AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Mss toch effe blijven hangen in dit topic. Heeft potentie. @Arminius schenk jij nog iets in?

Moest lachen, zit wat in.

Ik zie Halsema al gaan :roflol: Gekke Mexicanen doen niet aan half werk

Ik zie Halsema al gaan :roflol: Gekke Mexicanen doen niet aan half werk
Daarom worden bewindslieden dus niet gekozen in NL...

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • Haha
Waarderingen: Vonk
damn, zoveel mensen die een dag vrij genomen hebben om de opening van de media markt mee te maken. is toch echt wel dedication

Iedereen heeft tegenwoordig tattoos. Gozers van net 20 zitten er helemaal onder. :/

Iedereen heeft tegenwoordig tattoos. Gozers van net 20 zitten er helemaal onder. :/
Want ze willen zich zo graag onderscheiden :roflol: Ik heb een periode interesse gehad, en ieder zijn of haar ding, maar ik hou het toch bij clean. Dat wordt over pakweg 20 jaar ook een uitzondering. Los van de mogelijke gevolgen voor de gezondheid.

Ja niet normaal meer. kwam een ouwe buurjongen tegen nog geen 18 en al een arm vol :o
Wat ik wel bizar te noemen vindt is dat velen van die leeftijd dan naar prutsers gaan. Om een paar centen te besparen. Het zit verdomme je hele leven daar. Pauper. Of enkel de trends volgen. Jezus christ.

Want ze willen zich zo graag onderscheiden :roflol: Ik heb een periode interesse gehad, en ieder zijn of haar ding, maar ik hou het toch bij clean. Dat wordt over pakweg 20 jaar ook een uitzondering. Los van de mogelijke gevolgen voor de gezondheid.
Ben ergens wel jaloers op mensen die tevreden kunnen zijn met of zelfs gelukkig worden van een plaatje op hun lijf.

Terug
Naar boven