- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij RTL ligt voor het Clintons' Konten Kussen een nog beter klimaat, Mouthaan, dan bij de NPO en voor betere tarieven.
Ook houdt Eva wel van een biertje, dat ligt wat lastig bij RTL.
Ik snap er ook niks van. Is ook een beetje een foute, lichtelijk ordi. Ze probeert dat te verbergen achter dat zure gleuf masker. En toen ik ernaar keek wauwelde ze constant door haar gasten heen. Vond ik zo vervelend worden dat ik het afgezet heb.ben ik de enigste die Eva helemaal niets vind ,word er echt niet warm of koud van

Toch nog een beetje hope in humanity mogelijk.twee andere geweigerde oorlogsveteranen hebben een soortgelijk verhaal. Overigens konden zij de herdenking uiteindelijk wel in de vip-ruimte bijwonen. Een Nederlands stel dat van dichtbij zag hoe de Britten geweigerd werden, gaf de twee hun toegangskaarten. Die kaarten waren persoonsgebonden, maar de beveiliging kneep een oogje toe en liet ze door.
Nee, Frits maakte steeds de koelkast schoon.Heeft unilever niet een biertje in het assortiment?
Zijn hun wel nodig
Ik probeer de politiek als onbevangen buitenstaander te observeren zonder zelf onderdeel te worden van het systeem.
..
Met mijn werk probeer ik politiek begrijpelijk te maken voor burgers maar ook burgers begrijpelijk te maken voor de politiek. Dat doe ik vanuit een onafhankelijke rol:

Zelfde geld voor bierGoh
![]()
![]()
Streekproduct? Nee hoor, elk 'lokaal' likeurtje komt uit dezelfde brouwerij
Een typisch Drents dropje, een lokale kruidenbitter van de Veluwe of echte Friese stroop? Het klinkt gezellig lokaal, misschien ook authentiek en zelfs een beetje milieubewust, maar er klopt niet veel...www.welingelichtekringen.nl

Twee Oostenrijkse online shoppers die twee jurken bestelden, hebben 24.800 ecstasypillen, goed voor zo’n 500.000 euro, ontvangen. Dat meldt de politie van Linz maandag.
Het koppel nam twee pakketjes in ontvangst. De ene doos bevatte de kledingstukken die ze in Nederland besteld hadden, de andere doos bleek opvallend zwaar. Toen het tweetal de doos opende, ontdekten ze doorzichtige zakjes met kleurrijke stoffen in. De vrouw dacht dat het decoratieve stenen waren, maar haar echtgenoot vertrouwde het zaakje niet. Hij besliste de doos terug te brengen naar het postkantoor, dat de politie waarschuwde.
Onderzoekers vonden aanwijzingen op de doos waaruit ze konden afleiden dat de drugs per ongeluk naar Oostenrijk in plaats van naar Schotland gestuurd waren. De Schotse politie kon de beoogde ontvanger identificeren en aanhouden. Volgens de politie van Linz is de Nederlandse politie nog op zoek naar de afzender.