XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Weleens gezien wat zoal met herders rondloopt? Laat ik zeggen dat het mij niet eens zo heel erg doet verbazen afgaande op wat ik in de afgelopen 25 jaar heb gezien. Niets ten nadele van alle mensen die wel consequent en adequaat met herders omgaan.
Ik moet zeggen hier in de buurt wel normale mensen. Paupervolk tatto sjaggie lopen vaak met pitbull achtige honden hier als je dat bedoelde?

Ik moet zeggen hier in de buurt wel normale mensen. Paupervolk tatto sjaggie lopen vaak met pitbull achtige honden hier als je dat bedoelde?
Halve politiemensen die constant hun duim willen laten gelden. Begrijp me niet verkeerd, bij herders en zeker bepaalde werklijnen moet je echt wel jezelf bewijzen, als in duidelijk en vaker leiden - maar dat is dus iets dat je moet willen in je vrije tijd. Zo bedoelde ik het meer. Als die mensen daar ontspanning uit halen prima, maar ik aanschouw dat weleens en weet dat het niets voor mij is. Vaker op je hoede zijn, strijd aangaan, stem verheffen, straffen. Het is allemaal wat vaker lijkt het, met name eerste helft van het leven. Wilde ook wel een ridgeback, bijna een jaar in verdiept en toen van afgezien. Geweldige honden, net als herders, maar het moet in je leven passen.

Halve politiemensen die constant hun duim willen laten gelden. Begrijp me niet verkeerd, bij herders en zeker bepaalde werklijnen moet je echt wel jezelf bewijzen en echt duidelijk leiden - maar dat is dus iets dat je moet willen in je vrije tijd. Zo bedoelde ik het meer.
O ja dat heb je hier ook 8/10 werkt met of voor politie.

Paupervolk tatto sjaggie lopen vaak met pitbull achtige honden
Loop er met een aantal weleens rondjes. Hetgeen mij opvalt is dat mensen vaak aan de kant gaan van een afstand al. Die hebben echt wel waardeoordeel klaar. Dat merk je gewoon. Wel jammer want ik ken bijna geen stafford of pitbull die agressief doet. Je moet wel, zoals bij elk ras vind ik, rekening houden met de eigenschappen van het ras en of dat iets is dat bij je past. Bij staffords moet je o.a. wel zin hebben om te voldoen aan hun energie anders krijg je stuiterballen. En goed consequent zijn. Maar dat is bij elke hond vind ik. Staffords zijn ook grote schoothondjes in huis, die ik althans ken.

Bij jeugdige figuren die aan een bepaald cliché beeld voldoen houd ik wel een slag om de arm, als ze mij vreemd zijn. Wanneer blijkt dat hond een verlengstuk, of nog erger een compensatie, is van ego o.i.d. dan ben ik wel op mijn hoede.

Halve politiemensen die constant hun duim willen laten gelden. Begrijp me niet verkeerd, bij herders en zeker bepaalde werklijnen moet je echt wel jezelf bewijzen, als in duidelijk en vaker leiden - maar dat is dus iets dat je moet willen in je vrije tijd. Zo bedoelde ik het meer. Als die mensen daar ontspanning uit halen prima, maar ik aanschouw dat weleens en weet dat het niets voor mij is. Vaker op je hoede zijn, strijd aangaan, stem verheffen, straffen. Het is allemaal wat vaker lijkt het, met name eerste helft van het leven. Wilde ook wel een ridgeback, bijna een jaar in verdiept en toen van afgezien. Geweldige honden, net als herders, maar het moet in je leven passen.
Duitse herders hebben idd een baas nodig die consequent is de zogenaamde ddr werklijnen zijn top honden ( als je bereid bent tijd aan de hond te besteden ) . Als ik af en toe hoor wat voor problemen er met dergelijke honden zijn vraag ik me vaak af of er überhaupt is nagedacht over de aanschaf . Ben zelf opgegroeid met herders en heb er nu ook twee een standaard Duiste herder en een Oud Duitse herder tov mij en en mijn gezin zijn het gewoon knuffel beren tov vreemden redelijk standoffish tot wantrouwig . Goed opgevoed en geciviliseerd een vriend die koste wat kost aan je zijde staat , slecht opgevoed of cognitief verwaarloosd kunnen het gewoon vervelende tot gevaarlijke honden zijn .

