AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Viel me op dat ze erg amicabel met die 'turkse jeugd' staat te doen om vervolgens te overleggen en pikkie te vergezellen bij het confronterende gesprek. Dat Wagensveld wegdraait en niet wil praten lijkt me daar ook mee te maken hebben.

Vast meer te vinden als je je best doet.
Cool ben daar niet bekend mee dus thanks.
kijken waar ik kan inschrijven

Geen idee. Is dat van belang?
Bij de stelling dat hij daar banden mee heeft en o.a. daardoor niet zo fris is vraag ik me af wat ze dan doen dat niet door de beugel kan. Sowieso wel benieuwd wat zulke groepen doen en wat ze daarmee denken te bereiken. :o

Just curious of dat klopt.

Ware aard van welk beestje en welk licht?
Dat men beledigt is via speklapjes of opmerkingen over de profeet. Dat demonstraties ondanks demonstratierecht toch zeer moeilijk te regelen blijken. Dat daar dan vaak een grote groep tot geweld bereide agressievelingen op af komt. Waar het 16 jarige pikkie het ook over heeft: wil met hem praten maar is al beledigd en heeft het alleen maar over geweld en dat het te verwachten is van 'enkelen' onder zijn groep. Zeggen erover te willen praten blijkt steeds een performativer Widerspruch.

Het licht van de media, publieke oog.

Hij roept volgens mij niet expliciet op tot geweld maar polariseert en zorgt voor oproer wat dan weer telkens min of meer dezelfde reacties geeft. Waar hij ook op uit lijkt want hij bestaat min of meer bij de gratie van oproer.
Is er inderdaad op uit en verdiend er aan en lijkt af en toe ook wel aan zelf verheerlijking te doen.

Alternatief is niks doen, maar ik weet niet of dat zo'n goede zaak is terwijl er demografische verdrukking plaatsvind door een groep die zich om geweldloos ergens rondlopen/zitten/speklapje eten laat oproeren.

De oplossing zou moeten zijn; overleg, debat, verlichting. Maar 'zij' zijn overal bezig op elke mogelijke manier corrupte politieke en juridische stappen te maken om 'hun' cultuur macht te geven. Dat is geen cultuur van overleg, debat, verlichting.

Laatst bewerkt:
Ik heb het nergens over drugs gehad. Misschien dat jij het ergens hebt gelezen. Over aanranding of een poging daartoe wel gelezen in o.a. de Volkskrant maar kan ik niet elders bevestigd zien. Ik heb de indruk dat Dhr. Wagensveld zelf enigszins een valse profeet is. De werkelijkheid ligt veel genuanceerder, aan beide kanten. In sommige dingen die hij zegt kan ik mij wel vinden maar andere zaken doen daar weer afbreuk aan.
Bij de stelling dat hij daar banden mee heeft en o.a. daardoor niet zo fris is vraag ik me af wat ze dan doen dat niet door de beugel kan. Sowieso wel benieuwd wat zulke groepen doen en wat ze daarmee denken te bereiken. :o
Pedoclub Martijn vind ik ook niet zo fris. Ongeacht hoe groot ze zijn, of klein. Of wat ze dan precies doen. Hetzelfde vind ik van dergelijke clubjes met extreem gedachtengoed.

Alternatief is niks doen, maar ik weet niet of dat zo'n goede zaak is terwijl er demografische verdrukking plaatsvind door een groep die zich om geweldloos ergens rondlopen/zitten/speklapje eten laat oproeren.

