Fitness Seller

Het Pauper Topic (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Arminius

Humongous Ruler
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 jul 2005
Waardering
22.500
Ik ben er eigenlijk niet zo zeker van of het grootste deel v.d. zware jongens (niet de straatschoffies) op deze manier tekeer zou gaan tegen een agent. 🤷‍♂️

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Waardering
3.456
Ik ben er eigenlijk niet zo zeker van of het grootste deel v.d. zware jongens (niet de straatschoffies) op deze manier tekeer zou gaan tegen een agent. 🤷‍♂️
Dacht idd aan de straatschoffies. De agent lijkt me er echt zo eentje die enkel durft als iemand alleen staat en toch niks terug doet, samenhangende jochies van 14 waren hem te veel geweest.

Nicodemo Scarfo

killed the gentle don
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
15.038
Als jij gewoon normaal doet zijn ze redelijk. Zoiets van als je in de auto aangehouden wordt voor 3 overtredingen. Als je stoer doet krijg je ze alle drie maar gewoon normaal en 'compliant' krijg je er eentje.

Schwarzeneggertje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waardering
1.773
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
20%

Nicodemo Scarfo

killed the gentle don
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
15.038
Moet toch een beetje rebels kunnen doen, als je maar geen geweld initieert.
Misschien heeft hij een kutwijf of kutkinderen. Tegen een burn out of beginnend ptss. En dan komt zo een petje of andere snotneus even stoer doen. Als ik wout was en mn leuke dag wordt verkloot door zo iemand zou ik ook denken van flikker op. Ben ook wel eens in het 'systeem' geweest als je gewoon normaal doet doen hun ook normaal en kom je met veel dingen weg.

Arminius

Humongous Ruler
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 jul 2005
Waardering
22.500
1. Werd erop gewezen door Stadswacht dat hij geen mondmasker draagt
2. Gaat verbaal volledig aardappel (i.e. smaad) wanneer hij zichzelf moet identificeren bij een politieagent
3. Moest zo nodig nog een schepje bovenop zijn agressieve houding doen door letterlijk te vragen: "Wil je slaan?"

Het enige slachtoffer is de gummiknuppel van de agent. Deze werd niet gebruikt. :(

Laatst bewerkt:

Schwarzeneggertje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waardering
1.773
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
20%
1. Werd erop gewezen door Stadswacht dat hij geen mondmasker draagt
2. Gaat verbaal volledig aardappel (i.e. smaad) wanneer hij zichzelf moet identificeren bij een politieagent
3. Moest zonodig nog een schepje bovenop zijn agressieve houding doen door letterlijk te vragen: "Wil je slaan?"

Je kan zien dat die agent een vuile machtswellusteling is, toen hij in de gaten kreeg hoe makkelijk hij dat mannetje kon wegduwen vatte hij moed en ging hij slaan en schoppen. Misselijkmakend.

Schwarzeneggertje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waardering
1.773
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
20%
Bovendien is die agent volledig incompetent bij zijn agressiehantering.

Hij had deze situatie, met de juiste aanpak (die hij ooit geleerd heeft), waarschijnlijk verbaal kunnen de-escaleren en oplossen. Als dit niet was gelukt had hij de arrestant, met de juiste techniek (d. h. o. g. h.), makkelijk kunnen overmeesteren zonder onnodig geweld.

Het 'mooiste' is nog dat hij met zijn helm op ging vechten, dat had hem in een iets andere situatie een gebroken nek opgeleverd...

Vieze jij

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
7.594
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
ik denk niet dat jullie snappen wat voor een agressie ,bagger en shit ordehandhavers elke dag over zich heen krijgen ,ik pleit
dan ook voor een tussenvorm wat handhaving betreft ,de maatschappij verhard door de komst van lieden uit culturen die een harde hand nodig hebben,de huidige politie is nu eenmaal te soft,denk te vaak in de- escaleren en krijgt te daardoor weinig respect,in DLD en FR gebeurt het steeds vaker dat de polizei massaal word aangevallen als ze een of andere schooier willen aanhouden,soms wel met 100 man tegelijk,staat ons ook te wachten

1)DSI / AT voor de als de poep echt de ventilator raakt

2) een nieuwe dienst die hier net onder zit wat geweldsinstructie betreft en waarvan elke schooier hardhandig gaat leren dat wanneer deze lieden komen het tandjes spugen word , 0,0 tolerantie voor agressief en uitdagend gedrag

3) de normale agenten

4) handhaving

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
12.949
Lengte
1m82
Massa
92kg
2) een nieuwe dienst die hier net onder zit wat geweldsinstructie betreft en waarvan elke schooier hardhandig gaat leren dat wanneer deze lieden komen het tandjes spugen word 0,0 tolerantie voor agressief en uitdagend gedrag
Dat hebben we nu toch? TPE, team parate eenheid.

Schwarzeneggertje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waardering
1.773
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
20%
ik denk niet dat jullie snappen wat voor een agressie ,bagger en shit ordehandhavers elke dag over zich heen krijgen ,ik pleit
dan ook voor een tussenvorm wat handhaving betreft ,de maatschappij verhard door de komst van lieden uit culturen die een harde hand nodig hebben,de huidige politie is nu eenmaal te soft,denk te vaak in de- escaleren en krijgt te daardoor weinig respect,in DLD en FR gebeurt het steeds vaker dat de polizei massaal word aangevallen als ze een of andere schooier willen aanhouden,soms wel met 100 man tegelijk,staat ons ook te wachten

1)DSI / AT voor de als de poep echt de ventilator raakt

2) een nieuwe dienst die hier net onder zit wat geweldsinstructie betreft en waarvan elke schooier hardhandig gaat leren dat wanneer deze lieden komen het tandjes spugen word , 0,0 tolerantie voor agressief en uitdagend gedrag

3) de normale agenten

4) handhaving
Dat is een volkomen andere situatie, waarin inderdaad andere maatregelen van toepassing zouden moeten zijn.

Nicodemo Scarfo

killed the gentle don
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
15.038
Goed idee. De stormafdeling weer invoeren. Zal vast wel iemand in NL heten die Ernst Room heet die dat zooitje kan leiden.

Rij eens door de eerste de beste buurt waar woningcorporaties een vinger in de pap hebben. Stikt ook van de autochtone paupers. Mijn god zeg.

Bovenaan