Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel ironisch dat je nazi's wil vergassen...Ik ben trouwens nazi-fluid. Op sommige dagen wil ik al die idioten vergassen, op andere dagen dan weer niet.![]()
Heil mein fuhrerIk ben trouwens nazi-fluid. Op sommige dagen wil ik al die idioten vergassen, op andere dagen dan weer niet.![]()
De tampons konden niet achterblijven.Always stapt over op genderneutraal maandverband
![]()
Always stapt over op genderneutraal maandverband
Procter & Gamble, producent van Always-maandverband en Tampax-tampons gaat zijn verpakkingen genderneutraal maken. Hiermee wil het bedrijf onder meer transgenders en non-binaire personen tegemoetkomen. De aanpassing houdt in dat het vrouwelijke Venus-symbool van de verpakkingen wordt verwijderd...www.ad.nl
Iets met tal van brandstichtingen in kerken en iemand die (was het de dag ervoor?) met een busje vol spul om brand mee te stichten gepakt was?Overigens is er een plaag van kerkvernielingen in Frankrijk en de daders zijn dan wel vaak van de mohammedaanse gezindte, dus heel gek is die gedachte nu ook weer niet.
Hij zaait haat op Twitter!Chris Klomp een extreemlinkse complotdenker? Hij schrijft voornamelijk rechtbankverslagen c.q. over rechtspraak voor het AD.

Gaat er niet om dat het niet kan gebeuren. Maar het is niet gebeurd. Dat is al lang bewezen. Ik snap de bedoeling dan ook niet van mensen die met allerlei berichten komen die over gebeurtenissen gaan voordat de brand bij Notre Dame plaatsvond. Daarmee proberen ze een klimaat te scheppen waarbij iets in twijfel wordt getrokken of zo? Is dat niet hoe fakenews werkt? Precies het punt dat wordt gemaakt in de tweet? Iedereen liegt schijnbaar. Van autoriteiten tot journalisten en van onderzoekscommissies tot politici. Behalve natuurlijk anderhalve man en een paardenkop met een mic en een camera.Ohja er was net iemand veroordeeld voor in 2016 precies een terroristische aanslag op de notre dame willen plegen dat was t maar kan nooit gebeuren natuurlijk is waanzin
![]()
Woman was not arrested for plotting terrorist attack 3 days before Notre Dame fire
A woman was not arrested for plotting terrorist attack 3 days before Notre Dame fire CLAIM: “A Muslim woman in Paris was arrested three days ago for planning a terrorist attack at Notre Dame Cathedral.apnews.com
Gelukkig wisten de autoriteiten al dat het een ongeluk was voordat de vlammen gedoofd waren![]()
Denk meer iets richting het legitimeren van twijfels hebben bij wat autoriteiten claimen en hoe zij dat 'bewijzen'. Soms gaat het nergens over soms zitten er best valide punten tussen. Ik kan niks zeggen over wat er in dit geval waar is maar deel de theorie graag.Gaat er niet om dat het niet kan gebeuren. Maar het is niet gebeurd. Dat is al lang bewezen. Ik snap de bedoeling dan ook niet van mensen die met allerlei berichten komen die over gebeurtenissen gaan voordat de brand bij Notre Dame plaatsvond. Daarmee proberen ze een klimaat te scheppen waarbij iets in twijfel wordt getrokken of zo? Is dat niet hoe fakenews werkt? Precies het punt dat wordt gemaakt in de tweet? Iedereen liegt schijnbaar. Van autoriteiten tot journalisten en van onderzoekscommissies tot politici. Behalve natuurlijk anderhalve man en een paardenkop met een mic en een camera.
watmaar om complottheoristen nou een aanslag van een zwakzinnige in de schoenen te schuiven gaat me ook wat ver.
Dat is toch de implicatie van erbij vermelden dat het een uiterst rechtse complottheorie is en dat dit 'de tol van complotdenken' is?
Ik pleit er ook niet voor hoor, verdedig in deze alleen tegen de stelling dat het simpelweg complotdenken aan te wijten is. Vaak wel interessant om zulke gedachten te entertainen maar zolang je er niks concreets mee kunt om de waarheid te achterhalen is het maar entertainment. Het is wel sterk een karaktertrekje van rechtse mensen, beetje argwaan richting autoriteit en een diepere moeilijkere waarheid te willen vinden. Overal kwaad achter kunnen zien, waar links wat meer naief en autoritair gezind is.Draai het eens om. Waarom zouden autoriteiten tegen jou zijn, waarom altijd de haast automatische reflex van argwaan? Zelfs als er fouten gemaakt worden of zaken later door verder onderzoek soms genuanceerd worden. Lijkt mij een naar wereldbeeld, klote man.
Volgens de dader waren moslims verantwoordelijk voor de verwoestende brand, een theorie die uitgesloten is door autoriteiten maar populair is in bepaalde kringen. Uiterst rechtse kringen. Wanneer iets uitgesloten is maar wel gebruikt wordt als de reden voor een aanslag hoe noem je dat dan. Tol van complotdenken vind ik helemaal geen gekke opmerking.1. Het woord complottheorie vind ik te groot voor deze gedachte, aangezien het redelijk denkbaar is dat het wel zo is of had kunnen zijn;
Tussen complotdenkers lopen geen losse gekkies denk je, nee? Het is overigens de schuld van de dader, zijn verantwoordelijkheid. Waar staat dat het de schuld is van rechts?2. Het is maar zeer de vraag in hoeverre deze dader niet een losse gekkie is, daar worden we met aanslagen door bv links ook altijd voor gewaarschuwd. Het is iets te snel de schuld van (extreem-) rechts.