Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Had een vermoeden :roflol:

Niet opnieuw die ongein :roflol: De laatste die dat opgevallen was heeft vervolgens tientallen kloontjes moeten verwijderen, alvorens wij genade kregen van de almachtige T (nadat het laatste kloontje zijn naam en zijn foto als profielfoto had genomen en contact opnam) ergens in 2008?

Had Al Gore maar niet het internet uitgevonden. Dan konden die SJW's ook niet met elkaar communiceren op fb en weet ik veel wat.:(

Werd me aanbevolen op yt.

Kan het niet helemaal volgen maar die sjw's moeten gewoon hun smoel houden.

Wanneer gaan al die hippies eens dood?

Moeder vindt mysterieus dier in fles cola

Metrotime

https://twitter.com/share?url=http:...rer=http://a.msn.com/01/nl-be/AAjrR3L?ocid=st

AAjrOhF.jpg
© Aangeboden door Metrotime (nl)
Een vrouw uit Zelzate heeft een nare ervaring gehad met een fles Freeway Cola. Haar kinderen ontdekten dat er een visachtig diertje in ronddreef.

Een cola hoort sprankelend, verfrissend en verkwikkend te zijn. Dat is althans wat de reclame ons belooft. Nergens in de advertenties zie je de woorden ‘geheime metgezel’ of ‘mysterieus cadeau’ staan. Toch ontdekt een Belgische moeder onlangs iets extra in haar fles cola.

De vrouw uit Zelzate werd op iets vreemd gewezen door een van haar zoons. “Zowel mijn kind van zes als van twee jaar dronken van het flesje. Een van hen zei dat ze iets raars voelden als ze een slok namen”, zei de vrouw. “Ik goot de inhoud uit en kan nog altijd niet geloven wat ik toen zag. Ik denk dat het een diertje is. Het heeft in ieder geval een oog en een mondopening.”

Het gezin was danig geschrokken van de vondst en vertrok meteen daarna naar een dokter. “Want je weet natuurlijk nooit welke bacteriën zo’n dier kan verspreiden”, verklaart de vrouw. De arts bewaarde het diertje en liet het ophalen voor een onderzoek in een labo.

De moeder kocht de fles Freeway-cola in de plaatselijke Lidl en nam ondertussen al contact op met de Duitse warenhuisketen. “We hebben al contact opgenomen met de klant en bekijken met haar de zaak verder”, reageerde woordvoerster Isabelle Colbrandt.

-

Laatst bewerkt:
Onrust op de kermis in Amersfoort

Politie legt kermis Amersfoort stil na rellen
26 OKT 2016
AMERSFOORT - De kermis op het Eemplein in Amersfoort is door de politie woensdagavond stilgelegd omdat een groep jongeren met vuurwerk gooide tussen het kermispubliek. Zeker één persoon is opgepakt, meldt de politie bij RTV Utrecht.

De groep veroorzaakte overdag al overlast. „Vanavond werd dat zo vervelend dat de jongeren ook met vuurwerk begonnen te gooien tussen het kermispubliek. Dat was reden voor de politie om in te grijpen”, zegt de politiewoordvoerder.

Na de arrestatie sloeg de vlam in de pan. Buurtbewoners zeggen dat de onrust er angstaanjagend uit zag. Er zijn ook ruiten ingegooid van omliggende huizen. De politie sluit niet uit dat er meer arrestaties volgen.

Honderden stappers Amersfoort keren zich tegen politie
Pol-A_0.jpg

© Instagram Politie Amersfoort
De politie in Amersfoort heeft de afgelopen nacht de handen vol gehad aan uitgaanspubliek op het Eemplein. De stemming sloeg om toen een 17-jarige meisje werd opgepakt, een groep van 250 tot 300 aanwezigen keerde zich toen tegen de agenten.

Zaterdagavond rond 23.30 uur kwam een melding binnen dat het onrustig was op de Oliemolenhof. Een feest in een kroeg was voortijdig afgebroken na een aantal incidenten. Eén van de bezoekers, het zeventienjarige meisje, weigerde te vertrekken en beledigde de agenten.

Politie met stenen bekogeld
Toen de menigte zich ermee ging bemoeien ontstond volgens de politie een grimmige sfeer. Om de massa onder controle te krijgen, gebruikten de agenten hun wapenstok en werden er ook politiehonden ingezet.

De groep bekogelde agenten met stenen en politieauto's raakten beschadigd. Een agent raakte gewond. Nadat de agenten versterking hadden gekregen en het uitgaanspubliek van het Eemplein was verdreven, keerde de rust terug.

Getuigen gezocht
De politie zegt in een verklaring het geweld tegen agenten niet te tolereren. Ze zijn dan ook op zoek naar getuigen van het incident.

RTL Nieuws

Pappen & Nathouden. Nog een kickboks lesje. Is ook niet niks, geen stageplaats vinden.

Gewoon wat liefde nodig van een sterke vaderfiguur :)

50.000 euro voor afscheidsfeestje burgemeester Zaanstad 'exorbitant hoog'
Het afscheidsfeestje van de Zaanse burgemeester mag wat kosten. Geke Faber (PvdA) krijgt een afscheid ter waarde van een halve ton. Dat is meer dan grotere steden als Amsterdam en Utrecht uitgaven voor het afscheid van Job Cohen en Aleid Wolfsen (beide ook PvdA).
De hoogte van het budget is opmerkelijk vergeleken bij de bedragen die veel grotere steden als Amsterdam (780.000 inwoners) en Utrecht (330.000 mensen) uitgaven voor het afscheid van hun burgervaders. Voor Cohen werd 45.000 euro uitgegeven, in Utrecht kreeg Wolfsen een feestje ter waarde van 25.000 euro.
Irritatie over dure afscheidsrecepties en borrels van burgemeesters is niet nieuw. Zo werd in de Gelderse stad Zutphen 52.000 euro uitgegeven om op een 'waardige manier' afscheid te nemen van hun burgemeester. Dat Ivo Opstelten geliefd was in Rotterdam, bleek ook bij zijn afscheid in 2010. Het kostte maar liefst 200.000 euro.

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/5...feestje-burgemeester-zaanstad-exorbitant-hoog

Goh. Finnen en Straatterreur. Je verwacht het niet.

Ik wist gewoon dat er iets borrelde toen ik op dbb een fragment uit dwdd zag met haakneusvlogger en een of andere platenbaas.

De Zaanse treitervlogger Ismail Ilgün (19) tekent een contract bij het bekende platenlabel TopNotch. Bij het label is onder meer zangeres Anouk ondergebracht. De vlogger was betrokken bij de ongeregeldheden in Zaandam en zat enkele dagen in de cel.
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/zaanse-treitervlogger-tekent-contract-bij-bekend-platenlabel

TopNotch is onder de indruk van de vlogger. "Wat Ilgün als jongen van negentien in zijn eentje heeft bereikt in zo'n korte tijd, dat is niet normaal", zegt David Koster van TopNotch tegen de krant. "Ilgün is de stem van een generatie."

emo.gif
!!!!!!

Terug
Naar boven