- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vier maar... hihiGokken vergelijken met de referentie aan WOII met een zin die strafbaar is in vele landen![]()
Ik moest lachen toen ik hoorde wat Van Basten riep. Nog steeds als ik eraan terugdenk.
Gelezen#, geen bestseller. Wat een slecht boek.Ah ja, in Nederland deden ze ook zo raar over Mein Kampf. Gaat weer nergens over.
Vast niet meer dan toentertijdHet barst nu vast van de nazi's in Nederland sinds het vrij verkrijgbaar is...
![]()
Al was iedereen na de oorlog een verzetsheld natuurlijk.
Ook dat. Maar "neven" lezen en gelijk concluderen en islam roepen is zo simpel, dat moet Arnold toch ook beseffen. Zelfs als later blijkt dat Mo en aanhang dit hebben gedaan kan je dat niet enkel roepen omdat in een nieuwsbericht te lezen valt dat een aantal verdachten neven zijn van elkaar. Niet in de laatste plaats omdat er binnen onze joods- christelijke cultuur nogal wat daders en slachtoffers zijn van dergelijk misbruik.Las het gisteren ja, zijn gewoon Nederlandse jongens.
![]()
Altijd te laat die Surinamers.zouden hier om 1 uur zijn. Wij zijn hier. Het is nu over eenen