XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Geen idee, maar ze hebben geld als water (ooit o.a een M3 CSL en een 760 gehad).

als mijn moeder in Nederland is mag ze deze auto wel eens lenen ,

over de techniek kan ik niets zeggen ,want 0,0 verstand hiervan ,maar irl wel een imposante bak om te zien

Hij is wel mooi om te zien, maar de prestaties zijn dacht ik niet super.

yep maar er is nog een zeer grote voorraad onderdelen beschikbaar

Service
Een servicebeurt dient om de 16k km te gebeuren, deze termijn is voornamelijk ten behoeve van de benzinemotor, die ik nauwelijks gebruik en daarom doe ik 1x per jaar een servicebeurt dat ca. € 500 kost (in Tilburg). Service is in Nederland, in tegenstelling tot andere Europese landen, geen probleem, al is het niet naast de deur. De fiscale voordelen (voor bedrijven) op dit soort auto’s van rond 2012 hebben tot gevolg gehad dat er relatief veel Fiskers in Nederland zijn verkocht. Kroymans in Hilversum is nu het enige officiële servicepunt voor Fisker in heel Europa. Mocht er een serieus probleem zijn dan is dit in Nederland binnen afzienbare tijd te verhelpen. Al zijn de reparatiekosten van dit soort auto’s uiteraard een veelvoud van een reguliere auto, maar dit is begrijpelijk. Een Fisker maakt emoties los en dat werkt navenant door in de reparatiefacturen ;). Met de komst van de Karma Revero is de vooradigheid van de meeste onderdelen gewaarborgd geworden. Verder is er een actief forum in Amerika waar om raad gevraagd kan worden bij andere Fiskerrijders en waar ook technisch geschoolde mensen adviezen geven die Fiskers in onderhoud hebben.

Hij is wel mooi om te zien, maar de prestaties zijn dacht ik niet super.

Vanaf 31 december 2013 tot 29 juni 2018 ben ik eigenaar geweest van een Fisker Karma Ecochic. Zonder twijfel de mooiste auto die ik ooit heb gehad en fiscaal zeer aantrekkelijk, maar helaas technisch en zeer matige bouwkwaliteit. Elke 20.000 km nieuw banden, boordcomputer met Navi en alle andere functies moeten laten vervangen, rumoerig en niet echt heel snel. Ingeruild een Mercedes S500 Plug in Hybrid, op alle fronten superieur aan de Fisker Karma, maar wel minder bekijks.

Dan zijn die Finnen toch beter in het maken van telefoons dan auto's

Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat hij zo gek was.

Ik mag hem wel.

Wiens brood men eet...

Carriere maken bij NPO levert meer op denk ik.

Iedereen met een x aantal volgers krijgt bedreigingen.

Hij ziet dat meer als een openingetje om in de media te komen en wat te zeiken te hebben. Exposure.

Iedereen met een x aantal volgers krijgt bedreigingen.

Hij ziet dat meer als een openingetje om in de media te komen en wat te zeiken te hebben. Exposure.
Precies. Is toch zo'n stoere jongen uit de ghetto? (uitgesproken als Bill O' Reilly) Zijn genoeg die geen aandacht schenken aan de talloze internethelden die bedreigingen uiten.

Niet om het goed te praten maar over het algemeen hoef je je niet druk te maken over een of andere toetsenbord kneus. De stille, the silent one, daar moet je voor uitkijken.

Terug
Naar boven