MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Neverforget.jpg

De like waar van je wist dat die zou komen

Ah ja, in Nederland deden ze ook zo raar over Mein Kampf. Gaat weer nergens over.

Het barst nu vast van de nazi's in Nederland sinds het vrij verkrijgbaar is...

:lol:

Het barst nu vast van de nazi's in Nederland sinds het vrij verkrijgbaar is...

:lol:
Vast niet meer dan toentertijd ;) Al was iedereen na de oorlog een verzetsheld natuurlijk.

Ik heb het toen (schat ergens in '99) overigens geleend van de bieb, locatie Roelof Hartplein. Pikant.

Giel Beelen vond het een indrukwekkend boek

My Struggle has been seen by some historians as a kind of blueprint for Hitler's later actions, a dangerous and devilish book that was unfortunately ignored by those who should have known better. It was nothing of the kind. Heavily edited by Amann, Hanfstaengl and others in order to make it more literate and less incoherent than the rambling first draft, it was none the less turgid and tedious, and sold only modest numbers of copies before the Nazis achieved their electoral breakthrough in 1930. —Richard Evans

Dat rambling zit hem wellicht in het feit dat hij het dicteerde aan Hess en Maurice. :o

Man man man. Nuance.

Las het gisteren ja, zijn gewoon Nederlandse jongens.

443D66B4-F680-4BF6-8676-4A4AFF717457.png

Dan moeten ze wel van het kamp zijn :rolleyes:

Las het gisteren ja, zijn gewoon Nederlandse jongens.

443D66B4-F680-4BF6-8676-4A4AFF717457.png
Ook dat. Maar "neven" lezen en gelijk concluderen en islam roepen is zo simpel, dat moet Arnold toch ook beseffen. Zelfs als later blijkt dat Mo en aanhang dit hebben gedaan kan je dat niet enkel roepen omdat in een nieuwsbericht te lezen valt dat een aantal verdachten neven zijn van elkaar. Niet in de laatste plaats omdat er binnen onze joods- christelijke cultuur nogal wat daders en slachtoffers zijn van dergelijk misbruik.

BLACK POWER!! :roflol:

wtf.jpg

Dit bericht is totaal langs mij heengegaan, ik heb Syl hier niet over gehoord.

Terug
Naar boven