MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Anderen zijn me voor geweest. Ik zou niet weten hoe dat zonder geweld te doen.
n*gers zijn vaak bijgelovig. Je kan jezelf ook verkleden als een griezelig spook en ze dan proberen weg te jagen.
20191005_113843.jpg

Laatst bewerkt:
Begin gewoon over bakroe. Dat je er eentje hebt die je kunt laten werken voor je. Een ekte suri zal misschien boos worden omdat hij denkt dat je spot maar als je goed in je rol blijft lost het zichzelf op.

:roflol:

Daar mag je echt niet mee spotten nee.

Denk dat ze voorlopig rustig zijn en vroeg naar bed gaan want er wordt nu 2 maanden elke ochtend vanaf 7 uur met zware machines aan de gevels gewerkt

Heftige beelden van aanhouding gaan viraal: politie geeft uitleg

De Rotterdamse politie zag zich genoodzaakt tekst en uitleg te geven over een aanhouding donderdagmiddag in het centrum van de stad. Beelden waarbij een schreeuwende man op de Coolsingel wordt overmeesterd door meerdere agenten én de kaken van een politiehond, worden veelvuldig gedeeld op sociale media. De reacties zijn niet van de lucht.

reacties van snowflakes :

‘Wát een idioten!’, ‘is dit normaal?’ en ‘geen woorden voor, triest dit’. Het is een greep uit de reacties op het filmpje. De beelden zijn heftig. Vijf agenten staan over een schreeuwende man gebogen. De tanden van de politiehond zetten zich stevig in de kuiten van de man. De man trapt wild in het rond.

realiteit van het echte leven :

Diezelfde man zou een psychose hebben en naar een inrichting moeten, waar hij niet naartoe wilde. Zijn familie schakelde de politie in. Volgens hen liep de man met gebalde vuisten in het centrum van de stad rond en had hij voorbijgangers geduwd.

‘MMA-vechter’

‘Het incident is, toegegeven, bijzonder’, begint de Rotterdamse politie haar relaas. ‘Een man vertoont niet alleen agressief gedrag, maar hij doet ook nog eens niet onder voor een getrainde MMA-vechter. Een beer van een vent die drie dagen eerder zijn sparringspartner nog total-loss zou hebben geslagen en ook daarna maar door- en doorging voordat anderen hem van het slachtoffer konden afduwen.’

De man zou ter plekke zo agressief zijn, dat de ambulancemedewerkers hem niet mee mochten nemen.

• Like
Waarderingen: 040B
n*gers zijn vaak gewoon luidruchtig. Mijn ervaring leert dat als je normaal het gesprek aangaat, aangeeft dat je je slaap nodig hebt en alhoewel je niemand plezier misgunt maar ervan uitgaat dat je als volwassenen onder elkaar dit kunt oplossen - doorgaans medewerking kan verwachten. Helpt het niet, zal je je hoop moeten vestigen op politie en lokale politiek. Dat wordt vaak bellen en vasthoudend zijn. Een bord met daarin bepalingen na een bepaalde tijd verboden samen te hangen geeft politie meer manieren om te handhaven.
Zo volwassen en genuanceerd. ;)

Kk
n*gers zijn vaak gewoon luidruchtig. Mijn ervaring leert dat als je normaal het gesprek aangaat, aangeeft dat je je slaap nodig hebt en alhoewel je niemand plezier misgunt maar ervan uitgaat dat je als volwassenen onder elkaar dit kunt oplossen - doorgaans medewerking kan verwachten. Helpt het niet, zal je je hoop moeten vestigen op politie en lokale politiek. Dat wordt vaak bellen en vasthoudend zijn. Een bord met daarin bepalingen na een bepaalde tijd verboden samen te hangen geeft politie meer manieren om te handhaven.
Of gewoon zeggen dat je hun neef belt werkt ook wel :)

Kk

Of gewoon zeggen dat je hun neef belt werkt ook wel :)
Gewoon politie bellen en zeggen dat je een groepje donkere hangjongeren ziet waarbij 1 iets vasthield dat leek op een pistool. Kan je lachen.
Vergeet niet te filmen

Ps. Als je echt wilt lachen dan gooi je de avond ervoor een bb gun (replica) op hun hangspot in de bosjes. Wel zorgen dat je geen vingerafdrukken achterlaat.

Laatst bewerkt:
Iemand moet het zijn tussen al die halve wilden hier.
Lekker hoor, type-, spel, danwel autocorrectiefout maken in de post waarin je je beschaving, al is het met een knipoog, etaleert. ;)

Net zoiets als grammernazi's die in hun verbeterpost een fout maken, kan ik ook van genieten.

Lekker hoor, type-, spel, danwel autocorrectiefout maken in de post waarin je je beschaving, al is het met een knipoog, etaleert. ;)

Net zoiets als grammernazi's die in hun verbeterpost een fout maken, kan ik ook van genieten.
Dank. Genieten doe ik zeker.;)

-------------

c*nt.

Laatst bewerkt:

Ga dan lekker bij Shell, Schiphol of zuks staan. Nee bij een belangrijke verkeersader, dat heeft zin. Kost klauwen met geld en die mensen stemmen ook eh.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Zielepoot die Gordon. Volgende keer maar weer naar een sequel van "Liever verliefd", Heuckeroth.

Terug
Naar boven