Duitse herders hebben idd een baas nodig die consequent is de zogenaamde ddr werklijnen zijn top honden ( als je bereid bent tijd aan de hond te besteden ) . Als ik af en toe hoor wat voor problemen er met dergelijke honden zijn vraag ik me vaak af of er überhaupt is nagedacht over de aanschaf . Ben zelf opgegroeid met herders en heb er nu ook twee een standaard Duiste herder en een Oud Duitse herder tov mij en en mijn gezin zijn het gewoon knuffel beren tov vreemden redelijk standoffish tot wantrouwig . Goed opgevoed en geciviliseerd een vriend die koste wat kost aan je zijde staat , slecht opgevoed of cognitief verwaarloosd kunnen het gewoon vervelende tot gevaarlijke honden zijn .
Ja idd. Hebben ze ook gezonde heup en rug? Top dat jij ermee kunt lezen en schrijven.

Op een persconferentie heeft de burgemeester van Bodrum, Ahmet Aras, gereageerd op de prijsverhogingen. Volgens hem is het geen enkel probleem als ondernemers hoge bedragen vragen voor eten en drinken. De burgemeester wijst erop dat bedrijven moeten vechten om de pandemie te overleven. Het is uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de stad om er alles aan te doen om toeristen zoveel mogelijk geld uit te laten geven, aldus Aras.

Shithole country.

lees net dat die mobicep een rolls gekocht heeft of zou hij die te leen hebben van een sponsor?
Met die supps die hij verkoopt zal hij dat niet verdient hebben lijkt me.
Dat MB Nutrition lijkt me een zootje ongeregeld zoals je ziet hoe slordig daar alles gaat en kleine kids pakken het in.
Dikke vraagtekens bij dit alles of alles nu fake is en men bijv autos leased om meer volgers te krijgen etc etc.

lees net dat die mobicep een rolls gekocht heeft of zou hij die te leen hebben van een sponsor?
Met die supps die hij verkoopt zal hij dat niet verdient hebben lijkt me.
Dat MB Nutrition lijkt me een zootje ongeregeld zoals je ziet hoe slordig daar alles gaat en kleine kids pakken het in.
Dikke vraagtekens bij dit alles of alles nu fake is en men bijv autos leased om meer volgers te krijgen etc etc.
Hij heeft ook een autoverhuur bedrijf. Dus misschien zodoende een dealtje kunnen sluiten?

Jawel papa

Laatst bewerkt:
Waarom loopt ie buiten in z'n pyjama?

Mohennep is lekker aan het wassen.

Kosso pakt paar ton met zijn shakes en is daar nog maar net mee begonnen. En heeft een lambo gekocht

De man is vader van een van de leerlingen die op de school zaten. Hij zou de school in zijn gereden omdat hij boos was dat zijn zoon en diens beste vriendje komend jaar niet meer bij elkaar in de klas zitten.

klapmongool

Kosso pakt paar ton met zijn shakes en is daar nog maar net mee begonnen. En heeft een lambo gekocht

Hij moet het hebben van de likes en vieuws op insta daar maakt hij zn geld mee, maar kwa supps is het zeker geen goed merk.
Maar ja blijkt net als bij bijv Mobicep dat kids als volgers en bagger verkopen wel heel erg winstgevend kan zijn.

Best wel creepy

Praatgroep bij de basic fit is ook groter dan normaal. Zou bijna denken dat ik hier verkeerd zit. Alsof je in de kroeg zit :(

Best wel creepy

Is gewoon underground hommel Bdsm room

Ik ben benieuwd of al mijn collega’s deze week op het werk verschijnen. :D

Terug
Naar boven