- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit komt op zeer jonge leeftijd voor maar bij de meesten zal dit verdwijnen eenmaal puber (>80%). Je moet daarom als ouder heel voorzichtig zijn in het omgaan hiermee. Als ik die moeder zo beluister vindt ze het maar wat mooi en lijkt ze het aan te moedigen, dat zou ik niet doen. Zeker niet als het kind 10 of jonger is. Maar goed ik ben geen moeder.
Nou hopen dat hij zij of het een meisje blijft. Maar 10 jaar is wel aardig vroeg
Vond het apart om naar te kijken. Kind zit er een beetje versuft bij, maar is dan ook pas 10. Tegelijk voel je inderdaad de sfeer van aanmoediging, niet alleen van moeders maar zo te zien ook van papa en haar oom.Dit komt op zeer jonge leeftijd voor maar bij de meesten zal dit verdwijnen eenmaal puber. Je moet daarom als ouder heel voorzichtig zijn in het omgaan hiermee. Als ik die moeder zo beluister vindt ze het maar wat mooi en lijkt ze het aan te moedigen, dat zou ik niet doen. Maar goed ik ben geen moeder.
Ja je moet tegenwoordig 18 zijn om een biertje te kunnen kopen maar op 10 jarige leeftijd van geslacht veranderen geen probleem.Dit komt op zeer jonge leeftijd voor maar bij de meesten zal dit verdwijnen eenmaal puber (>80%). Je moet daarom als ouder heel voorzichtig zijn in het omgaan hiermee. Als ik die moeder zo beluister vindt ze het maar wat mooi en lijkt ze het aan te moedigen, dat zou ik niet doen. Zeker niet als het kind 10 of jonger is. Maar goed ik ben geen moeder.
Ja je moet tegenwoordig 18 zijn om een biertje te kunnen kopen maar op 10 jarige leeftijd van geslacht veranderen geen probleem.
Groeide je tenminste niet op als een b*ch idd.Wou dat mijn ouders me ook injecteerden met testosteron op 10 jarige leeftijd

Op jonge leeftijd komt het wel vaker voor dat een kind een fase kent waarin het gedrag laat zien dat niet overeenkomstig is met eigen geslacht, op hakken wilt lopen en jurkjes aantrekt of vice versa. Het krijgt pas enige betekenis als er een duidelijk extreem ongenoegen lijkt te bestaan over het eigen geslacht. Misschien heeft het kind wel een loyaliteitsconflict, voelt dat de moeder extra aandacht geeft en wilt moeder wellicht niet teleurstellen. Dit is een voorbeeld c.q. wilde gok natuurlijk maar we hebben het over kinderen, daar kunnen dergelijke mechanismen zodanig werken. Stel je voor kind krijgt nu allerlei kleding, is opgemaakt en gaat de komende jaren mannelijke fysieke kenmerken ontwikkelen en dan. Toegeven dat het een man is? Dat geeft onnodig druk. Social media is er ook al bij betrokken. De weg naar een identiteitscrisis lijkt gelegd te worden.Vond het apart om naar te kijken. Kind zit er een beetje versuft bij, maar is dan ook pas 10. Tegelijk voel je inderdaad de sfeer van aanmoediging, niet alleen van moeders maar zo te zien ook van papa en haar oom.
Ik vind het een interessant idee dat we wellicht ooit naar deze periode terugkijken zoals we nu de periode van frontale lobotomie zien.Is ook waanzin, kinderen zouden beter beschermd moeten worden tegen dit soort idioterie. Natuurlijk moet er een luisterend oor zijn, maar transitie naar iets anders zou zeker tot een bepaalde leeftijd aan banden moeten worden gelegd.
Ben het op alle punten wel met je eens. Loyaliteitsconflict lijk je zelfs te kunnen zien in de laatste 15 seconden van het filmpje. Die blik van het kind lijkt veel te verraden.Op jonge leeftijd komt het wel vaker voor dat een kind een fase kent waarin het gedrag laat zien dat niet overeenkomstig is met eigen geslacht, op hakken wilt lopen en jurkjes aantrekt of vice versa. Het krijgt pas enige betekenis als er een duidelijk extreem ongenoegen lijkt te bestaan over het eigen geslacht. Misschien heeft het kind wel een loyaliteitsconflict, voelt dat de moeder extra aandacht geeft en wilt moeder wellicht niet teleurstellen. Dit is een voorbeeld c.q. wilde gok natuurlijk maar we hebben het over kinderen, daar kunnen dergelijke mechanismen zodanig werken. Stel je voor kind krijgt nu allerlei kleding, is opgemaakt en gaat de komende jaren mannelijke fysieke kenmerken ontwikkelen en dan. Toegeven dat het een man is? Dat geeft onnodig druk. Social media is er ook al bij betrokken. De weg naar een identiteitscrisis lijkt gelegd te worden.
"Mijn gevoel zei het al. Er klopt iets niet. Denk dat zij nog geen 2 was. Mijn gevoel zei we moeten naar de meisjes schoenen."
Om wie gaat het. Mijn. De moeder.
Stuur daar eens jeugdzorg op af. Of ga met kind naar zorgcentrum genderdysforie in Vumc.
Waarom? denk je niet dat het op korte termijn een keer gruwelijk mis gaat?
Waarom? denk je niet dat het op korte termijn een keer gruwelijk mis gaat?