AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

wtf

259E340B-0B17-4553-9265-A9F2CBBC1EAE.jpeg

Wie niet horen wil, moet voelen. Oog om oog, tand om tand. Prachtige samenleving. Vanuit Middeleeuws perspectief.

Het is allemaal 1 groot complot :rolleyes:

Zei de vriend van een vriendin wiens ex iemand kent die in de buurt van Assen woont..

Nee snap ik, maar eerst duiken alle media op het nieuws, wordt zelfs bekend gemaakt wie de verdachte overleden persoon is en dan opeens wordt er besloten om in verband met de privacy van de betrokkenen verder geen mededelingen te doen. Dat vind ik een beetje vreemd.

Geef dan ook de voornamen, het beroep en andere kenmerken van de vijf verdachten de hem in bedwang hebben gehouden en besluit dan om in verband met de privacy van de betrokkenen verder geen mededelingen te doen.

Nee snap ik, maar eerst duiken alle media op het nieuws, wordt zelfs bekend gemaakt wie de verdachte overleden persoon is en dan opeens wordt er besloten om in verband met de privacy van de betrokkenen verder geen mededelingen te doen. Dat vind ik een beetje vreemd.

Geef dan ook de voornamen, het beroep en andere kenmerken van de vijf verdachten de hem in bedwang hebben gehouden en besluit dan om in verband met de privacy van de betrokkenen verder geen mededelingen te doen.

Eens, media maakt meer kapot dan je lief is.

Zedenmisdrijven, velen voelen daar instinctief iets bij. In een goed werkend rechtssysteem gaan burgers elkaar niet te lijf maar laten dat aan de rechters over. Deze hebben doorgaans voldoende afstand om objectief te kunnen wikken en wegen. Waarbij fouten maken ook, helaas, voorkomen. Echter kunnen deze fouten nog enigszins hersteld worden, wat meestal niet opgaat wanneer burgers het heft in eigen hand nemen en er blijkt achteraf een fout gemaakt te zijn. Ik weet donders goed hoe verleidelijk het kan zijn om het heft in eigen hand te willen nemen.

Wat als de verdachten een migratieachtergrond hadden gehad..

Zijn toch Molukkers

upload_2019-8-26_10-59-28.png

wait...

tenor.gif

Nederland behoort tot de strengst straffende landen van Europa. En volgens mij komen er ook minimum straffen aan bij zware delicten en recidive. Als je dan ooit eerder bent veroordeeld voor een zwaar misdrijf, en valt binnen 10 jaar in herhaling is de rechter verplicht minimaal de helft van de max staf te geven. Een wooninbraak kan dan al minimaal richting 5 jaar gaan.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven