AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Geloof ik graag, je weet het maar nooit he :D
Mijn maandloon varieert tussen de 2250 en 2450 PM ogv. Mede door de 5 ploegen waar ik in zit. Bij de meeste bedrijven hier moet je vapro B hebben en waar ik werk gelukkig niet.

Ben verder niet hooggeleid dus. Mijn vorige baan zat ik op 1508€ in de 4 weken. Dus als ik nu weer in een dagdienst baan kom dan ga ik er vanuit weer zo'n soort loon te krijgen. Plus het werk wat ik nu doe is "slapend" rijk worden. Des te rustiger wij het hebben des te beter alles loopt dus meer winst voor het bedrijf.
 
Mijn maandloon varieert tussen de 2250 en 2450 PM ogv. Mede door de 5 ploegen waar ik in zit. Bij de meeste bedrijven hier moet je vapro B hebben en waar ik werk gelukkig niet.

Ben verder niet hooggeleid dus. Mijn vorige baan zat ik op 1508€ in de 4 weken. Dus als ik nu weer in een dagdienst baan kom dan ga ik er vanuit weer zo'n soort loon te krijgen. Plus het werk wat ik nu doe is "slapend" rijk worden. Des te rustiger wij het hebben des te beter alles loopt dus meer winst voor het bedrijf.

Bruto of netto bedragen?

5 ploegen is wel heftig, is dat een beetje vol te houden met trainen?
 
Bruto of netto bedragen?

5 ploegen is wel heftig, is dat een beetje vol te houden met trainen?
Netto en dat zonder diploma is best goed verdienen:).
Heb wel een diploma maar metaaltechniek is kut

Ja ik kan gekukkig goed tegen de ploegen :)
 
Netto.

Ja ik kan gekukkig goed tegen de ploegen :)

Pff, ja, daar moet je wel voor gemaakt zijn...

2300ish netto is wel netjes ja! Ik snap dat je van 1500 een stuk minder vrolijk wordt, dat pakte ik zelfs... (met alleen een middelbare school diploma)
 
Ja, omdat je dan geen drol hoeft uit te voeren. :p
Ja waar ik weg kwam deed ik werk voor 3 :p ben ook al 2 keer teruggevraagd.

Plus ik help de oudjes er ook wel doorheen hoor maar ja het is gewoon een stuk rustiger werk.
 
Mag dat?

Wat was hun reden dat je geen transitievergoeding kreeg?
Ja dat kon hij niet goed uitleggen ik moet daarvoor het "hoofdkantoor" nog mailen haha.

Maar mijn vergoedings potje zit nog vol en die van hun staat nu weer op 0.

Reden er mensen uit moesten was dat er 4 van de 5 machines stop gingen.
 
Dit neemt vaak af bij een stijgende leeftijd en is eigenlijk voor niemand goed voor de gezondheid.

Just my 2ct.

Geniet ervan zolang het kan.
Ik ben nu 42 en kan er nog wel redelijk tegen, als je geen gezin hebt waar je rekening mee moet houden dan zie ik geen probleem als je het prettig vind.
 
Dit neemt vaak af bij een stijgende leeftijd en is eigenlijk voor niemand goed voor de gezondheid.

Just my 2ct.

Geniet ervan zolang het kan.

Mn pa is rond de 50 jaar oud en werkt nog altijd in ploegen, vindt het heerlijk. Ik ben 19 en heb er licht traumatische ervaringen mee. Zal flink verschillen per persoon.
 
Ik ben nu 42 en kan er nog wel redelijk tegen, als je geen gezin hebt waar je rekening mee moet houden dan zie ik geen probleem als je het prettig vind.
En jij brengt je kids toch naar de opvang:p
 
Back
Naar boven