijk komt er ook enige strategie bij kijken in sommige potten met sommige tegenstanders, maar over het algemeen is het een kwaliteit die geen hoog IQ vergt om het ver te schoppen, concentratie en vermogen om te mikken daarentegen :thumbs:
Ik vergelijk schaken idd niet met darts vanwege intelligentie. Met schaken moet je een hoge mate van intelligentie bezitten op gebieden als logica en wiskunde, daarnaast moet je dit kunnen combineren met inzicht en creativiteit. Eens. Maar vergeet focus niet, met druk kunnen omgaan, jezelf af kunnen sluiten of juist de energie van buiten kunnen gebruiken in het voordeel, de tegenstander uit zijn element houden, kunnen winnen, geluk naar je toe trekken en met de aandacht leren omgaan. Wordt m.i. vaak vergeten maar speelt wel degelijk een belangrijke rol.

Mijmering van de dag.
Hoe kan het dat computers grootmeesters kunnen verslaan. Men kan niet beweren dat computers intelligenter zijn. Wel ontzettend veel rekenkracht, snelheid en geheugen om veel uitslagen en zetten erin te planten.

• Like
Waarderingen: Vonk
is darts dan een sport? , is een cafe hobby met competitief randje

Ik vergelijk schaken idd niet met darts vanwege intelligentie. Met schaken moet je een hoge mate van intelligentie bezitten op gebieden als logica en wiskunde, daarnaast moet je dit kunnen combineren met inzicht en creativiteit. Eens. Maar vergeet focus niet, met druk kunnen omgaan, jezelf af kunnen sluiten of juist de energie van buiten kunnen gebruiken in het voordeel, de tegenstander uit zijn element houden, kunnen winnen, geluk naar je toe trekken en met de aandacht leren omgaan. Wordt m.i. vaak vergeten maar speelt wel degelijk een belangrijke rol.

Ja goede punten, blijft een heel bijzondere sport en wij kijken er altijd met plezier naar. Mensen kijken ons daarom weleens vreemd aan; kijken jullie daarnaar? :roflol: En vervolgens zijn het dezelfde mensen die ons vreemd aankijken als we niet naar Ex on the beach of temptation island kijken :emo:
Darts wordt vaak weggezet als paupersport (leuk ook dat het hier in dit topic voorbij komt :D), maar zoals jij al aanhaalt komt er zoveel meer bij kijken dan het gooien van 3 pijltjes in een klein vakje.

maar zoals jij al aanhaalt komt er zoveel meer bij kijken dan het gooien van 3 pijltjes in een klein vakje.
Heb het een tijd gedaan elke vrijdagavond. Kreeg daardoor wel meer respect voor toppers als MvG. Verdomd lastig moet ik toegeven. Met name de conditionering en de aanhoudende focus. Even een fractie wat minder en je zit gelijk 50 punten lager.

Wat hij zegt kan je ook op voetbal toepassen.

Terug
Naar boven