XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Peter Plasman ernaast. Oke die heeft goed te horen gekregen hoe ze een of ander wauwelverhaaltje moet uitbraken. Jammer dat die slechte c actrice geen klappen heeft gehad. Stomme snol. Laat die mensen met rust en laat ze hun werk doen.

"In mijn herinnering heb ik hem niet geslagen". Dat is typisch ingefluisterd door een advocaat. En ze heeft hem wel geduwd en naar hem lopen schreeuwen. :roflol: Domme trut. Ze beseft niet eens dat het in eerste aanleg al not done is om verhaal te gaan halen bij hulpverleners die hun werkzaamheden aan het uitvoeren zijn. Daar gaat het al mis, en dat moet de jeugd die amper of nooit nee te horen krijgt eens in de oren knopen.

Laatst bewerkt:
Ja maar, een vriend van Robin ging aan de politie vragen wie ze hadden aangehouden en vervolgens werd deze vriend door een agent bij de keel gepakt en meerdere keren geslagen. Daarna sloegen de stoppen door bij Martens.

Valse lucht.

Vertrouwenspersoon.

Miljonair als ondernemer, ben wel benieuwd naar de eerlijke vergelijking van uren en besteedbaar inkomen met de rest van die groep. Lijkt in z'n bron op 1 stapel gegooid te zijn met particulieren.
Hoofdeconoom CBS. Lees anders het draadje

Wat hier vaak fout gaat is dat mensen denken dat je rijk bent als je miljonair bent of hebben een andere definitie.

Als je onder de 25 bent en in NL woonachtig bent en bijvoorbeeld de rest van je leven een beetje wilt flierefluiten moet je toch wel denken aan >8 miljoen. Dan is het nog geen ferrari geld en champagne elke dag maar je kunt rustig leven. Ben je pakweg 50 heb je aan >2-3 miljoen genoeg.

Laatst bewerkt:
Hoofdeconoom CBS. Lees anders het draadje

I did maar had die met 37,7 k en de link gemist: https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/84467NED/table?dl=27D92

37k is niet heel luxe en ze steken er in die tabel vergeleken met andere zelfstandigen ook niet bepaald in rijkdom bovenuit. Dat geeft toch een heel ander beeld dan zoveel procent meer miljonairs vergeleken met loondienders.

Wat hier vaak fout gaat is dat mensen denken dat je rijk bent als je miljonair bent of hebben een andere definitie.
Inderdaad maar leek me ook een beetje dat hij dat zo presenteerde.

Ex-Syriëstrijder Jejoen Bontinck krijgt werkstraf voor bedreigen van journalist

1570024470380.png

De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft ex-Syriëstrijder Jejoen Bontinck (24) veroordeeld tot een werkstraf van 46 uur en een boete van 400 euro voor het bedreigen van een journalist van Het Laatste Nieuws en zijn dochter.

De journalist had op 29 juni 2018 een voicemailbericht ontvangen met de boodschap: “Als ge wilt dat er niets met uw dochter gebeurt. Ver weg van mij blijven, ver weg die brommer zetten”. Hij had geen idee van wie de boodschap kwam. Telefonie-onderzoek leidde naar de ex-vriendin van Jejoen Bontinck. Zij erkende dat hij geregeld haar telefoon gebruikte.

Bontinck werd verhoord en bekende. Hij verklaarde dat de journalist veel artikels over hem en zijn vader had geschreven die niet bepaald positief waren. Hij ondervond daardoor problemen bij het vinden van werk en het openen van een bankrekening.

De twintiger had de journalist ook verschillende keren met zijn deelscooter in zijn straat gezien en had het gevoel alsof hij in de gaten werd gehouden. Toen hij hem op 29 juni 2018 opnieuw opmerkte, ditmaal met zijn dochter, was het hem te veel geworden en had hij hem gebeld.

Volgens zijn advocaat had Bontinck zijn frustraties ongelukkig verwoord en was het nooit zijn bedoeling om de journalist iets aan te doen, laat staan zijn dochter. Hij had de vrijspraak gevraagd, maar de rechtbank vond de feiten bewezen. Bontinck moet de journalist ook 500 euro morele schadevergoeding betalen.

Inteelt familie:

@ 8:36 Volledige Interview

"Ik krijg noch kop noch verhaal aan het staart van het verhaal van die dame."

^^ filmpje van verkeersruzie
Ik zou ook agressief worden als ik elke dag naar die kloteradio zou moeten luisteren.

Je laten opfokken door verkeer is wel het zieligste wat er is trouwens.

Kan mij het schelen dat Eminem een houten kooi in huis heeft met koi karpers en daarna gaan we doorrrrr met Rihanna.

Lachbandjes en mooie nummers te laat starten en te vroeg afdraaien. Of nog erger, er doorheen geiten.

Patience :D

Lachen om het lachen en domme nieuwsfeitjes door nemen. Wow!

Radio is 3x kut. Wie luistert r dan ook radio.

Terug
Naar boven