XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ik kan er alleen heel erg kwaad om worden, wat een mong**l.. Mag toch aannemen dat hij zich bij de rechter mag gaan verantwoorden hiervoor. Kenteken etc., is bekend.

Mm, ik ben een mietje. Ik word er alleen maar bang van :roflol: toch te gek voor woorden dat mensen tot zulke dingen in staat zijn.. Hij werd afgesneden.. life sucks.. maar om iemand dan helemaal total loss te trappen... waar zitten die mensen met hun hoofd... :sad:

Wat schiet je er mee op? Dat je hebt laten zien dat je je niet laat afsnijden? Wat een debiel. Ik snap dat soort dingen oprecht niet. :sad:

Die komt nog wel een keer de verkeerde tegen

• Like
Waarderingen: Vonk
Mm, ik ben een mietje. Ik word er alleen maar bang van :roflol: toch te gek voor woorden dat mensen tot zulke dingen in staat zijn.. Hij werd afgesneden.. life sucks.. maar om iemand dan helemaal total loss te trappen... waar zitten die mensen met hun hoofd... :sad:

Wat schiet je er mee op? Dat je hebt laten zien dat je je niet laat afsnijden? Wat een debiel. Ik snap dat soort dingen oprecht niet. :sad:

Leeghoofden met een enorme capaciteit aan onmacht waar ze zich geen raad mee weten. Veelal ongelukkig in het leven (of voelen zich vaak veel onrecht aangedaan door de maatschappij en dan zal hij wel even afgesneden worden :mad:)

Die komt nog wel een keer de verkeerde tegen

Precies dit, boontje komt wel om zijn loontje :D

Wat een randdebiel zeg, inderdaad hopen dat hij zich mag verantwoorden voor de rechter.

"De gewone mens"
Grappige is dat dit een sketch is, denk ik, maar er echt mensen zijn zoals deze.

Precies zulke stelletjes wonen tegenover me zou net zo goed geen sketch kunnen zijn :roflol:

Wel sympathieke lui denk ik. Nachtelijke tuinfeestjes zijn al wat gedimd.

Beter dan de aggressieve n*gers op de hoek die tot midden in de nacht in het speeltuintje zitten schreeuwen terwijl ze ballonnen opblazen ofzo.

Gewoon even een kopje thee met ze drinken.
n*gers zijn vaak gewoon luidruchtig. Mijn ervaring leert dat als je normaal het gesprek aangaat, aangeeft dat je je slaap nodig hebt en alhoewel je niemand plezier misgunt maar ervan uitgaat dat je als volwassenen onder elkaar dit kunt oplossen - doorgaans medewerking kan verwachten. Helpt het niet, zal je je hoop moeten vestigen op politie en lokale politiek. Dat wordt vaak bellen en vasthoudend zijn. Een bord met daarin bepalingen na een bepaalde tijd verboden samen te hangen geeft politie meer manieren om te handhaven.

Is ook zo hoewel ik nog wel wil weten of ze nou drugs en weet ik het zitten te gebruiken, daar ga ik geen risicos voor nemen. En of het nou dezelfde zijn die wel vaker zijn aangesproken en daar alleen maar aggressiever van zijn geworden.

Ik heb het ook heel erg niet in me om mensen te zeggen wat ze moeten doen. Kan die woorden niet eens formuleren. Sta op zo'n moment ook niet open voor een normaal gesprek of enige discussie. Beleefd vragen is te lief alternatieven zijn te zwaar. Maar gelijk politie bellen vind ik ook flauw.

Laatst bewerkt:
Is ook zo hoewel ik nog wel wil weten of ze nou drugs en weet ik het zitten te gebruiken, daar ga ik geen risicos voor nemen. En of het nou dezelfde zijn die wel vaker zijn aangesproken en daar alleen maar aggressiever van zijn geworden.

Ik heb het ook heel erg niet in me om mensen te zeggen wat ze moeten doen. Kan die woorden niet eens formuleren. Sta op zo'n moment ook niet open voor een normaal gesprek of enige discussie. Beleefd vragen is te lief alternatieven zijn te zwaar. Maar gelijk politie bellen vind ik ook flauw.

Kortom, jij lost je ‘probleem’ nooit op... als je daadwerkelijk zoveel last van ze hebt dan bel je toch de politie (mits geen geluidsoverlast, drugs o.i.d.)? Je betaalt er immers belasting voor.

Kortom, jij lost je ‘probleem’ nooit op... als je daadwerkelijk zoveel last van ze hebt dan bel je toch de politie (mits geen geluidsoverlast, drugs o.i.d.)? Je betaalt er immers belasting voor.
Ik betaal niks

Wat bedoel je met "(mits geen geluidsoverlast, drugs o.i.d.)"? dat zijn juist de problemen...

ik heb een aantal jaren in Krispijn gewoond (Antilianenwijk in Dordrecht ) en nog nooit zoveel geweld gezien als daar ,

echter wel onderling of drugs gerelateerd ,zelf me nooit bedreigd of onveilig gevoeld

Grappige is dat dit een sketch is, denk ik, maar er echt mensen zijn zoals deze.
Dat hebben we gezien in Probleemwijken, inderdaad. :D

1570206098897.png

Ik betaal niks

Wat bedoel je met "(mits geen geluidsoverlast, drugs o.i.d.)"? dat zijn juist de problemen...

Dat je gewoon de politie moet bellen, tenzij de op dat moment geen geluidsoverlast veroorzaken en/of drugs gebruiken/dealen. Zo lang niemand hen aanspreekt en/of politie inschakelt denken ze dat niemand last van ze heeft of dat de mensen het wel best vinden....

Terug
Naar boven