XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic


Dr. Phil krijgt overheidslening van ruim 6 miljoen euro

Screenshot_20200709-121005_Chrome.jpg
 
Tja, er worden ook mannen vader op die leeftijd. Waarom vrouwen niet. Maar goed preggy worden op je 63ste is sowieso vreemd.
 
De Friese Geessink kwam in Nederland groot in het nieuws toen ze op haar 63ste voor het eerst moeder werd. Ze was alleenstaand en werd zwanger dankzij ivf-behandelingen met bevruchte eicellen, afkomstig van jongere vrouwen.

Misschien kunnen opa en oma het kind verder opvoeden
 
Huiselijk geweld

Het is niet het enige moment waarop het Roma-gezin het zonder pa moet stellen. ,,Tot mijn 7de woonde mijn vader nog thuis. Maar in de praktijk was hij er nooit. Soms kwam hij geld halen om te kunnen gokken. Als mijn moeder dat niet gaf, werd ze geslagen. Er stond ook steeds vaker politie aan de deur. Uiteindelijk deed ze aangifte. Toen is mijn vader wegens huiselijk geweld het land uitgezet.




De kans zijn pa te vergeven, krijgt de Apeldoorner echter niet. ,,Op 11 juni belde mijn zus. Mijn vader was eind mei in een gevangenis in Macedonië overleden. Waarom hij vastzat? Geen idee. Hij werkte niet en had geen geld. Af en toe pikte hij wat. Dat gaat vaker zo met Roma. Zij worden achtergesteld, terwijl het eigenlijk heel warme mensen zijn.”


:roflol: achtergesteld omdat je pikt ,mishandeld en niet wil werken ,wat zielig
 
Huiselijk geweld

Het is niet het enige moment waarop het Roma-gezin het zonder pa moet stellen. ,,Tot mijn 7de woonde mijn vader nog thuis. Maar in de praktijk was hij er nooit. Soms kwam hij geld halen om te kunnen gokken. Als mijn moeder dat niet gaf, werd ze geslagen. Er stond ook steeds vaker politie aan de deur. Uiteindelijk deed ze aangifte. Toen is mijn vader wegens huiselijk geweld het land uitgezet.




De kans zijn pa te vergeven, krijgt de Apeldoorner echter niet. ,,Op 11 juni belde mijn zus. Mijn vader was eind mei in een gevangenis in Macedonië overleden. Waarom hij vastzat? Geen idee. Hij werkte niet en had geen geld. Af en toe pikte hij wat. Dat gaat vaker zo met Roma. Zij worden achtergesteld, terwijl het eigenlijk heel warme mensen zijn.”


:roflol: achtergesteld omdat je pikt ,mishandeld en niet wil werken ,wat zielig
Dani?
 
Toen de automobilist de agent inhaalde werd duidelijk dat hij ook een joint aan het roken was. Daarop besloot de agent versterking in te schakelen.

Terwijl de automobilist werd gecontroleerd rookte hij rustig zijn joint door: „Ik ben nu toch al gepakt en rook hem nu dus gewoon op. Die joint kost ook geld”, zei hij volgens de politie.

:roflol:
 

Joh
 
Wat zegt de agent nou aan het eind?
 
Back
Naar boven