Klimaatgekkies mogen zich schamen http://www.dumpert.nl/mediabase/7764061/54ea3869
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep. Net als eerst water de rest komt later. Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.Was dat niet de slogan van het Rijk "vroegah"? Een beter milieu begint bij jezelf...
Boe roepen en je kont tegen de kribbe gooien kan iedereen natuurlijk, maar het heeft nog nooit iemand verder gebracht in eender welke discussie.

Altijd leuk als je een grammernazi op een fout kan pakken in een tweet over taal, maar het is vooral weer lachen om FvD-ers ipv de algehele taalverloedering waar het echt om zou moeten gaan.
Dat is ook het grootste probleem van partijen zoals deze, hoe hard zo ook proberen iets beter uit te stralen dan de PVV bijvoorbeeld, er blijven net zoveel paupers op afkomen die de meeste weldenkende mensen doet fronsen alvorens ze überhaupt ook maar overwegen om over te stappen naar zo'n partij.Was in het begin wel anders vond ik. Toen kwamen de huismutsen, tokkies van zolder en andere mensen waarbij het lijkt alsof ze weigeren enige verantwoordelijkheid te nemen in het eigen leven want ja iedereen de hele wereld is tegen ons - en ging het bergafwaarts. Toen heb ik ook een post aangemaakt waarin het tijd werd om afstand te nemen want als die lieden zich verenigen en aansluiten, mogen natuurlijk doen wat ze willen, is het tijd om verder te kijken.Het is imo altijd erg jammer dat er zoveel paupervolk afkomt op een politieke partij die een ander geluid laat horen en het gat vult dat andere partijen creëren. Ik zit in de FvD FB groep, maar het taalgebruik van de gemiddelde poster daar is niet van de poes. En maar schreeuwen en schelden op de maatschappij en de politiek. Onmacht in combinatie met een beperkt IQ zorgt voor zorgwekkende situaties daarDat is ook het grootste probleem van partijen zoals deze, hoe hard zo ook proberen iets beter uit te stralen dan de PVV bijvoorbeeld, er blijven net zoveel paupers op afkomen die de meeste weldenkende mensen doet fronsen alvorens ze überhaupt ook maar overwegen om over te stappen naar zo'n partij.
Was in het begin wel anders vond ik. Toen kwamen de huismutsen, tokkies van zolder en andere mensen waarbij het lijkt alsof ze weigeren enige verantwoordelijkheid te nemen in het eigen leven want ja buitenlanders en ja die kut politici en iedereen de hele wereld is tegen ons - en ging het bergafwaarts. Toen heb ik ook een post aangemaakt waarin het tijd werd om afstand te nemen want als die lieden zich verenigen en aansluiten, mogen natuurlijk doen wat ze willen, is het tijd om verder te kijken.

Er is altijd wel enige weerstand tegen het huidige D66 maar ze hebben toch maar euthanasie op de kaart gezet. Geen verkeerd begin.Kunnen we niet een underground army bouwen voor een Purge van Episch formaat?![]()
Er is altijd wel enige weerstand tegen het huidige D66 maar ze hebben toch maar euthanasie op de kaart gezet. Geen verkeerd begin.

sexuele frustratiesik heb zulke helden gezien bij zijn bezoek aan Helmond ,allemaal van te voren een grote mond ,bij het zien van Geertje blozend samen een selfie