De oplossing zou moeten zijn; overleg, debat, verlichting. Maar 'zij' zijn overal bezig op elke mogelijke manier corrupte politieke en juridische stappen te maken om 'hun' cultuur macht te geven. Dat is geen cultuur van overleg, debat, verlichting.
Zou moeten kunnen om te bbq voor een moskee. Maar Pegida wilt niet voor niets precies daar een bbq houden. Het begon met andere zaken, dat gaf wellicht onvoldoende effect. Zo was er ook een film waarop mensen werden afgemaakt en die vertoonde Pegida dan voor de deur van een moskee om te laten zien waar het geloof van die mensen toe kon leiden. Toen een keer de elektra uitviel heeft de moskee aangeboden om de elektra te verzorgen zodat Pegida toch de film kon vertonen. Dat is natuurlijk steengoed maar geeft niet het schrikbeeld waar Pegida juist op uit is om te laten zien. Dat is waar het jochie van 16 ook op doelt. Pegida hoopt natuurlijk ergens op een keiharde confrontatie en dat moslims daar voor een moskee de gekste dingen gaan uithalen, terwijl Pegida filmt. Ik ben misschien de laatste die zal zeggen dat het allemaal pais en vree is in NL rondom de islam maar deze manier van "zaken aan de kaak willen stellen" doet in mijn ogen een beetje goedkoop aan. Als hij daar zo zit op een stoeltje met een krant die hij niet leest; dat ziet er toch treurig uit? Hij hekelt de "fake media" maar als hij info kan gebruiken in zijn voordeel citeert hij net zo makkelijk de eerder gehekelde "fake media". Het meest lachwekkende hieraan is in mijn ogen nog wel dat hij juist dezelfde "fake media" keihard nodig heeft want anders is er niemand die zijn inzet en organisatie aandacht geeft. Want de opkomsten zijn bizar laag en lijkt steeds meer op een zielig gebeuren rondom 1 persoon.

Er is van alles mis met van alles, althans zaken kunnen beter en sommige zaken moeten ook structureel beter. Media, religie, parallelle samenlevingen, armoedebestrijding, ontwikkelingshulp enzovoorts. Let wel, dit zeg ik dan op een van de rijkste stukjes aarde eh? Als een verwende prinses op de erwt. Waar het doorgaans zo goed geregeld is dat mensen kunnen flippen als de bus een minuut later komt. Go figure. Maar er gaan ook een hele hoop zaken goed. En zelfs hetgeen dat beter kan is niet over de hele linie slecht en het kwaad. Bij Dhr. Wagensveld is toen hij iets van 10 jaar was de kiem gelegd omdat zijn tante een islamistische vriend kreeg en veranderingen van dichtbij meemaakte. Nogal een smalle basis eigenlijk. Dat hij zelf al decennia niet meer in NL woont maar in DLD, waar alle problemen die door hem genoemd zijn vele malen erger zijn, vind ik eigenlijk ook een beetje jammer. Want hij roept wel altijd dat hij in Nederland woont en heeft het over autochtone Nederlanders. Hoe meer mensen angsten krijgen en zichzelf willen bewapenen met o.a. pepperspray hoe meer Dhr. Wagensveld eraan kan verdienen. Zo is het ook.

Laatst bewerkt:
Onder het mom van 3 strikes & you're out... :emo: Compleet gestoord wel...

upload_2019-8-30_11-28-2.png

https://www.ad.nl/buitenland/alvin-zat-36-jaar-in-cel-voor-stelen-van-50-dollar-nu-komt-hij-vrij~af6f2446/

Bericht klopt niet helemaal. De man zat niet al 36 jaar in de gevangenis wegens stelen van iets meer dan 50 dollar. Maar omdat hij zowel een inbraak als een overval had gepleegd en tot slot geld had gestolen binnen 4 jaar. Nog steeds absurd natuurlijk maar AD is vaak zo ontzettend onvolledig en slecht dat ik dit even kwijt moest. Kon zo gauw geen fouten in de spelling vinden want dat is daar ook schering en inslag.

Bericht klopt niet helemaal. De man zat niet al 36 jaar in de gevangenis wegens stelen van iets meer dan 50 dollar. Maar omdat hij zowel een inbraak als een overval had gepleegd en tot slot geld had gestolen binnen 4 jaar. Nog steeds absurd natuurlijk maar AD is vaak zo ontzettend onvolledig en slecht dat ik dit even kwijt moest. Kon zo gauw geen fouten in de spelling vinden want dat is daar ook schering en inslag.

