Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Als ze bij DWDD of Pauw komen. Dan weet ik wel wie de schuldigen zijn :lol:

Simons werd met de dood bedreigd, en sociale media-gebruikers slingerden racistische en seksistische opmerkingen naar haar hoofd. Daar laat ze zich niet door tegenhouden. ‘Best onbescheiden’, geeft Simons toe, maar ze vergelijkt zich in deze situatie met Martin Luther King, Nelson Mandela en Barack Obama. ‘Malxom X werd helemaal door niemand begrepen. Obama krijgt ook doodsbedreigingen. Martin Luther King heeft er vast een paar gehad.’

[Link niet meer beschikbaar]

Ja had het ergens gelezen, stuitend die onbeschaamde zelfverheerlijking.

RTL ontslaat vlogger om racistische uitspraken

0fux (haakneusjager) gaat Slisking en Armoe slopen:
A la Charles Bronson in Death Wish?

Wie zijn die andere lultjes eigenlijk. Heeft haakneusjager nog steeds fame vanwege die sprint van een paar mnd geleden?

Flitsagent doet dutje

Wat een held die filmer
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Simons, uitgesproken tegenstander van Zwarte Piet, stelt voor dat Derksen de Educatieve Maatregel Discriminatie ondergaat, uit het verkiezingsprogramma van DENK.

Derksen, uitgesproken tegenstander van scheermessen, stelt voor dat Simons zich terugtrekt met een dekentje en kop warme melk. ;)

Die zelfverheerlijking van Simons is inderdaad stuitend. Iemand zou die trol eens moeten uitleggen dat MLK en Obama heel duidelijk toch wel iets meer te melden hadden dan het verzieken van een kinderfeest dat in werkelijkheid niet eens een racistische achtergrond heeft.

'hypocriete'
Beste Johan,

Je hebt het weer voor elkaar: ophef.

Je zei namelijk bij Voetbal Inside dat er maar één nadeel aan het besluit van RTL om van ‘Zwarte Piet’ een ‘Piet met Zwarte Vegen’ te maken kleeft: “dat dat hysterische vrouwtje Simons nu zo trots als een aapje door het land rent”.

Zo dom. Iedereen valt nu natuurlijk over dat woord ‘aapje’.

WANT HET MOEST ‘PAUW’ ZIJN!!!

EN SYLVANA HEEFT EEN KLEURTJE EN DE MEESTE APEN OOK, DUS ZEG JIJ NU DAT ZIJ EEN AAP IS?!?

En ja, Johan, jij en ik weten dat ‘zo trots als een aap’ ook een regelmatig gebruikte uitdrukking is. De bekende actrice Victoria Koblenko gebruikte ‘m eind november 2015 in het Algemeen Dagblad nog. “Ik ben zo trots als een aap met vijf lullen.” En de geliefde radiomakers Coen Swijnenberg en Sander Lantinga in oktober 2009 tegenover persbureau Novum. Die waren zelfs “zo trots als een aap met zéven lullen.” Ofwel, je bent in goed gezelschap. Je wist misschien alleen niet hoe veel lullen je in relatie tot Sylvana moest noemen, maar dat snap ik.

Ik had alleen liever gehad dat de aandacht van de Derksen-haters richting een andere uitspraak van jou over Simons zou gaan. Want je zei ook nog: “Dat vind ik ongeveer het meest irritante, hypocriete wezentje van Nederland.”

En dan doel ik natuurlijk op dat ‘hypocriete’.

Jij denkt niet dat Sylvana Simons, nu ze Zwarte Piet eigenhandig de nek heeft omgedraaid, meteen doorgaat met haar goede werk en het onverdoofd slachten, de sharia en de vrouwenbesnijdenis gaat aanpakken?

Dan zouden de schapen en de moslims mooi in de aap gelogeerd zijn.

Groet,

JanD

http://www.briefjevanjan.nl/aan-johan-derksen/

wat is de nationaliteit van die Simons eigelijk??

Nederlandse

Die kan je grondwettelijk gezien niet terugsturen naar Paramaribo.

Het viel mij net op dat twee bekende users in dit topic geregistreerd zijn op exact dezelfde datum. Wat een toeval.

@F Lopez en @Jezza

Terug
Naar boven