Begrijp je ik of niet?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begrijp je ik of niet?

Niemand begrijpt jou. Maar ik respecteer je.
Goedeavond @Steks , fijn je hier even tegen het lijf te lopen.
Heeft net zijn bejaarde moeder uit bad gehaald. Gleed ze uit over haar hanglip.Goedeavond @Steks , fijn je hier even tegen het lijf te lopen.
Beter.
Vanavond 21:55 op NPO3!
Gekke Mexicanen doen niet aan half werk
www.rtlnieuws.nl
Daarom worden bewindslieden dus niet gekozen in NL...Ik zie Halsema al gaanGekke Mexicanen doen niet aan half werk
![]()
Burgemeester achter vrachtauto gebonden en door straten gesleept in Mexico
Boze Mexicanen hebben in een dorpje in de zuidelijke staat Chiapas hun burgemeester uit zijn kantoor gesleurd, achter een vrachtauto gebonden en door de straten gesleept. De inwoners van Santa Rita zijn kwaad omdat hij zijn verkiezingsbeloften niet zou zijn nakomen.www.rtlnieuws.nl

![]()
Meerdere gewonden bij chaotische ‘feestelijke’ opening Mediamarkt Leidschendam
De ‘feestelijke’ opening van een nieuwe Mediamarkt in Leidschendam is vanmorgen uitgedraaid op een complete chaos. Vele honderden klanten bestormden de zaak, waardoor mensen gewond raakten omdat ze in de verdrukking kwamen.www.ad.nl

Want ze willen zich zo graag onderscheidenIedereen heeft tegenwoordig tattoos. Gozers van net 20 zitten er helemaal onder. :/
Ik heb een periode interesse gehad, en ieder zijn of haar ding, maar ik hou het toch bij clean. Dat wordt over pakweg 20 jaar ook een uitzondering. Los van de mogelijke gevolgen voor de gezondheid.Ja niet normaal meer. kwam een ouwe buurjongen tegen nog geen 18 en al een arm vol

Wat ik wel bizar te noemen vindt is dat velen van die leeftijd dan naar prutsers gaan. Om een paar centen te besparen. Het zit verdomme je hele leven daar. Pauper. Of enkel de trends volgen. Jezus christ.Ja niet normaal meer. kwam een ouwe buurjongen tegen nog geen 18 en al een arm vol![]()
Ben ergens wel jaloers op mensen die tevreden kunnen zijn met of zelfs gelukkig worden van een plaatje op hun lijf.Want ze willen zich zo graag onderscheidenIk heb een periode interesse gehad, en ieder zijn of haar ding, maar ik hou het toch bij clean. Dat wordt over pakweg 20 jaar ook een uitzondering. Los van de mogelijke gevolgen voor de gezondheid.
Klopt is ook nog kutwerk ook. En allemaal beetje van hetzelfdeWat ik wel bizar te noemen vindt is dat ze dan naar prutsers gaan. Om een paar centen te besparen. Het zit verdomme je hele leven daar. Pauper.