Stond er toch gewoon in verderop?

Maar om vervolgens levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating te krijgen is echt fucking absurd.. The State of Alabama v.s. African American black person in '83

Lol arnold als executive producer voor een plant based film

Ik heb de indruk dat Dhr. Wagensveld zelf enigszins een valse profeet is.
Wat voorbeelden als reactie op karma.
  • Meneer woont al meer dan 25 jaar niet meer in Nederland
  • Meneer zegt dat je je aan de regels moet houden en anders moet "oprotten naar je eigen land"
  • Meneer houdt zich gezien zijn veroordelingen zelf niet aan de regels welke in een ander land gelden
  • Meneer is niet opgerot naar eigen land, zijn credo, want "hij werkt nou eenmaal niet in NL en zijn gezin verblijft ook niet in land van herkomst"
  • Meneer zegt zich aan te passen aan de regels in DLD (?!) maar zich altijd in de eerste plaats Nederlander te voelen en is daar trots op
  • Meneer heeft het altijd over de autochtone Nederlander maar zijn vrouw noch zijn kinderen zijn Nederlands, terwijl hij dit nogal eens hekelt bij anderen van bepaalde afkomst
  • Meneer heeft slechts een paar jaar of nooit 1 cent belasting betaald in Nederland
  • Daarentegen kost meneer de NL'se belastingbetaler een hoop op jaarbasis (tonnen?) en wilt heel graag vertellen hoe men in NL belasting dient uit te geven, terwijl hij een veroordeelde belastingontduiker is
  • Meneer vindt dat bepaalde groepen uiterst provoceren, terwijl dit zo'n beetje de core business is van meneer zelf

Goh. Wat verwarrend. En tegelijk ook gelijkenissen met bepaalde kenmerken van de groepen die meneer zo hekelt in de media, bijvoorbeeld trotse Turk te zijn of Marokkaan te voelen ondanks hier te leven. Zou Dhr. Wagensveld soms meer gelijkenissen te hebben dan verschillen met de groep waar hij zo tegen acteert. Nuance, nuance. En varkensvlees eten voor een moskee en al wat niet meer is wat kinderen zouden verzinnen op de basisschool. Ben je een volwassen vent van 51.

Goh. Wat verwarrend. En tegelijk ook gelijkenissen met bepaalde kenmerken van de groepen die meneer zo hekelt in de media, bijvoorbeeld trotse Turk te zijn of Marokkaan te voelen ondanks hier te leven. Zou Dhr. Wagensveld soms meer gelijkenissen te hebben dan verschillen met de groep waar hij zo tegen acteert. Nuance, nuance. En varkensvlees eten voor een moskee en al wat niet meer is wat kinderen zouden verzinnen op de basisschool. Ben je een volwassen vent van 51.

latest?cb=20181108104514&path-prefix=nl.png

Ik moest aan de hand van je reactie weer aan het hoefijzermodel denken, natuurlijk niet geheel van toepassing, maar ondanks de grote verschillen tonen de uitersten toch een aantal gelijkenissen in hun acteren.

Pegida en extreem rechts zijn minstens net zo achterlijk als de radicale islam.

Bestaan ook voornamelijk uit mensen die parasiteren op de maatschappij.

• Like
Waarderingen: Vonk
Die kerel is natuurlijk geheel kansloos.

Maar ze laten wel vaak genoeg zien wat er mis met bepaalde bevolkingsgroepen.. En de overheid..

Maar ik als atheïst kan überhaupt al niet begrijpen waarom je regels en wetten voor een verzonnen persoon zou volgen. Dus ik kan me ook niet inleven in mensen die agressief worden als je gaat bbqen voor een moskee

Waar maakt die agent zich ook druk om, in je eentje tegen al die lui is vragen om voor schut gezet te worden.

Wacht op versterking en zet die hele stoet vast.

Terug
Naar boven