AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Dit is wel een mooi plaatje tussen de reacties op twiter.
0D9CE8B6-4655-4132-A379-033308163364.jpeg

Ik krijg een allergische reactie wanneer ik haar weer hoor praten (en zie).

Ik was m zowat vergeten die Soros

Man schaue sich im lager unserer feinde um: wohin man blickt, juden über juden. :angstig:

De nieuwe Malala Yousafzai?

Ik mag Malala. Like me if you agree

Vrouwen met een snor zijn sowieso jouw ding.

It must've been like kissing a fireman.

Ik wil kloteberichten sturen via karm

Ik hou het niet meer :shake:

:help:

:help:

Aldus redacteur NRC.

Kan Greta misschien wel opruimen wanneer zij met haar zeilbootje terugvaart richting Zweden. Haar jeugd en dromen zijn immers toch al gestolen :dunno:

Kan Greta misschien wel opruimen wanneer zij met haar zeilbootje terugvaart richting Zweden. Haar jeugd en dromen zijn immers toch al gestolen :dunno:

De mens in zijn algemeenheid is zo fucking destructief, het is triest. Maar toch wens ik Greta een pijnlijke en langzame sterf op water toe.

Ah geleend "OK".

21723.jpg

Infants born to mothers who drink, even in modest amounts, may be born with fetal alcohol syndrome, which often consists of growth retardation, unusual facial features, and intellectual disability.

Denk nu niet dat je als witte met de omkering van deze redenatie een interview met journalist van kleur kan wijzigen.

Omgekeerd geldt het gelukkig niet, want mensen van kleur die zijn noodgedwomgen gewend om te schakelen tussen identiteiten en groepen en die kunnen zich wel prima inleven in de medemens ongeacht de achtergrond en ethniciteit. Zij en hun denkbeelden en projecties zijn de enige neutrale factor. Sterker nog zij kunnen dat beter dan die persoon zelf, die immers door zijn privilege verblind is voor zijn aangeboren en geinternailiseerde racisme. Meer dan een witte journalist zijn zij instaat de overal levende misstanden in de samenleving bloot te leggen. De media zou echt beter af zijn als deze voor minstens de helft uit deze woke warriors zou bestaan en voor de rest uit helper whiteys voor het kopieerwerk, koffie en kantoorschoonmaak. Iedere witte die boven iemand van kleur staat houdt immers de onderdrukking en het nog steeds tot slaaf gemaakt zijn van mensen van kleur tegen.

# nog steeds geen date met Justine Dus is het al '84?

Terug
Naar boven