Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Hoe pauper ben je als je voor een WR bench attempt 6 plates aan de ene kant en 5 aan de andere load?
 
LOL ik kijk in de basic fit app.
De kosten van een lidmaatschap per jaar.

2013 / 2015 €192
2016 €200
2017 € 209
2018 € 218
2019 € 230
2020 €242
 
LOL ik kijk in de basic fit app.
De kosten van een lidmaatschap per jaar.

2013 / 2015 €192
2016 €200
2017 € 209
2018 € 218
2019 € 230
2020 €242

2021 en 2022 zal riching de 250,00 / 260,00 gaan
 
LOL ik kijk in de basic fit app.
De kosten van een lidmaatschap per jaar.

2013 / 2015 €192
2016 €200
2017 € 209
2018 € 218
2019 € 230
2020 €242
Zo doen de grote ketens het.
eerst de concurrentie kapot maken door onder hun prijzen te gaan.
zodra de concurrentie weg is, stelselmatig hun prijzen opschroeven tot er een moment komt dat het eigenlijk geen voordelig abonnement meer is, maar je weinig andere keus hebt.
 
Zo doen de grote ketens het.
eerst de concurrentie kapot maken door onder hun prijzen te gaan.
zodra de concurrentie weg is, stelselmatig hun prijzen opschroeven tot er een moment komt dat het eigenlijk geen voordelig abonnement meer is, maar je weinig andere keus hebt.
Idd nu moet ik zeggen er is wel meer en beter materiaal beschikbaar maar er zijn ook veel meer leden. Plus ze hebben (bij ons dan) 1 mongool bij de balie zitten die niets mag doen. Ja praten en stofzuigen.

Bij bestaande leden hebben ze gewoon elk jaar beetje bij beetje de abonnementskosten verhoogt. Want die morgen ze wettelijk niet in jaar tot de max verhogen maar ..aantal % per jaar.
 
Laatst bewerkt:
LOL ik kijk in de basic fit app.
De kosten van een lidmaatschap per jaar.

2013 / 2015 €192
2016 €200
2017 € 209
2018 € 218
2019 € 230
2020 €242
~3% inflatie?
 
Zo doen de grote ketens het.
eerst de concurrentie kapot maken door onder hun prijzen te gaan.
zodra de concurrentie weg is, stelselmatig hun prijzen opschroeven tot er een moment komt dat het eigenlijk geen voordelig abonnement meer is, maar je weinig andere keus hebt.
Online platforms zijn nog erger:
Amazon, Uber, Thuisbezorgd.

Die gym prijzen zijn nog steeds laag, het is vaak grote keten of luxe/niche wat overblijft.
 
Online platforms zijn nog erger:
Amazon, Uber, Thuisbezorgd.

Die gym prijzen zijn nog steeds laag, het is vaak grote keten of luxe/niche wat overblijft.
Klopt ik wou overstappen. Maar dan gaan mijn kosten 100€ omhoog. Per jaar dus dat valt ook nog wel mee maar toch...
Die andere gym heeft wel betere apparaten. Maar ik train toch als een natte krant dus voor nu is het mij die 100€extra niet waard.

Afstand is hetzelfde dus daar dat is ook geen +
 
Klopt ik wou overstappen. Maar dan gaan mijn kosten 100€ omhoog. Per jaar dus dat valt ook nog wel mee maar toch...
Die andere gym heeft wel betere apparaten. Maar ik train toch als een natte krant dus voor nu is het mij die 100€extra niet waard.

Afstand is hetzelfde dus daar dat is ook geen +
1. Zou je beter gaan trainen als je meer zou betalen?
2. Welk niveau moet je halen om betere apparaten nodig te hebben of jezelf dat te gunnen?
 
1. Zou je beter gaan trainen als je meer zou betalen?
2. Welk niveau moet je halen om betere apparaten nodig te hebben of jezelf dat te gunnen?
1 ik niet. Maar met het hele corona gebeuren zat ik erover na te denken. Mocht die gym eerder open gaan misschien ging overstappen totdat ik de prijs hoorde :p
2. Ik bedoel ze hebben daar bepaalde hammer strenght "betete/leukere" apparaten.
 
Mensen die überhaupt dieren mishandelen hard aanpakken. En dan bedoel ik geen celstraf.

Hebben die mensen geen hart?

 
Mensen die überhaupt dieren mishandelen hard aanpakken. En dan bedoel ik geen celstraf.

Hebben die mensen geen hart?

Weleens gezien wat zoal met herders rondloopt? Laat ik zeggen dat het mij niet eens zo heel erg doet verbazen afgaande op wat ik in de afgelopen 25 jaar heb gezien. Niets ten nadele van alle mensen die wel consequent en adequaat met herders omgaan.
 
Back
Naar boven