XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ik ben eens noodgedwongen met mijn ex in de Bijlmer geweest, ik heb geen enkele blanke gezien en werden ook aangekeken van wtf moeten jullie hier :roflol:

wtf.jpg

Dit bericht is totaal langs mij heengegaan, ik heb Syl hier niet over gehoord.
Halsema meent wel dat het niet aan de muziek ligt.

Je hebt rap, dat is al twijfelachtig, dan komt gangsterrap daar komt al ellende, als in moord en doodslag van, en dan komt het opgefokte puisterige broertje, dan heb je drill, lekker dissen, want schelden doet geen pijn....

Dit zijn de risico's van je lage beestachtige negatieve levensstijl en de politiek vindt het prima.

Cultuurrelativisme is niet aan mij besteed.

Ondanks dat je het veld op ging wat niet mag krijg je een shirt. Zet je het gelijk te koop :/.

2Doc: Ons moederland

NPO 2

NPO 2
STRAKS
22:55 - 00:15
BEOORDEEL
De extreemrechtse NVU-leider Constant Kusters ziet zijn gedachtegoed steeds meer doordringen tot de gevestigde orde. In hoeverre is onze nationale geschiedenis een voedingsbodem voor de angst voor nieuwkomers? Schets van de Nederlandse samenleving en haar omgang met 'de ander' door de eeuwen heen aan de hand van het dagelijks leven van Constant Kusters, de politiek leider van de extreemrechtse Nederlandse Volks-Unie. Aan de hand van archiefmateriaal over de Nederlandse geschiedenis en intieme scènes in het extreemrechtse milieu toont deze documentaire een politicus die tot zijn vreugde ziet dat zijn ideeën steeds meer doordringen tot de gevestigde orde.

Ik was al aan het wachten op z'n gele sportschoenen.

Volgens mij heeft hij zelf ook een uitkering of hij werkt niet. Dacht dat hij niet wou dat zn vrouw op film komt

Het moment wanneer z'n dochters gaan rebelleren en full Kardashian gaan.

giphy.gif

Etienne met zn armpjes

Jaha, de kinderen zijn de dupe

Inderdaad sneu voor de kids... gepest worden en anderen wegzetten voor iets wat ze niet zijn. Zielig.

Geert was toch een jodenvriendje :roflol:

Terug
Naar boven