ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet in de atletiek. Doei. In Arnhem woonde ik enige tijd tegenover drie figuren die met auto's en opdrukken van olympische spelen bij elkaar woonden. Was denk ik niet gebaseerd op het inkomen dat je doet voorspiegelen. Wil niet beweren dat ze er niet rondlopen, vast, maar dat is doorgaans de buitencat.Natuurlijk ook sponsors e.d. maandsalaris kan al snel naar de 10-40k per maand gaan afhankelijk van je positie.
Dan heb je het waarschijnlijk over 0,1% en dus niet over de meesten die tot de topsport behoren en voor Nederland uitkomen.
Vorige baan 1550ogv in de 4 weken. Nu het geluk dat ik meer verdien ivm ploegentoeslag. Als top atleet heb je waarschijnlijk ook wel een sponsor voor kleding voeding en miss als extra inkomstenbron?
Of een tandpasta glimlach.atleet zijn in Nederland blijft gerommel in de marge ,een paar toppers zullen wel beter verdienen ( Schippers ,Hassan en Martina)
Is topsport. Wat mij betreft. Deel het voor mijzelf in bij sporten als schaken.
Is topsport. Wat mij betreft. Deel het voor mijzelf in bij sporten als schaken.
Wesley met verkoop van merch en YouTube erbij wel gok ik.100% zeker dat het voor de gemiddelde Nederlandse deelnemer aan de spelen het gewoon armoede troef is ,period
en hoeveel mensen kunnen in Nederland enkel en alleen van bodybuilding leven
1 of 2 misschien ? (geen Winklaar want dat is een Antiliaan)
Wesley met verkoop van merch en YouTube erbij wel gok ik.
Voor 2500 netto kom ik Mn bed niet uit!!!atleet zijn in Nederland blijft gerommel in de marge ,een paar toppers zullen wel beter verdienen ( Schippers ,Hassan en Martina)
de rest zal echt niet boven de 2000,00 netto uitkomen ,ik wil niet lullig doen maar voor 2000,00 netto ga ik echt niet werken
Ik vergelijk schaken idd niet met darts vanwege intelligentie. Met schaken moet je een hoge mate van intelligentie bezitten op gebieden als logica en wiskunde, daarnaast moet je dit kunnen combineren met inzicht en creativiteit. Eens. Maar vergeet focus niet, met druk kunnen omgaan, jezelf af kunnen sluiten of juist de energie van buiten kunnen gebruiken in het voordeel, de tegenstander uit zijn element houden, kunnen winnen, geluk naar je toe trekken en met de aandacht leren omgaan. Wordt m.i. vaak vergeten maar speelt wel degelijk een belangrijke rol.Maar schaken is puur intelligentie, dat straalt onze darter nou niet echt uit
Tuurlijk komt er ook enige strategie bij kijken in sommige potten met sommige tegenstanders, maar over het algemeen is het een kwaliteit die geen hoog IQ vergt om het ver te schoppen, concentratie en vermogen om te mikken daarentegen![]()
Moet je Alex Moonen, sterkste man van Nederland, maar eens vragen wat hij verdient.https://www.ad.nl/buitenland/op-fes...rlandse-drugshandelaar-is-topatleet~a4005cca/
Iets zegt me dat we onze atleten niet goed genoeg betalen in NL
https://www.ad.nl/binnenland/nederlandse-atlete-madiea-g-gepakt-met-50-kilo-drugs~a99ea15b/
Ik vergelijk schaken idd niet met darts vanwege intelligentie. Met schaken moet je een hoge mate van intelligentie bezitten op gebieden als logica en wiskunde, daarnaast moet je dit kunnen combineren met inzicht en creativiteit. Eens. Maar vergeet focus niet, met druk kunnen omgaan, jezelf af kunnen sluiten of juist de energie van buiten kunnen gebruiken in het voordeel, de tegenstander uit zijn element houden, kunnen winnen, geluk naar je toe trekken en met de aandacht leren omgaan. Wordt m.i. vaak vergeten maar speelt wel degelijk een belangrijke rol.
En vervolgens zijn het dezelfde mensen die ons vreemd aankijken als we niet naar Ex on the beach of temptation island kijken
), maar zoals jij al aanhaalt komt er zoveel meer bij kijken dan het gooien van 3 pijltjes in een klein vakje.Moet je Alex Moonen, sterkste man van Nederland, maar eens vragen wat hij verdient.

Heb het een tijd gedaan elke vrijdagavond. Kreeg daardoor wel meer respect voor toppers als MvG. Verdomd lastig moet ik toegeven. Met name de conditionering en de aanhoudende focus. Even een fractie wat minder en je zit gelijk 50 punten lager.maar zoals jij al aanhaalt komt er zoveel meer bij kijken dan het gooien van 3 pijltjes in een klein vakje.
karateka's is het zelfde verhaal , heeft alleen maar geld gekostMoet je Alex Moonen, sterkste man van Nederland, maar eens vragen wat hij verdient.