- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Nederland behoort tot de strengst straffende landen van Europa. En volgens mij komen er ook minimum straffen aan bij zware delicten en recidive. Als je dan ooit eerder bent veroordeeld voor een zwaar misdrijf, en valt binnen 10 jaar na de straf in herhaling is de rechter verplicht minimaal de helft van de max staf te geven. Een wooninbraak kan dan al minimaal richting 5 jaar gaan.
Mag ook wel, onze inrichtingen zijn in vergelijking tot zelfs België al een 5 sterren hotel. Even los gezien van het feit dat jouw vrijheidsbeperking ansich natuurlijk de straf is. Ook vind ik dat de welvaart van een land waarin alles mogelijk zou moeten zijn, mee mag tellen in de zwaarte van de straf. Dus ik vind het helemaal zo gek nog niet dat we hier tegenwoordig veel zwaardere straffen uitdelen, zeker in het geval van moord en liquidaties.

En die tellen natuurlijk ook mee voor het gemiddelde qua strafmaat, als iets niet voor de rechter komt dan telt het niet mee dus wordt er zwaarder gestraft volgens statistiek.
I see what you did there