Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

"Het probleem is dat iedereen wel weet dat er iets moet veranderen, maar niemand is bereid zelf hun eigen stukje comfort ervoor op te geven."

Dekt niet de hele lading maar het is toch een aardig punt. Het lijkt ook meer en meer populair om iemand af te branden niet op wat iemand zegt en bedoelt maar wie het zegt en in welk kamp diegene dan hoort.

Was dat niet de slogan van het Rijk "vroegah"? Een beter milieu begint bij jezelf...

Boe roepen en je kont tegen de kribbe gooien kan iedereen natuurlijk, maar het heeft nog nooit iemand verder gebracht in eender welke discussie.

Was dat niet de slogan van het Rijk "vroegah"? Een beter milieu begint bij jezelf...

Boe roepen en je kont tegen de kribbe gooien kan iedereen natuurlijk, maar het heeft nog nooit iemand verder gebracht in eender welke discussie.
Yep. Net als eerst water de rest komt later. Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Vind het nogsteeds jammer dat ze uit GTST is.

Rare figuren die zich niet laten vaccineren. In NL heb je ze ook. Ik zou willen voorstellen om het kind niet toe te laten tot school en kinderopvang enz.

:D

Altijd leuk als je een grammernazi op een fout kan pakken in een tweet over taal, maar het is vooral weer lachen om FvD-ers ipv de algehele taalverloedering waar het echt om zou moeten gaan.

Het is imo altijd erg jammer dat er zoveel paupervolk afkomt op een politieke partij die een ander geluid laat horen en het gat vult dat andere partijen creëren. Ik zit in de FvD FB groep, maar het taalgebruik van de gemiddelde poster daar is niet van de poes. En maar schreeuwen en schelden op de maatschappij en de politiek. Onmacht in combinatie met een beperkt IQ zorgt voor zorgwekkende situaties daar :emo: Dat is ook het grootste probleem van partijen zoals deze, hoe hard zo ook proberen iets beter uit te stralen dan de PVV bijvoorbeeld, er blijven net zoveel paupers op afkomen die de meeste weldenkende mensen doet fronsen alvorens ze überhaupt ook maar overwegen om over te stappen naar zo'n partij.

Het is imo altijd erg jammer dat er zoveel paupervolk afkomt op een politieke partij die een ander geluid laat horen en het gat vult dat andere partijen creëren. Ik zit in de FvD FB groep, maar het taalgebruik van de gemiddelde poster daar is niet van de poes. En maar schreeuwen en schelden op de maatschappij en de politiek. Onmacht in combinatie met een beperkt IQ zorgt voor zorgwekkende situaties daar :emo: Dat is ook het grootste probleem van partijen zoals deze, hoe hard zo ook proberen iets beter uit te stralen dan de PVV bijvoorbeeld, er blijven net zoveel paupers op afkomen die de meeste weldenkende mensen doet fronsen alvorens ze überhaupt ook maar overwegen om over te stappen naar zo'n partij.
Was in het begin wel anders vond ik. Toen kwamen de huismutsen, tokkies van zolder en andere mensen waarbij het lijkt alsof ze weigeren enige verantwoordelijkheid te nemen in het eigen leven want ja iedereen de hele wereld is tegen ons - en ging het bergafwaarts. Toen heb ik ook een post aangemaakt waarin het tijd werd om afstand te nemen want als die lieden zich verenigen en aansluiten, mogen natuurlijk doen wat ze willen, is het tijd om verder te kijken.

• Like
Was in het begin wel anders vond ik. Toen kwamen de huismutsen, tokkies van zolder en andere mensen waarbij het lijkt alsof ze weigeren enige verantwoordelijkheid te nemen in het eigen leven want ja buitenlanders en ja die kut politici en iedereen de hele wereld is tegen ons - en ging het bergafwaarts. Toen heb ik ook een post aangemaakt waarin het tijd werd om afstand te nemen want als die lieden zich verenigen en aansluiten, mogen natuurlijk doen wat ze willen, is het tijd om verder te kijken.

Kunnen we niet een underground army bouwen voor een Purge van Episch formaat? :dunno:

Overigens merk ik zelf wel, dat door de komst van dit volk, ik ook anders ben gaan kijken naar het volk waarvan je in eerste instantie wel het idee had dat deze enigszins voor reden vatbaar zijn en over een deftig IQ beschikken. Is mijn beeld nu vertroebeld of juist verhelderd?

• Haha
Er is altijd wel enige weerstand tegen het huidige D66 maar ze hebben toch maar euthanasie op de kaart gezet. Geen verkeerd begin.

Wel nog wat teveel mitsen en maren imo :D

Waarom moet je perse dokter zijn om dit tot uitvoer te mogen brengen? Toch wel een van de grootste minpunten van dat hele verhaal :D

wel jammer dat ik de tactiek van zijn veiligheidsteam daar meteen doorhad ,(aankomst ,vertrek en escape route)

zijn overigens geen grappenmakers ,staalharde blikken en zo scherp als een mes

Als het echt link wordt dan huilen dat soort jochies in de cel. Het echte gevaar zijn die Pakis die komen invliegen.

Inb4 Gökmen T.

Terug
Naar boven